inflames 27.04.2006 16:47:44 | |
---|
En tuu saamaan tällä kertaa mitään valmiiks. En oo edes ehtinyt aloittaa, enkä taida ehtiäkään ennen vappua. sama juttu mulla. Tentti tiistaina ja kakka housussa. 'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe.
Romantikkoitkijä #8 |
Lennu 27.04.2006 17:39:00 | |
---|
Sama mulla. Ei ehi tällä kertaa tekee. himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |
shagriml 28.04.2006 14:03:25 | |
---|
C'mon dudes ei tässä mitään oopperaa olla säveltämässä. En oo ittekkään montaa tuntia tohon biisiin käyttäny joka alkaa olla jo valmis. Ei tartte asettaa kriteereitä kattoon tällaisissa kisoissa... |
Lennu 28.04.2006 19:48:05 | |
---|
C'mon dudes ei tässä mitään oopperaa olla säveltämässä. En oo ittekkään montaa tuntia tohon biisiin käyttäny joka alkaa olla jo valmis. Ei tartte asettaa kriteereitä kattoon tällaisissa kisoissa... No kun pitäis hakea kitarakamat olkkarista, kiipparit kaverilta ja vetää piuha rumpukoneesta tietokoneeseen ja ja... telkkaristakin tulee varmaan jotain. himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |
Hannu H. 01.05.2006 10:31:20 | |
---|
Elikkä pistetääs lisäaikaa 7.5. asti. |
Hannu H. 03.05.2006 00:36:05 | |
---|
Pompataas takas etusivulle jos joku tän vaikka näkis ja osallistuis.. |
NHR 05.05.2006 07:57:02 | |
---|
Elikkä pistetääs lisäaikaa 7.5. asti. Okei, no jos sitten illalla vaikka koittais, josko "laulun" äänittäminen edes onnistuis... There's nothing you can do that can't be done. |
NHR 05.05.2006 16:50:23 | |
---|
Okei, no jos sitten illalla vaikka koittais, josko "laulun" äänittäminen edes onnistuis... Vitut! Pätkii vaan. No en olis halunnutkaan mitään äänittää, perk*le... There's nothing you can do that can't be done. |
Hannu H. 06.05.2006 16:45:57 | |
---|
No fiddu.. Mikäs kesämasennus kaikille muusikoille ny o tullu? Vai onko niin paskat ehdot ettei kukaan lähre ees yrittämään? |
NHR 06.05.2006 18:23:06 (muokattu 06.05.2006 18:24:22) | |
---|
No fiddu.. Mikäs kesämasennus kaikille muusikoille ny o tullu? Vai onko niin paskat ehdot ettei kukaan lähre ees yrittämään? Ei ehdoissa ainakaan minusta mitään vikaa ollut, mutta kun en saa "lauluja" nyt taltioitua, niin en saa. Tää tietokone potee vissiin jotain masennusta. Ja instrumentaalina siinä biisissä on niin vähän ideaa, että antaa olla nyt. Mutta mielelläni kuuntelisin kyllä taas muiden tuotoksia, eli hopi hopi nyt... ellei ole yhtä hyviä seli-selityksiä teilläkin... ;) Montaks biisiä on muuten tähän mennessä jo tullut? There's nothing you can do that can't be done. |
Hannu H. 06.05.2006 21:23:17 | |
---|
Montaks biisiä on muuten tähän mennessä jo tullut? shagriml on ollu rohkea ja osallistunu. Sitte on mulla itellä biisi lauluja vaille valmis. (voiskin purkittaa tässä vaik kohta) |
secondarymind 07.05.2006 12:59:34 | |
---|
No fiddu.. Mikäs kesämasennus kaikille muusikoille ny o tullu? Vai onko niin paskat ehdot ettei kukaan lähre ees yrittämään? Niinku mä sanoin jo aikasemmin, ettei oo vaan ollu aikaa. Oon käyny himassa vaan suurinpiirtein nukkumassa ja suihkussa tässä viime aikoina. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
inflames 08.05.2006 07:47:03 | |
---|
Niinku mä sanoin jo aikasemmin, ettei oo vaan ollu aikaa. Oon käyny himassa vaan suurinpiirtein nukkumassa ja suihkussa tässä viime aikoina. Mulla taas alko putkiremppa, niin en käy ees suihkussa :D 'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe.
Romantikkoitkijä #8 |
Damn. Jos olisin tiennyt osallistujamäärästä, olisin osallistunut "triangeli ja vuohi" -tyyppisellä kappaleella ja käynyt pokkamassa pronssisen mitalin. Kai silläkin olisi voinut kehuskella jossain kulmakuppilassa, eihän sitä tarvitse mainita jääneensä jumboksi... S.T. #4, Romantikkoitkijät #32
-Sexy Loser- |