Aihe: Swallow the sun
1 2 3 4 5 6 716 17 18 19 20
Leper Messiah
07.11.2005 09:26:15
kyllähän ne osaa. soittaahan siinä äänekosken ehkä paras kitaristi, M.Jämsen. rautakello on myös parhautta.

ja se basisti on kyllä ihan guru, kannattaa tarkastaa myös ko. herran toinen yhtye, atakhama. nopeampaa mättöä.
mikko1
07.11.2005 17:35:08
Juu, on kerrassaan upeaa kuultavaa joka ikinen kappale. Ne mörinävokaalit vaan pois ja niitä korkeampia tilalle niin sitten mulle ei ole enää mitään valittamista.

Eikö sinulle kelpaa mikään? Ensin itketään, ettei voi Abduktiota ja Endstandiä kuunnella niitten vokaaleiden takia ja nyt vielä tämä? Ei kaiken tarvitse kuulostaa Abbalta.

Sori off-topic, ihmetyttää vaan. StS on hyvä.
Cathi777
07.11.2005 21:37:32

Eikö sinulle kelpaa mikään? Ensin itketään, ettei voi Abduktiota ja Endstandiä kuunnella niitten vokaaleiden takia ja nyt vielä tämä? Ei kaiken tarvitse kuulostaa Abbalta.

Sori off-topic, ihmetyttää vaan. StS on hyvä.

Mä en ole sanonut, että mulle ei kelpaa. Vaan kyse on ollut siitä, että kuulostaisi paremmalta. Endstand toimii juuri niillä vokaaleilla, mutta Abduktio kaipaisi enemmän puhtaita. Niin ja oletko sinä koskaan kuullut nyansseista? Todennäköisesti et.
Only pop music can break my heart...
mikko1
07.11.2005 22:22:08
Niin ja oletko sinä koskaan kuullut nyansseista? Todennäköisesti et.

Miten tämä liittyy mihinkään?
lethereberock
07.11.2005 22:37:02
Eihän kukaan sattunut ottamaan kuvia Lutakon keikalta? Oma kamerani teki taas reilut ja kusi jokaisen kuvan tai sitten en vaan osaa käyttää sitä.

Juu tonne piti vääntäytyä, mutta en saanut aikaiseksi. Olikos hyväkin keikaus? Erittäin hyvää musiikkia bändi soittaa juu, saisi olla hiukan enemmän melodisempaa laulua, mutta toimiihan se noinkin.
"No pilluhan se on aina mielessä mutta soitetaan nyt ensin!"
seeprahim
07.11.2005 22:51:58
Juu tonne piti vääntäytyä, mutta en saanut aikaiseksi. Olikos hyväkin keikaus?

Melko loistava. Paras keikka minkä ko. herroilta olen nähnyt - mielikuvaani tosin saattoi vaikuttaa merkkipäivästäni johtunut juhlinta. Ei vaan, oikein hyvän setin vetivät.
jonsku1
08.11.2005 13:53:00
Melko loistava. Paras keikka minkä ko. herroilta olen nähnyt - mielikuvaani tosin saattoi vaikuttaa merkkipäivästäni johtunut juhlinta. Ei vaan, oikein hyvän setin vetivät.

Toivotaan että sama meno jatkuu Lauantaina Räntämetallissa. Vasta vähän aikaa sitten löysin bändin, mutta tämähän potkii perkeleen lujaa.
VIHAAN SINUA IHMINEN!!!!!!! www.mikseri.net/ruin
_m_
20.01.2006 12:08:15

Tuo eka levy on julkaistu vihdoin vinyylinä, tarkemmin sanoen 180g tuplavinyylinä matta-gatefold-kansilla ja bonusbiisillä varustettuna. Tilata sitä voi vaikka http://www.firebox.fi -verkkokaupasta tai vaikka Airon Musiikista. Painos on rajoitettu 500 kappaleeseen.

Ja mainostetaan nyt vielä tätäkin kun kerran vauhtiin päästiin, eli äänestämässä voi käydä täällä: http://www.imperiumi.net/fma2005/ ;)
Real metal for true bastards
saastara
05.02.2006 00:14:41
Oikein kova ryhmä, harvoja suomalaisia metallibändejä joista varauksettomasti pidän. Laulaja on sangen oiva.. Bändillä on oma ja tunnistettava soundinsa. Aina bonusta..

Debyytti oli todella hyvä, Ghost of Loss ei sitten iskenytkään niin lujaa..

Ainoana riskinä tämmöisessä musiikissa on, joka ikävä kyllä myös StS:n kohdalla tapahtuu, että menee kappaleet vähän puuduttaviksi. Bändillä on ne muutamat loistavat ässäkappaleet, mutta vähänkin ei-niin-tasokkaat kappaleet ovatkin sitten todella puuduttavia..

Juuri tästä syystä tuo debyytti paremmin iski. Siinä oli muutama killeriraita puhdistamassa ilmaa, ettei mennyt liian puuduttavaksi. Ghost of Loss olikin sitten melko tasapaksua huttua.. Avausraitaa lukuunottamatta.
Sinun postimerkkisi palavat.
Parzival
06.02.2006 14:24:46
Itse olen kuullut vain yhden biisin Swallow the sunilta,Teki suuren vaikutuksen minuun.
Osaako ketään sanoa mistä lähteä kuuntelemaan kyseistä bändiä?
kakka rules!
Aerial
06.02.2006 14:57:26
No siinä ei suurta valinnanvaraa ole, kun vasta kaksi levyä ovat tehneet. :) Ihan kumpi vaan ekana käteen sattuu.
Celebrate this chance to be alive and breathing.
Kulkunen
06.02.2006 16:20:29
Hyvä bändi. Eka levy ehkä aavistuksen parempi, mutta molemmat kyllä hienoa tavaraa. Livenä toimii ns. täysillä.

Uusimman levyn vihkoseen on vaan päässyt virheelliset sanat Descending Winters -biisiin, tässä korjattu versio. Kuunnelkaa, niin huomaatte.

Swallow the Sun - Descending Winters

Raffoltaloo
Itsuu tasoou
Witaitaai
Iswaaffilaa

Tirrii tau
Towassoissa breivii
Liiribadiis
Taidihaas

Faffaa
Öffeistö baat
Rooffto weibbii
Rooffto kraaaöööö

Rooffwei
Kaisto wöö issa tou
Siissans
Foottatou

CHORUS:

Diissaijin
Wiittaas
Forrarrais
Roo haaffiskan
Ijjis Hans
Läfföffälaav
Ittööthä sääuth
Wöethöthäon
Iswäössan waaunt

Fooiffi jooushans
Ödaakning passan
Wiiffii dophiis
Iippökaaaun

Ijjoowaassaun
Öpeikhösan
Looppeissoan
Witsaiga bwaaaa

CHORUS

Ruussoufokaan
Seivoussoun
Jaastouweis
Koonbautöyhei
Froorrisan
Paastihhaant
Thöffaijasiisan
Isoossaton

Tsaiistiaissöö
Tsaiait
Raplokaaauuu
The downward spiral never ends.
luopio
06.02.2006 17:13:56
Itse olen kuullut vain yhden biisin Swallow the sunilta,Teki suuren vaikutuksen minuun.

Ekasta levystä eli The morning never camesta
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Late-89
07.02.2006 13:17:41
Varsin tyylikästä musiikkia.. alkuun ei oikein kolahtanut, mutta pakottamalla itseni kuuntelemaan tätä tykästyin kovasti, molmemmat levyt ovat todella tyylikästä, laahaavaa, metallia, jollaista en kyllä itse osaisi soittaa.
ANtTIKRISTUS
07.02.2006 14:48:37 (muokattu 07.02.2006 14:50:37)

Toinen levy, Ghosts Of Loss olisi ennemmin mun suositus. Ainakin itellä se nappas paremmin...

Ääh, mitä väliä, ihan sama kumpaa kuuntelee. kumpikin levy on hyviä.
HCW
07.02.2006 18:46:59
Pitää nyt häpeilemättömästi mainostaa. Jos Doom kiinnostaa niin käykää tsekkaamassa www.falloftheidols.com. Itse paukuttelen tuossa rumpua. Debyytti pitkäsoittoa viimeistellään juuri ja julkaisu tapahtuu maalis-huhtikuussa Doomiin erikoistuneen I Hate Recordsin (Ruotsi) kautta.
Stimmung, Stimmung und mehr Scheiße in den Hosen
Hevimetal
11.02.2006 22:01:35
Ihan ok bändi. Itse omistan niiden molemmat levyt. The Morning Never Came on ehkä hitusen parempi.
Painting Flowers White Never Suited My Palette
Sorrow
22.02.2006 12:02:38
Mahtava bändi ja toimii yllättävän hyvin livenä.
Akiman
05.05.2006 14:10:40

"Spinefarm Records on tehnyt uusia bändikiinnityksiä: Swallow The Sun ja
Hanging Garden julkaisevat albumit ensi vuonna Spinefarmin (Swallow The Sun)
ja Spikefarmin (Hanging Garden) kautta. Swallow The Sun sulkeutuu studioon
syyskuussa ja Hanging Garden alkuvuodesta 2007."

Joutuuko Swallow The Sun Spinesoundin kynsiin? Se selviää ensi vuonna. Kaikkein myönteisintä tässä on tieto siitä, että StS menee jo syksyllä tekemään uutta albumiaan, eli uutta nieleskelyä saadaan kuultavaksi jo alkuvuodesta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)