oo-p 03.05.2006 22:26:02 | |
---|
Ai, sen huomas? Ennemmin sitä Hollantilaista sianpaskakeittoa ku milleniumit.. Terve, ja kiitos kaloista! |
markkuliini 04.05.2006 01:10:34 | |
---|
tai valituksen valituksesta valitusta Eiku mä vaan totesin... www.vasamayhtye.com |
gulfstream650 04.05.2006 12:26:22 | |
---|
...mun mielestä Milleniumin 7A -rumpukapulat ovat tasalaatuisia, kestäviä ja hieman paksumpia kuin monet muut merkit. Tavallaan siis välikoko. Balanssi hyvä ja alviton hinta 1,88 euroa/pari. Hiomalla Millenium-tekstin saa pois. Maalaan sapluunalla niihin Vic Firth designed by Mikko Sokero. Sitten mut otetaan vakavasti. Hahaa! Ne kepit on oikeesti hyvät. Naurakaa, naurakaa... Svengaa kuin kauris. |
fish-eye 04.05.2006 13:04:47 | |
---|
mun mielest kans milleniumiin kapulat varsinkin hickorit on viis kertaa paremmat ku vic firthit.. ne vaan kestää.. it´s so sad but true.. |
mankkis 04.05.2006 15:05:42 | |
---|
mun mielest kans milleniumiin kapulat varsinkin hickorit on viis kertaa paremmat ku vic firthit.. ne vaan kestää.. vic firthit on parhait ! En tiedä mitä teen jos maapallo nukkuu kuin unta Ruususen En tiedä mihin meen jos maapallo hukkuu paskakerrokseen
Leevi and the Leavings- paskaa lapsille |
tolppa-apina 04.05.2006 16:17:32 | |
---|
Mikä elokuva tulee mieleen kun näkee rumpalin ostamassa milleniumin pedaalinuijaa? Nuija ja tosinuija Olen juoppo..Eikun absolutisti. No joku alkoholiongelma kuitenkin. |
Rockster 04.05.2006 17:16:56 | |
---|
Mikä elokuva tulee mieleen kun näkee rumpalin ostamassa milleniumin pedaalinuijaa? Nuija ja tosinuija Kova, keksitkö muuten itse? Ja loistava leffa muuten... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
tolppa-apina 07.05.2006 00:14:37 | |
---|
Kova, keksitkö muuten itse? Ja loistava leffa muuten... Kiitos. Kyllä ite pienessä mielessä kehittelin. On hyvä leffa. Olen juoppo..Eikun absolutisti. No joku alkoholiongelma kuitenkin. |
Jordan 07.05.2006 14:02:46 | |
---|
vic firthit on parhait ! Zildjianin kapulat on kyl parempia mun mielestä, on meinaan itellä kestäny 5x kauemmin ku Vicit(sama kapulan paksuus) |
moderndrummer88 07.05.2006 21:06:06 | |
---|
Zildjianin kapulat on kyl parempia mun mielestä, on meinaan itellä kestäny 5x kauemmin ku Vicit(sama kapulan paksuus) no huhhuh, oot ensimmäinen henkilö joka sanoo, että zildjianin kapulat kestää! musiikki on kuin musiikkia korvilleni |
Jaren 07.05.2006 21:30:09 (muokattu 07.05.2006 21:30:44) | |
---|
no huhhuh, oot ensimmäinen henkilö joka sanoo, että zildjianin kapulat kestää! Nyt on ihan pakko osallistua keskusteluun/rölöilyyn ilmoittautumalla itsekkin tähän kummaan joukkoon, jolla nuo Zildjianit ovat kestäneet pitempään kuin yhdet treenit. Itse asiassa minulla kesti 6 vuotta, että olikohan tämä nyt sitten jo melkein suomen ennätys Zildjianeilla? "Tämän viestin tarkoitus ei ole Provosoida." -Jaren |
Legatus 07.05.2006 21:31:41 | |
---|
Nyt on ihan pakko osallistua keskusteluun/rölöilyyn ilmoittautumalla itsekkin tähän kummaan joukkoon, jolla nuo Zildjianit ovat kestäneet pitempään kuin yhdet treenit. Itse asiassa minulla kesti 6 vuotta, onkohan tämä nyt sitten jo melkein suomen ennätys Zildjianeilla? Ei ole. Eiköhän minullakin ala olla vanhimmat kapulat Zildjian 2B:t ja on 6 vuotta menossa. Tosin ei aktiivisessa käytössä mutta 2A:sta on tipin alta kulunut melkein tulitikun paksuiseksi ja kestää vielä. Eiku... |
Jaren 07.05.2006 21:37:41 | |
---|
Ei ole. Eiköhän minullakin ala olla vanhimmat kapulat Zildjian 2B:t ja on 6 vuotta menossa. Noh, nämä minunhan olivat 7A:t ja muuten pysyivät melko hyvin kunnossa kunnes tuo tipin perkule meni sitten toisesta hajoamaan, niin ei auttanut kuin uusia. Nyt on ProMarkit alla ja kulumia on tullut varsiin jo nyt enemmän kuin Zildjianeihin. Ei näillä mennä tällä menolla enää kuin vuosi... "Tämän viestin tarkoitus ei ole Provosoida." -Jaren |
Rockster 08.05.2006 15:24:26 | |
---|
Nyt on ihan pakko osallistua keskusteluun/rölöilyyn ilmoittautumalla itsekkin tähän kummaan joukkoon, jolla nuo Zildjianit ovat kestäneet pitempään kuin yhdet treenit. Itse asiassa minulla kesti 6 vuotta, että olikohan tämä nyt sitten jo melkein suomen ennätys Zildjianeilla? Taidat soittaa melkoisella voimalla noita rumpuja. Jos puhutaan kovaa soittamisesta, niin Vaterin 5A:t on kestänyt aika kauan. Jopa entisenä 2B-miehellä... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Deino 08.05.2006 15:29:18 | |
---|
Taidat soittaa melkoisella voimalla noita rumpuja. Ai jos Zildjianit on kestänyt 6 vuotta? Häh... Deino vaan |
tolppa-apina 08.05.2006 15:31:43 | |
---|
Noh, nämä minunhan olivat 7A:t ja muuten pysyivät melko hyvin kunnossa kunnes tuo tipin perkule meni sitten toisesta hajoamaan, niin ei auttanut kuin uusia. Nyt on ProMarkit alla ja kulumia on tullut varsiin jo nyt enemmän kuin Zildjianeihin. Ei näillä mennä tällä menolla enää kuin vuosi... Pärjäätkö oikeasti yksillä kapuloilla vuoden? Ei mitään vittuilua, vaan kiinnostukseni heräsi. Olen juoppo..Eikun absolutisti. No joku alkoholiongelma kuitenkin. |
gulfstream650 08.05.2006 16:06:50 | |
---|
Pärjäätkö oikeasti yksillä kapuloilla vuoden? Ei mitään vittuilua, vaan kiinnostukseni heräsi. Kyllä "siistiä" jazzia voi soittaa samoilla kapuloilla vuosikausia. Kun haitsun reunaan ei kapula kolahda, vaan raidataan kapulan nupilla, kestää hikkori kuin Massikka-traktori. Pää vaan kuluu, mutta se ei menoa haittaa... Poikki kapula ei mene koskaan... Svengaa kuin kauris. |
Miulla on ollut varmaan noin 5 parii Zildjian kapuloita. Kakki hajos muutaman soiton jälkeen, paitsi yhet kesti aika kauan. Ne oli jotku singature kapulat. En tiedä mitä teen jos maapallo nukkuu kuin unta Ruususen En tiedä mihin meen jos maapallo hukkuu paskakerrokseen
Leevi and the Leavings- paskaa lapsille |
Rockster 08.05.2006 16:47:31 (muokattu 08.05.2006 16:47:48) | |
---|
Ai jos Zildjianit on kestänyt 6 vuotta? Häh... Eli vitun hiljaa siis... Sarkasmia... Tai ironiaa... Tai ihan vain vittuilua. Jos kapulat kestää yli vuoden, niin silloin on aika hissuttelua. Rumpu on kuitenkin lyömäsoitin. "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Migo 08.05.2006 17:20:50 (muokattu 08.05.2006 17:21:32) | |
---|
Minulla on muutes yhdet Staggin kapulat, jotka sain lokakuussa jossain kaupan yhteydessä mukaan. Ovat vieläkin ehjät, tietenkin onhan ne jo sorvautunut tulitikun muotoon, mutta silti. Ilmeisesti olen homomuniinpuhaltelijajazz:sti? Nykyään kylläkin käytän noita Tama ka-shi tikkuja. Niinpä.. |