Aihe: Viritys
1 2
Petrukki
08.05.2006 15:35:43
Haha. Oikea tietäjä.

No perkele. Olen pahoillani. Välillä näissä koko- ja puolisävelaskeleissa menee sekaisin.
ENGL - muita ei tueta. "Seuraava keppini on varmaan joku Exolorer, mutta ei todellakaan James Hammetin takia." -Petrukki Haluan bändiin (komppi)kitaristiksi metallibändiin Turun suunnalta.
NeonKnight
08.05.2006 15:35:58
Mutta kiitos uudesta allekirjoituksesta. :)

(anteeksi offtopic)
Ronsto
08.05.2006 16:11:10

B F# B E G# C#

Ilmeisesti Slipknottia soittelemassa..
Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi
Askorbiinihappo
08.05.2006 17:38:22

Ilmeisesti Slipknottia soittelemassa..

Näin varmaan, ja btw muuten,kannattaa ensin opetella biisit Circle(helppo,ku opit ni vedät ton vaikka unissas),Duality(ei vaadi erityistä osaamista,ainoa ongelma on pääriffin TUM TUM TUM,TUM TUM,TUM TUM TUM pinch harmonicit),Gently(vaatii jo vähän taitoa),The Blister Exists(kannattaa katsoa tabulatuureja,sillä riffejä ei ihan heti osaa soittaa oikein),Sic(melko nopea tempo) ja viimeiseksi Vermilion.Sitten siitä eteenpäin on aika helppoa.
Alussa Uusis loi taivaan ja maan.....
Ronsto
10.05.2006 16:39:45

Näin varmaan, ja btw muuten,kannattaa ensin opetella biisit Circle(helppo,ku opit ni vedät ton vaikka unissas),Duality(ei vaadi erityistä osaamista,ainoa ongelma on pääriffin TUM TUM TUM,TUM TUM,TUM TUM TUM pinch harmonicit),Gently(vaatii jo vähän taitoa),The Blister Exists(kannattaa katsoa tabulatuureja,sillä riffejä ei ihan heti osaa soittaa oikein),Sic(melko nopea tempo) ja viimeiseksi Vermilion.Sitten siitä eteenpäin on aika helppoa.

Slipknot on kyllä todella kova bändi. Vaikuttanut todella vahvasti minun metallin kuunteluun.
Lesko
10.05.2006 16:55:01
Slipknot on kyllä todella kova bändi. Vaikuttanut todella vahvasti minun metallin kuunteluun.

Itse en välitä, mutta ihan mielenkiinnosta, että onko kyseistä Slip Knotsia enää olemassakaan?
"Musiikissa on perusasioita. On olemassa huonoa musiikkia, on hyvää musiikkia, on vähän parempaa musiikkia ja sitten on Led Zeppelin"
Ronsto
15.05.2006 14:36:18

Itse en välitä, mutta ihan mielenkiinnosta, että onko kyseistä Slip Knotsia enää olemassakaan?

On olemassa, mutta taitavat pitää pientä taukoa nyt. Tosin tuo uusin levy oli kyllä täys floppi mun mielestä, että toivottavasti seuraavan kerran kun palaavat ja tekevät levyn, niin sen on parasta olla yhtä hyvää kuin se vanha Slipknotin matsku.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)