IommI 06.05.2006 16:17:47 | |
---|
Niin perkeles... käykö teille niin että pitää nousta yölläkin soittamaan sitä kitaraa. Tätä tapahtuu mulle usein... Sitten ei saa enää sen jälkeen nukuttua.. Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
Magic Bullet 06.05.2006 16:24:12 | |
---|
Paskalla säällä vituttaa, niin silloin soi bluuss pohajainen muzak. Vittuuntuneena kaikki bendit ja vibraatot lähtee mukavasti. Kesäisellä ihanalla säällä tekee mieli soittaa jotain akustista rämpytys sävellyksiä. Tylsistyneenä ei ikinä kannattaisi edes tarttua kitaraan. Silloin tulee vain sahattua samaa likkiä ihan miten sattuu... |
Artist 06.05.2006 16:27:45 | |
---|
Tylsistyneenä ei ikinä kannattaisi edes tarttua kitaraan. Silloin tulee vain sahattua samaa likkiä ihan miten sattuu... Mielestäni taas tylsistyneenä ja turhautuneena saattaa tehdä helvetin hyvää musaa. Monet ihan huippukappaleet kumpuavat selvästi turhautumisesta (esim. 1969, No Fun etc etc.) |
terry 07.05.2006 06:15:55 | |
---|
Talviaikaan on ehkä "luovimmillaan". Kesällä tulee oltua enemmän ulkona. Mutta musiikki on niin iso osa elämää, että lähes koko ajan se on jossain roolissa. Fillarilenkillä soi mp3-soittimessa musiikki, kotona tulee tartuttua usein heti aamusta kitaraan. Musiikki kuuluu perustarpeisiini kuten ruoka ja vaatteet, se on mukana kuvioissa koko ajan. Eikä musiikissa ole oikein määränpäätä, vaan se on tie jota kuljetaan. |
BigPapa 07.05.2006 13:11:31 | |
---|
Kossu...tai bisse.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Stratocaster_90 07.05.2006 19:44:35 (muokattu 07.05.2006 19:44:47) | |
---|
Onko teilläkin joskus hetkiä jolloin soitto onnistuu poikkeuksellisen hyvin? Jotenkin tuntuu että silloin pleketra on juuri sillein kädessä, miten sen pitääkin itselleen olla. Ja huomasin muuten että kun on näin sairaan kuuma, niin ei soitto meinaa onnistu niin hyvin :( |
gasser 07.05.2006 22:48:55 | |
---|
Eniten vaikuttaa senhetkinen vireystila. Fiilis. Pidempien soittotaukojen jälkeen ilmenee teknisiä vaikeuksia. Kännissä tulee soitettua aika raa'asti. Joskus roiskuu jopa verta, kun jyystää ja sahaa ilman plekua. Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
Talviaikaan on ehkä "luovimmillaan". Kesällä tulee oltua enemmän ulkona. Mutta musiikki on niin iso osa elämää, että lähes koko ajan se on jossain roolissa. Fillarilenkillä soi mp3-soittimessa musiikki, kotona tulee tartuttua usein heti aamusta kitaraan. Musiikki kuuluu perustarpeisiini kuten ruoka ja vaatteet, se on mukana kuvioissa koko ajan. Eikä musiikissa ole oikein määränpäätä, vaan se on tie jota kuljetaan. Tämä on se yks juttu.. ketään bändin jäsenistä ei huvittaisi olla sisällä tälläisellä kelillä, vaan se meinaa mennä aina sinne beachin puolelle.. Ja aina ennen nukkumaan menoa on pakko soittaa jotain tiukkaa.. Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
Burn 09.05.2006 11:53:35 (muokattu 09.05.2006 11:53:59) | |
---|
Kyllä ne parhaimmat jutut tulee esiin aamulla, kun lorvii kämpillä kahvimukin edessä. Yleensä ne hyvät jutut tulee myös sellasissa paikoissa, missä niitä ei saa mitenkään ylös paperille tms. Vierasta mulle on se että kun on huikea angst-mega-vitutus, niin sillon tulee ihan uskomattomia tapporiffejä. Yleensä jos mua vituttaa ihan suunnattomasti, niin en edes koske kitaraan. Mie viiltelen vuan rantejtani! Tai sitten en... Chuck Norris is just like you and me, he puts his pants on one leg at a time. Except when he puts his pants on, he fights North Koreans. |
IommI 09.05.2006 11:59:05 | |
---|
Yleensä jos mua vituttaa ihan suunnattomasti, niin en edes koske kitaraan. Kerran heitin meidän kissaa kävyllä kun ei kitaran soitosta tullut mitään... Eläinaktivistit herätys! Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
Burn 09.05.2006 12:08:05 | |
---|
Kerran heitin meidän kissaa kävyllä kun ei kitaran soitosta tullut mitään... Ei sitä väkisin kannata, kissat on muutenkin mukavia eläimiä. Tosiaan jossei soitto kulje niin kannattaa tehdä jonkin aikaa jotain muuta. Itse otan 8-bittisen Naintendouni esille ja tahkoan Megaman kakkosta, jossei niistä musiikeista pääse soittotunnelmiin niin ei mistään! Chuck Norris is just like you and me, he puts his pants on one leg at a time. Except when he puts his pants on, he fights North Koreans. |
IommI 09.05.2006 13:06:57 (muokattu 09.05.2006 13:07:11) | |
---|
Ei sitä väkisin kannata, kissat on muutenkin mukavia eläimiä. Tosiaan jossei soitto kulje niin kannattaa tehdä jonkin aikaa jotain muuta. Itse otan 8-bittisen Naintendouni esille ja tahkoan Megaman kakkosta, jossei niistä musiikeista pääse soittotunnelmiin niin ei mistään! Hoh.. Megaman on ihan legendaarinen.. ja sitten se ankan ammunta peli.:) E: Kissat on diivoja. Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
Paranoid Trooper 09.05.2006 22:51:00 | |
---|
Fiilikset, lähipäivien tunnelmat, tapahtumat ja päätökset. "On se kyllä hirveetä ku se Iron Maiden meni raiskaamaan sen Children of Bodomin the Trooperin. "
-Kuultu levykaupassa. |
Rocco_Longfella 10.05.2006 08:46:55 | |
---|
Onko teilläkin joskus hetkiä jolloin soitto onnistuu poikkeuksellisen hyvin? Joo. Soitto sujuu ja biisejä syntyy jos on aikaa rauhoittua ja vain olla. Sunnuntaisin olisi aikaa, mutta silloin ei tule soitettua kuin bluessia sen kuuluisan sunnuntaiahdistuksen takia, mutta muina päivinä jos on vähänkin aikaa rauhoittua tai voi valvoa yön yli, soittokokemuksesta saatu nautinto lähentelee jo orgasmia. Sää vaikuttaa vain epäsuorasti. Jos on sään takia huono fiilis, ei soittokaan suju, mutta minua nyt vituttaa helteelläkin. Itseasiassa sadepäivät ovat juuri parasta inspiraation kannalta. Ulos ei viitsi mennä, joten voi möllöttää sisällä, keittää pannullinen kahvia ja luoda maailmoja. Tai sitten mennä ulos kävelemään pimeään syyssateeseen. Kesäisin on aina pää niin tyhjä, ettei synny tekstiä, eikä musiikkia. "Tänä päivänä taidan keittää kahvia enemmän. Pistän pöytään valkean liinan ja hetken hengähdän." Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Bella Italia #21 |
McNulty 10.05.2006 10:33:33 | |
---|
Jaa että mikä vaikuttaa minun musisointiini eniten. Jaa'a, kyllä se vissiin on: Mieliala, musiikilliset vaikutteet, fiilis ja sitä rataa. Sydän ja pääkoppa siis. Kaikella on vaikutus, toisilla vain epäsuorasti ja toisilla niin suoraan kuin mahdollista. Ystävääni Ace Venturaa lainaten: "Kaikki liittyy kaikkeen!" "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Nipsu 27.06.2006 23:09:54 | |
---|
Pitää olla vitutus päällä ja tunne, että kohta sattuu. |
apenaattori 27.06.2006 23:17:32 | |
---|
Hieman aihetta sivuten: Minulla on sellainen jännä juttu, etten halua aloittaa soittosessiota, jos on jotakin hommaa edessä. Esim. Jos on pienikään nälkä, niin on pakko syödä ennen soittoa. Tai jos on ihan minimaalinenkin vessahätä niin pitää käydä vessassa. Eli minulla on oltava vähintään tunti täyttä luppoaikaa edessä ennenkuin tunnen olevani "valmis" aloittamaan soittosession. En halua tulla keskeytetyksi kesken kaiken. Mutta tosiaan, välillä soitto maistuu ja välillä ei. Enpä ole huomannut että soittohaluni olisivat sidottu mihinkään tiettyyn juttuun. Voi myrkky. |
_Juzzi_ 28.06.2006 14:30:28 | |
---|
Mulla sää vaikuttaa fiilikseen ja fiilis taas siihen millasta ulosantoa saan kitaralla aikaan. Jos on huono sää, on paska fiilis enkä kehtaa ees yrittää kehitellä mitään uutta riffiä.. muutaman tunnin päästä siinä menee hermot ku huomaa että ei oo saanu mitään aikaseks. Jos on hyvä sää, on myös hyvä meininki ja sillon yleensä saan parempaa materiaalia aikaan. jääkarhut on lihavia. |
IommI 28.06.2006 18:54:25 | |
---|
Tänään aamulla väsutti ihan vitusti mutta olipas kiva soitella keppiä ku osaa jotain... *Kröhöm*:p Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt muna! |
wrshredder 28.06.2006 19:03:56 (muokattu 28.06.2006 19:04:18) | |
---|
Mitä opettaja käskee opettelemaan :D Lähinnä opettelumotivaatioon vaikuttaa tunneilla käynti ja uudet kappaleet joita voi opetella. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |