Tässä niin ikään uudelta demoltamme, maaninen, paikoin hypnoottinen, ja proge-elementtejäkin sisältävä kappale: Marrasmyrsky -------------------------------------------------------- Järvellä laineita, vaahtopäitä valkeita Etkö kuule, kuinka ne vaikeroi? Kanna vettä pohjolaan, terveiset tuo tullessaan Olen sekaisin, kai myös pahoinvoin Jäätä ja jäätä ja jäätä ja jäätä Jäätä, niin helvetin kylmää jäätä Huulesi ne sinertää, valheita ei enempää Niitä usko en, voit kai luovuttaa Mihin mennä nukkumaan, pakoon tuulta, kuolemaa Tahdon itseni vain nyt juovuttaa Jäätä ja jäätä ja jäätä ja jäätä Jäätä, niin helvetin kylmää jäätä Pakkanen riivaa mun tyhjää päätä Jäätä, niin helvetin kylmää jäätä Jäinen kyynel jäisen maan Jäätyy kiinni ikkunaan Ja vaikka kuinka etsii katseellaan Jää katse piiloon vain ikkunan taa Tuuli jatkaa leikkiään, kylmyys järven jäädyttää En unta saa, vaikka niin tahtoisin Tule tänne viereeni, tähän marrasmyrskyyni Älä pelkää, pääni on sekaisin Jäätä ja jäätä ja jäätä ja jäätä Jäätä, niin helvetin kylmää jäätä Pakkanen riivaa mun tyhjää päätä Jäätä, niin helvetin kylmää jäätä Jäinen kyynel jäisen maan Jäätyy kiinni ikkunaan Ja vaikka kuinka etsii katseellaan Jää katse piiloon vain ikkunan taa Jäinen kyynel jäisen maan Jäätyy kiinni ikkunaan Ja vaikka kuinka etsii katseellaan Jää katse piiloon vain ikkunan taa |
Tekstinä 8.5, biisinä 9. Hyvä sävellys ja ovelia koukkuja, laulukin on hyvä, taidokasta ja tunteella vedettyä. Hieman vaikeasti aukenevaa... "Madman was here, but now he's gone, you know the results, I have done."
Vedä viskiä, vodkaa, rommikolaa, tequilaa, viiniä ja kaljaa saman illan aikana. Koeta hymyillä aamulla. |