rumpali-isti 07.05.2006 20:15:49 | |
---|
Niin, löysin joskus musiikkiluokan kaappeja tonkiessani siihen oli lupa ;) sattumalta symbaalin. Se on punainen ja siinä lukee "VADER Rainbow 16" Crash" Punainen väri on hieman kulunut pois ja alta on paljastunut jotain teräksen väristä metallia. Symbaali ei soinut mitenkään erityisen hyvin, mutta soi kuitenkin paljon paremmin kuin esim. New Soundien mukana tulevat pellit. Pelti ei ole ilmeisesti vähään aikaan ollut käytössä, sillä löysin sen kaikenlaisen rojun joukosta. Ajattelin että voisi ostaa sen musaopelta, jos vaikka saisi jonkunlaisen efektin siitä.. "Be the Devils's own, Lucifer is my name! Moonchild..." |
isoaarne 07.05.2006 20:29:45 | |
---|
Voisiko se olla "VADER Rainbow 16" Crash"? :) "Expect the unexpected" |
Master 07.05.2006 20:30:29 | |
---|
Star Wars crash. |
rumpali-isti 07.05.2006 20:37:52 | |
---|
Tarkoitin nyt lähinnä että mikä ihme toi VADER on?? En ainakaan koskaan ole kuullut... Star Wars Crash Joo toi tuli itellekki mieleen... Tosin jos se olisi Darth Vader luulisin et olis musta eikä punainen... "Be the Devils's own, Lucifer is my name! Moonchild..." |
Master 07.05.2006 20:44:25 (muokattu 07.05.2006 20:46:21) | |
---|
|
rumpali-isti 07.05.2006 20:46:38 (muokattu 07.05.2006 20:48:51) | |
---|
No ei MULLA vaan musaluokas,, mutta jotakuinki tuollanen se on, paitsi et siinä lukee "Rainbow" ja se on punainen... Kaikki muu täsmää paitisi väri. Joku paska halpis siiskö??? "Be the Devils's own, Lucifer is my name! Moonchild..." |
Master 07.05.2006 20:47:19 | |
---|
No ei MULLA vaan musaluokas. Mokasin. |
Joku paska halpis siiskö??? Uskoisin että se on joku halppis pelti. |
Epämuusikko 07.05.2006 21:06:40 | |
---|
Sarjassamme "osattiin ennenkin tehdä huonoja soittimia". Mielestäni erittäin huono peltimerkki, mutta tuo Rainbow ei kyllä sano mitään. Paitsi jos sen voi rinnastaa Euroshopperiin. Ehkä voikin. Valitettavasti monessa musiikkiluokassa olen itsekin törmännyt merkkiin Vader. Ei paljon inspaa. Sry. It´s easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
rumpali-isti 07.05.2006 21:56:07 | |
---|
Niin ajattelinkin. Melkonen kolisijahan se oli. Ja punainen värikin harvinaisen typerä tuollaisessa pellissa... "Be the Devils's own, Lucifer is my name! Moonchild..." |
miän vain 07.05.2006 22:04:48 | |
---|
Muistaakseni olen nähnyt jossain Invader-merkkisen pellin. Siitä oli kolme vikaa kirjainta poistettu logosta - raaputtamalla, pystyi vielä lukemaan. Soundi hirveä. Vader lienee näitä halpislätkiä. Vielä punainen - colorsound oli muotia joskus 80-luvulla, että senaikaisia varmaankin. Pinnoite teki pelleistä entistä kolisevampia, eivätkä ne useinmiten olleet mitään hifiä muutenkaan. Treeniksellä pyörii yksi sininen paiste-crash, ei sillä tee mitään. Ei syty, vaikka löis halolla. Pinnoitekin kulunut rumasti, ei kelpaa edes kuusenkoristeeksi. |
HCW 08.05.2006 02:14:52 | |
---|
Kammottavista pelleistä tulee mieleen kaverin Izmir-merkkiset crashit. Ne oli vimpan päälle hulppeita vehkeitä. "Olen joskus jopa miettinyt munan teippaamista kapulaan, mutta muoto on hankala ja kapulan balanssi hukkuu" - RM_Wispila |
Bobana 08.05.2006 07:57:26 | |
---|
Mulla oli kakarana tollanen Rainbow mustana. Hirvee pelti. Eräissä treeneissä sitten koko pelti irtosi kuvusta niinkuin olisi purkin avaajalla vetästy. Älkää sekaantuko näihin. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Strumbali 08.05.2006 08:39:14 | |
---|
ettäjotta |
fifehole 08.05.2006 11:10:38 | |
---|
Muistaakseni olen nähnyt jossain Invader-merkkisen pellin. Siitä oli kolme vikaa kirjainta poistettu logosta - raaputtamalla, pystyi vielä lukemaan. Soundi hirveä. Vader lienee näitä halpislätkiä. Vielä punainen - colorsound oli muotia joskus 80-luvulla, että senaikaisia varmaankin. Pinnoite teki pelleistä entistä kolisevampia, eivätkä ne useinmiten olleet mitään hifiä muutenkaan. Treeniksellä pyörii yksi sininen paiste-crash, ei sillä tee mitään. Ei syty, vaikka löis halolla. Pinnoitekin kulunut rumasti, ei kelpaa edes kuusenkoristeeksi. Aivan, Vadereita myytiin -80 luvun puolenvälin tienoilla ja olivat aikansa halpis symbaaleita. Niitä oli useampaa eri väriä, muistaakseni ainakin mustaa, punaista,sinistä ja valkoista. Koulut taisivat just olla musaliikkeiden ainoa paikka mihin niitä sai dumpattua, meilläkin noita koululla oli. Ihan hirvee soundi ja lisäksi ne on hengenvaarallisia "sirpalekranaatteja"... Head for an eye |
mustakaapu_3 08.05.2006 13:53:46 | |
---|
Eräissä treeneissä sitten koko pelti irtosi kuvusta niinkuin olisi purkin avaajalla vetästy. Älkää sekaantuko näihin. Saman olen havainnut yläaste/lukioajan koulun bändikellarissa olleessa rainbow ridessa. Lienee jonkinlainen tyyppivika näissä? |
rumpali-isti 08.05.2006 15:31:41 | |
---|
"Be the Devils's own, Lucifer is my name! Moonchild..." |
Strumbali 08.05.2006 16:24:33 | |
---|
Tuo on juuri se. Herää kiinnostus: Mistähän materiaalista nuo on tehty?? Heitit aika pahan. Minä en ainakaan lähde edes veikkailemaan. Ei taida löytyä Vader-katalogia keneltäkään... :). ettäjotta |
rumpali-isti 08.05.2006 16:58:53 | |
---|
Messinkiä ei ainakaan ole. Luultavasti jotain vielä huononpaa. Kolmenollakakkonenkin näet soi paremmin... Se metalli on saman väristä kuin niissä ZXT Titaniumeissa... "Be the Devils's own, Lucifer is my name! Moonchild..." |
Youni 08.05.2006 17:32:30 | |
---|
Vader on merkki, mulla on ollut Vader InVader 20" ride. Ei kehumista. Se oli tehty Länsi-Saksassa. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |