Hannu H. 01.03.2006 15:56:43 | |
---|
Mitenkä.. onkos nuo senverta pysyny vireessä että reissu/festarikitaraksi kehtais mukaan ottaa? Kunnon agedit pintaan ja kirjottaa tussilla aina kylän tai kaupungin nimen missä soittaa =) |
texjazz 01.03.2006 17:15:31 | |
---|
Mitenkä.. onkos nuo senverta pysyny vireessä että reissu/festarikitaraksi kehtais mukaan ottaa? Kunnon agedit pintaan ja kirjottaa tussilla aina kylän tai kaupungin nimen missä soittaa =) Kehtaa ja vireensä pitää (ei ihan tehdasviritystä mutta lähelle). Sitä paitsi bluuspenttoni on aika tyylikkään oloinen. Sillä saattaa saavuttaa tämän tärkeän katu-uskottavuuden. Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
ravensoul 02.03.2006 13:23:13 | |
---|
Joo, kyllä tuo omani on vireensä pitäny melko hyvin. Kehtanee ihan hyvin roudata festariskittaraksi. Ja tulee paranemaan vielä vähän kunhan saan tehtyä uudet ylä- ja alasatulan. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 Luojan kiitos, olen ateisti! |
pliksu 21.03.2006 15:02:12 | |
---|
Alkoipa pienoinen GAS. Tässä vähän akustista omakustanne-demoa pitäisi tuotella. Kitarasoundeista viis, kunhan vireen pitää. Tähän käyttöön HB tuntuisi istuvan kuin.. no, enpä keksi vertausta. Alkanut vain tuntumaan, että painaako se ylimääräinen 350e nyt niin paljoa, jos näillä kriteereillä akustista hakee. And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind. |
Junor 29.03.2006 12:35:14 | |
---|
Mulla alkoi parin viikon rämpyttelyn jälkeen molemmat E-kielet särisemään 7-nauhalta. Olen kaularautaa yrittänyt käännellä mutta ei ole auttanut. En kyllä osaaa kaularautaa säätääkään, rohkenin kuitenkin kokeilla kun kitara on ns. kolmoskitara.. Olisko vinkkejä miten tuon saisi korjattua? -Junor |
ravensoul 03.04.2006 02:12:33 | |
---|
Mulla alkoi parin viikon rämpyttelyn jälkeen molemmat E-kielet särisemään 7-nauhalta. Olen kaularautaa yrittänyt käännellä mutta ei ole auttanut. Taitaa johtua nauhan ylösnousemuksesta tuo, joten kaularaudan säädöt ei sitä paranna. Nauhat hiontaan. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
texjazz 03.04.2006 17:36:48 | |
---|
Mulla alkoi parin viikon rämpyttelyn jälkeen molemmat E-kielet särisemään 7-nauhalta. Olen kaularautaa yrittänyt käännellä mutta ei ole auttanut. En kyllä osaaa kaularautaa säätääkään, rohkenin kuitenkin kokeilla kun kitara on ns. kolmoskitara.. Olisko vinkkejä miten tuon saisi korjattua? -Junor Tuli muuten sama vika, pitäisi vain viitsiä pystyä kykenemään hiontahommiin Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
Teijo K. 09.04.2006 23:07:43 | |
---|
Taitaa johtua nauhan ylösnousemuksesta tuo, joten kaularaudan säädöt ei sitä paranna. Nauhat hiontaan. Hionta ei välttämättä auta jos se nauha jatkaa nousemista urastaan. Uudet nauhat paksummalla "tangilla" tai jokin lämmittäessä sulava liima sinne nauhan uraan ujuttaen. Esim. monet pikaliimat toimivat tässä kivasti. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
And pray that there's intelligent life somewhere up in space,
'Cause there's bugger all down here on Earth. |
zekeode 14.04.2006 20:17:08 | |
---|
Kenelläkään suositusta mitä kieliä tähän Gibsonin kaatajaan kannattaisi kokeilla? And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert. |
ravensoul 18.04.2006 13:33:07 | |
---|
Kenelläkään suositusta mitä kieliä tähän Gibsonin kaatajaan kannattaisi kokeilla? Vaikkapa GHS:n Bright Bronzeja. Punotuissa kielissä punos on avattu muutaman sentin matkalta tallan puolelta, jotta pelkkä ydinlanka kulkee tallaluun yli. Tän pitäis kirkastaa saundia, kun tuohan on aika tumppusaundinen keppi. Ja ihan hyvin nuo on tuossa pelannukin + bonuksena kielet laskee hieman. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
Supernaut 28.04.2006 13:41:56 | |
---|
Mitäs sanotte tällaisesta tarjouksesta? Onko kokemuksia? Voisi kelvata leirinuotiokäyttöön, vai mitä? IBANEZ JAMPACK Ibanez V-50 akustinenkitara ( natural tai musta) Ibanez kitarapussi Ibanez kitarahihna Ibanez viritin soittolehtiä, tarvikepussi Hinta 99 euroa Levytukussa! http://www.levytukku.fi/ibzaakustisetvsarja.htm (sivun alaosa) If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me. - Page/Plant (Led Zeppelin: Thank You) |
texjazz 28.04.2006 13:51:17 | |
---|
Mitäs sanotte tällaisesta tarjouksesta? Onko kokemuksia? Voisi kelvata leirinuotiokäyttöön, vai mitä? IBANEZ JAMPACK Ibanez V-50 akustinenkitara ( natural tai musta) Ibanez kitarapussi Ibanez kitarahihna Ibanez viritin soittolehtiä, tarvikepussi Hinta 99 euroa Levytukussa! http://www.levytukku.fi/ibzaakustisetvsarja.htm (sivun alaosa) Lieköhän Ibanez huonoa tuotetta koskaan markkinoille tuonutkaan? Minulla on aavistuksen verran arvokkaampi Ibanez nylonkielillä töissä ja on ollut uskollinen työhevoseni jo 16 vuotta. Lähes tervehtii, kun sen vierestä kävelee... Itse asiassa tuo penttoni on jäänyt aika lailla käyttämättömäksi. Olenkin pähkäillyt, että olisiko sittenkin pitänyt pistää 300 öröä päälle ja ostaa Yamahan APX tai vastaava. Seuraavaksi sitten. No, tuli penttonin mukana erittäin hyvä pussukka. Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
ravensoul 30.04.2006 03:25:04 | |
---|
Mitäs sanotte tällaisesta tarjouksesta? Onko kokemuksia? Voisi kelvata leirinuotiokäyttöön, vai mitä? Ei ole kokemusta, mutta vois kyllä arvella et ihan käyttökelpoinen leirinuotiovehkeeksi. Eipä ainakaan kovin korkeelta tipahda, jos tuohon hintaan ostaa eikä oliskaan mikään häävi.. Ja jos neljän kympin HB:kin on ihan soittokelpoinen peli, niin tuskin tuo sille ainakaan häviää. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
Supernaut 30.04.2006 11:38:16 | |
---|
Ei ole kokemusta, mutta vois kyllä arvella et ihan käyttökelpoinen leirinuotiovehkeeksi. Eipä ainakaan kovin korkeelta tipahda, jos tuohon hintaan ostaa eikä oliskaan mikään häävi.. Ja jos neljän kympin HB:kin on ihan soittokelpoinen peli, niin tuskin tuo sille ainakaan häviää. Niin, ja tässä vielä sekin etu, ettei tarvitse ostaa ihan sikaa säkissä, vaan voi kokeilla ensin. Täytyy mennä ensi viikolla katsomaan. If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me. - Page/Plant (Led Zeppelin: Thank You) |
Nyt on sitten kitara ostettu, nimittäin tämä Ibanez-paketti. Ihan hyvältä se on vaikuttanut ja kaikki oheistarvikkeet on tullut tarpeeseen. If the sun refused to shine, I would still be loving you.