Wopith 07.04.2006 20:40:46 | |
---|
Kerran kun menin tuossa joskus parturille yleisen painostuksen takia(ja kadun vieläkin), niin parturi manaili mun paksua ja karkeaa lettiä. sen koneet jumitti ja lattia oli ihan täynnä sitä mun pehkoa Kannattaa soittaa kitaraa |
Kaihua 08.04.2006 17:53:30 | |
---|
Pojat: ''Hippi!'' (mistä helvetistä ne sen hipin oikein repii!?!?) ''Leikkaa lettis!'' Tytöt: ''Ihanat hiukset! Saanko mie letittää ne??'' ''Mut hei, sellasta se monesti on...'' |
south_of_heaven 08.04.2006 18:53:48 | |
---|
Tytöt: ''Ihanat hiukset! Saanko mie letittää ne??'' totta miks helvetissä niillä on tarve tulla letittämään? ilmoitti South_of_Heaven |
Leper Messiah 09.04.2006 09:55:40 | |
---|
totta miks helvetissä niillä on tarve tulla letittämään? Ne varmaan tykkää siitä. Mutta annapa niiden letittää, semmosiks ihan pieniks leteiks. Sitten pidät niitä jonkin aikaa, viikkokin riittää ihan hyvin. Avaa ne, niin vvoooi miten sulosen ihanat kiharat saat. Sitten tytöt ainaski tykkää. |
kyuss 13.04.2006 11:36:31 | |
---|
Pojat: ''Hippi!'' (mistä helvetistä ne sen hipin oikein repii!?!?) ''Leikkaa lettis!'' Tytöt: ''Ihanat hiukset! Saanko mie letittää ne??'' Sama. :D |
mimmas 13.04.2006 22:18:34 | |
---|
Öh, monesti pikkutytöt ovat tulleet kiskomaan hiuksiani irti, luullen pehkoani peruukiksi. Äitini sanoi kerran että en saa ruokaa jos en harjaa hiuksiani. En harjannut, ja silti voin pulskasti. Okei, antakaa mennä boys. |
Bombsite-Boy 14.04.2006 19:24:41 | |
---|
"Sä näytät rekkakuskilta" "Toi on tollanen -50 luvun elvis letti nelin kertasena" |
wilzhu 14.04.2006 21:47:38 (muokattu 14.04.2006 21:52:58) | |
---|
Mun hiuksista on sanottu lähinnä hyvää. Joskus jos näkee jotain vanhoja tuttuju, tms. tulee aika usein kommentti: "Vittu mikä letti!" JA joskus aina sillointällöin olen miettinyt, että jos sitä vähän lyhentelesi, mutta kaikki sanoo siinä vaiheessa, että "Älä nyt prkl. katkase sitä". Olisin varmaan jo käynyt leikkauttamassa, mutta kun parturi on tuolla kaukana torin toisella puolella, niin ei ole saanut aikaiseksi:D Niin ja letti on sellanen melko suorasta mukavan kiharaan, riippuen kosteudesta, ja noin nänneihin saakka pitkä. Ja ruskea. Elämä Off.
Kakka tapahtuu. |
Lesko 15.04.2006 14:13:56 | |
---|
Mulla ehkä paras on "Mikä vittu sulla on päässä"-kommentti! Se siitä sitten... =) "Musiikissa on perusasioita. On olemassa huonoa musiikkia, on hyvää musiikkia, on vähän parempaa musiikkia ja sitten on Led Zeppelin" |
HughJazz 16.04.2006 15:57:21 | |
---|
Perjantaina kapakassa ollessani, joku tuntematon alta 25-vuotias naikkonen avautui mulle aiheesta, kuinka pitkätukkaiset ja/tai parrakkaat miehet ovat teeskentelijöitä. Siis ovat olevinaan jotain muuta kuin ovat. Olen päältä kolmekymppinen parrakas pitkätukkainen mies. Kiinnosti aivan v***sti. Ehkä hänellä oli mennyt aamu- ja iltalääkkeet sekaisin. Otan osaa. Se näytti tietysti hyvältä paperilla! |
spade 16.04.2006 17:48:59 | |
---|
Kato, Joey Ramone Elämä on |
Route 66 16.04.2006 20:45:23 | |
---|
"Aha. Et oo taas vähään aikaan käyny suihkussa?" "..nii ja eemelillä on tommonen let tseppelin -letti" Edelliselle nauroin, jälkimmäisen otin kohteliaisuutena. 8) Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo. |
lucbass 16.04.2006 20:46:58 | |
---|
homoks mua haukuttii ku oli se pitkä letti.. god hates us all |
punainenettan 17.04.2006 05:55:15 | |
---|
-Takatukkajumala -Permanenttipehtoori -He-Man -Surffari -Spurgu -Hamppiletti -Rauli Badding Somerjoki Ja perinteiset: -Ruuhkatukka, piiska, Beatlesäijä, jne, jne... |
ShadowWalker 17.04.2006 07:47:22 | |
---|
Töissä yks sano kerran, kun nostin päätäni valkean ambulanssin kattoluukusta pihalle, että "Kylläpä näyttää karvanopalta!" Mulla oli siis mustat hiukset sillon (no mustat ne on vieläki). Ja melkein joka päivä joku kauhistelee, että ompa kauheen näkönen hiuskasvusto... Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa. Romantikkoitkijät #29 |
Magic Bullet 17.04.2006 10:23:14 | |
---|
The 70's called! They want back their hairstyle!!...No ei oo varsinaisesti sanottu. Isältä saa kuulla koko ajan kommenttia mun hiuksista tyyliin "Sä voisit hyvin olla Led Zeppelinin jäsen" ja ihan vanha kunnon "Hippi!". Huvittavinta on se kun kattoo isäni kuvia joskus 80-luvun alusta. Eipä ole juuri varaa sanoa kun isän omat hiukset oli melkein polviin asti. |
Jeiska 06.05.2006 21:44:20 | |
---|
Minulle isä tuli yks päivä, että poika sulla on naurettava letti. Seuraavana päivänä näin Mummoni (siis isäni äidin) joka sano että katoppas samanlaine letti ku isälläs oli. Tuli aika mahtava fiilis :D "Kuulut puron kohinaan, etkä betoni maailmaan..." |
Minulle isä tuli yks päivä, että poika sulla on naurettava letti. Seuraavana päivänä näin Mummoni (siis isäni äidin) joka sano että katoppas samanlaine letti ku isälläs oli. Tuli aika mahtava fiilis :D Mullekki kävi samanlailla.. :D |
toxic 07.05.2006 20:19:39 (muokattu 07.05.2006 20:20:34) | |
---|
Kerran Virosta Suomeen tullessa piti kävellä sellaisen hulvattoman vekkulin systeemin läpi missä kiva setä tarkistaa passin. Setä sanoi notta: "Siistit hiukset." Jotenkin outo paikka mainita asiasta kun mies katselee ensin passia hetken ja sen jälkeen kääntää katseensa minuun ja sanoo vain: "Siistit hiukset" antaa passin takaisin ja matka jatkuu. Hiukset olivat silloin siis tumman siniset. E: Ei paras kommentti hiuksista, vaan oudoimmassa paikassa :) |
Tatuo 08.05.2006 16:37:25 | |
---|
sain riparilla lisänimen "tukkajumala" to on kyl paras don't worry i wont hurt you |