Aihe: Refused DVD
1
Firon
19.03.2004 11:33:51
Enpä osannut edes toivoa tällaista:

"Mark your calendars as we can confirm that the new DVD “REFUSED ARE FUCKING DEAD”, including never before seen material and videos etc. will be released in spring 2004 after being slightly delayed!"

Onko kenelläkään tarkempaa tietoa sisällöstä / julkaisupäivästä?
rather be dead
19.03.2004 14:10:23 (muokattu 19.03.2004 14:10:48)
Onhan tuo ollut jo vuoden pari tiedossa, että tuommoinen projekti on tekeillä.

Innolla odotetaan. Ei sillä sisällöllä niin väliä, onhan se sentään Refused :)
"I could have died with you"
noiseHXC
19.03.2004 20:51:26
ai hitto!tosta tulee kyl pakkohankinta=)
Are you the someone?
Errorist
19.03.2004 23:16:20
Tuo täytyy hankkia heti ensimmäiseksi, jahka nyt saisin sen DVD-soittimen ensin hommattua jostain.
God I want to be a man but I don't want to die with a rifle in my hand and as the planes blacken the sky it sounds like heaven is falling -Greg Graffin
aleksi
20.03.2004 15:06:31
Olen kanssa jotain huhuja kuullut jo jonkin aikaa. No innolla odotan joka tapauksessa..
"so not another word of this conscious bending conversation" -hopesfall
Il Brutto
20.03.2004 15:55:31

Tämähän täytyy sitten hankkia.
Dead bodies everywhere/ Piles of blood and entrails and hair/ I'm bleeding from the inside from the Armageddon outside -Armstrong/Frederiksen IHKK #2
saturnzreturn
20.03.2004 18:47:48
pirun kova orkesteri, ostoslistalle päätyy...
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
waldemarx
20.03.2004 19:28:24
no voishan se hankkia, ku dvd-soitinki on ja onhan refusedin aikaisemmat levyt hyviä.
kaikki o turhaa paitsi bisse.
kyuss
05.05.2006 22:11:19
Tämä on nyt sitten vissiin julkaistu. Näin yhden kappaleen Oulun antikvariaatissa ja paketti näytti ihan hyvältä. Tämä oli kaverin mukaan ehditty jo jossain mediassa haukkua.

Onko kukaan tsekannut?
Allu Sometimes
07.05.2006 12:05:59 (muokattu 07.05.2006 12:06:34)
Ahh, tahtoisin kovasti nähdä tämän. Toivottavasti on kelpo laatua, kun Refusedista en ole hirveästi livejuttuja nähnyt. Kommentoikaa, jos olette hankkineet.
Going away on a strange day...
thescientist
07.05.2006 18:32:51
Se dokkari oli noin 40 minuuttia pitkä, ja mua kosketti ainakin. Hienosti se puoli tehty.

Liveosuus myös noin 40 minuuttia, mutta koostuu eri keikoilta kuvatusta Shape of Punk To Comen matskusta. Turha odottaa mitään uberlaatua kuvan- ja äänenlaadun puolesta, kaikki on kuvattu ihan tavallisella kameralla. Tunnelmaa ja fiilistä löytyy sitten sitäkin enemmän.

Suosittelen.
Following you across the interstate walking away, I'LL FIRE ON Kuunneltua Romantikkoitkijät #30
Bredius
07.05.2006 22:04:23
Ahh, tahtoisin kovasti nähdä tämän. Toivottavasti on kelpo laatua, kun Refusedista en ole hirveästi livejuttuja nähnyt. Kommentoikaa, jos olette hankkineet.

Minun on kyllä pakko myöntää, että tämä dvd oli minulle iso pettymys. Dokumentti on toki hyvin tehty ja live-materiaalista välittyy huonosta kuvan- ja äänenlaadustaan huolimatta bändin energia melko hyvin, mutta katsottavaa on kuitenkin loppujen lopuksi niin vähän, että ei tämä mielestäni mikään pakkohankinta todellakaan ole. Sääli, sillä olin odottanut tätä itseasiassa todella paljon.
GhostOfTheSun
07.05.2006 23:15:34
Minun on kyllä pakko myöntää, että tämä dvd oli minulle iso pettymys. Dokumentti on toki hyvin tehty ja live-materiaalista välittyy huonosta kuvan- ja äänenlaadustaan huolimatta bändin energia melko hyvin, mutta katsottavaa on kuitenkin loppujen lopuksi niin vähän, että ei tämä mielestäni mikään pakkohankinta todellakaan ole. Sääli, sillä olin odottanut tätä itseasiassa todella paljon.

Aika pitkälle sama...
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
hanhjelm
08.05.2006 10:10:26
Aika pitkälle sama...

Niin mullakin..
Firon
08.05.2006 12:39:01
Aika laiha paketti, vaikka dokumentti tosiaan oli ihan mielenkiintoinen. Olisivat saaneet ympätä ekstroihin vaikka vanhoja haastatteluja ja keikkataltiointeja.

Ruotsin tv:stä näin kerran kun vetivät Everlastingin jossain ohjelmassa ja se oli äänitettykin kunnon laitteilla. Vastaavaa materiaalia on varmasti enemmänkin, miksi ei ole laitettu DVD:lle?

Kristofer, Dennis ja David eivät varmaan vaan kehtaa enää näyttää muille niitä nuoruuden uhoissa tehtyjä pätkiä. Onhan Pump the Brakesin videokin aika huvittava :)
aleksi
08.05.2006 17:04:16
Ihan hyvähän tuo oli tohon hintaan mitä sitä myytiin. Maksoin omastani muistaakseni 16e, mikä on kuitenkin vähän vähemmän kuin mitä musadvd:istä saa normaalisti maksaa. Dokumentti tosiaan oli ihan hyvä ja livevedotkin toimi, joista etenkin Tannhauser/Derive oli kova.
En tunne oloani huijatuksi.

Niin, ja löysin tossa muuten pari vuotta takaperin hankitusta Songs to fan the flames of discontent -levyn välistä mainoksen, jossa luki, että tuo DVD tulisi vuoden 2004 aikana. Oli kannet ja kaikki jo valmiina. Mikäköhän siinä loppujen lopuksi noin kesti?
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion."
GhostOfTheSun
08.05.2006 17:18:41 (muokattu 08.05.2006 17:18:55)
Niin, ja löysin tossa muuten pari vuotta takaperin hankitusta Songs to fan the flames of discontent -levyn välistä mainoksen, jossa luki, että tuo DVD tulisi vuoden 2004 aikana. Oli kannet ja kaikki jo valmiina. Mikäköhän siinä loppujen lopuksi noin kesti?

Käsittääkseni Steen oli duunannut tämän jo valmiiksi kauan sitten, mutta päätti lopulta tehdä tuon dokumentin uusiksi, kun ei ilmeisesti ollut tyytyväinen työn lopputulokseen.

Vaikeaa tietysti sanoa, mikä julkaisua oikeasti viivästytti, mutta tälläistä muistelisin tuossa reilu vuosi sitten lukeneeni.
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)