Riihimäkeläisen bändin kitaristi haluisi udella et onko kyseisen paikkakunnan lähellä mitään hyvää mestaa mis vois vetää keikan/keikkoja? |
ballfish 09.06.2006 09:07:23 | |
---|
Riihimäkeläisen bändin kitaristi haluisi udella et onko kyseisen paikkakunnan lähellä mitään hyvää mestaa mis vois vetää keikan/keikkoja? Monari oisko mitään??? |
Pablo Kigero 09.06.2006 14:22:41 | |
---|
Tuu kattomaan kun meillä on keikka Riihimäellä 30.6.. paikan nimi on Bar Kellari... ei hajuukaan itse paikasta, mutta onpahan semmonen siellä kuitenkin. Now it's right, time to roll! |
ballfish 09.06.2006 14:38:19 (muokattu 09.06.2006 14:38:40) | |
---|
Tuu kattomaan kun meillä on keikka Riihimäellä 30.6.. paikan nimi on Bar Kellari... ei hajuukaan itse paikasta, mutta onpahan semmonen siellä kuitenkin. Ihan ok pleissi. Siinä marketin ja Intersportin alapuolella. Remu oli tuolla esiintymässä... |
rockpock 28.06.2006 12:20:47 | |
---|
Riihimäellä ei ole yhtään hyvää/kunnon keikkapaikkaa. Monari on monari, eli karmea akustiikka ja salissa ei valoja yms. Kellari taas on ankean iso, entinen ruokaravintola...Ainoa oikeasti hyvä paikka voisi olla Kino Sampo! "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
Pablo Kigero 01.07.2006 11:42:10 | |
---|
Joo kellari oli iha kiva paikka. Semmonen kivan kokonen ja sillee ja lava oli kiva, mut sillee backstage oli kans kiva. ;> joo sinne kantsii kysellä jos on sieltäpäin. Oman yleisön lisäksi paikalla oli jotain 40 v --> .. kanta-asiakkaita. :> Now it's right, time to roll! |
Wolfborn 25.06.2007 21:09:57 | |
---|
Kellari potentiaalisin klubi vähemmän nimeä omaaville yhtyeille, miksei isommillekkin, sillä tilaa riittää. Klubilla ei omaa PAta, siinä suurin miinus. Lipputulot ja kaljaa bändeille taitaa olla aika normaali käytäntö. Fiksuinta olisi yrittää saada paikallinen bändi mukaan + paikallinen henkilö hoitamaan mainostusta. Baari ei hoida tuota puolta tarpeeksi kattavasti. Kahdeksan spottia lavan edessä + 4 takavaloa. Ei värikalvoja. Lavan seinien vuoraaminen kankaalla ei huono idea (seinien korkeus 2,22 m, toisen leveys 3,13m ja toisen 3,65). Itse lava on hivenen isompi. Kuuden hengen orkka mahtuu heilumaan ihan hyvin. Kino Sammossa myös silloin tällöin live-musaa. Nuorisoteatteri kaiketi järjestää? Nuorisoteatterin käyttöön suunniteltu PA. Ei kovinkaan ihanteellinen asetelma livemusiikki käyttöön. Monarilla myös bändi-iltoja. Nuorisotoimi varmaan osaa neuvoa parhaiten näiden suhteen. |
Milkop 01.07.2007 13:39:16 | |
---|
Ainoa oikeasti hyvä paikka voisi olla Kino Sampo! Onkos tuo se vanha leffateatteri? Jos näin on, niin olin siellä muutama vuosi takaperin kattomassa Jukka Tolosta ja paria muuta heeboa. Yleisöä oli nolottavan vähän, mutta hyvin tyypit soittivat silti. |