Jalmus 05.05.2006 19:10:08 | |
---|
Mistähän löytäisi (ilmaisen) ohjelman, jolla saisi Encorella tehdyt nuotit PDF-muotoon? Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Lennu 05.05.2006 19:16:38 | |
---|
|
humppahanuristi 05.05.2006 20:13:14 | |
---|
Mistähän löytäisi (ilmaisen) ohjelman, jolla saisi Encorella tehdyt nuotit PDF-muotoon? No vaikka sellainen tulostinajuri, kuin pdf995. Mainoksia se sitten availee selaimeen, jos on nettiyhteys koneessa mutta muuten ihan toimiva. Toimii siten, että se asennetaan kuten tulostin ja sitten vaan tulostetaan se haluttu tiedosto. Ohjelma sitten kysyy vaan paikan mihin se tallentaa valmiin pdf:n Myytävänä Menghini 4 äänikerta haitari, lankamidit ja sounder-mikit. Molempien johdot kaipaavat kolvin hellää käsittelyä. Lähesty vaikkapa pikaviestillä, jos tunnet tarvetta moiselle soittimelle. |
kuunsirppi 05.05.2006 20:26:36 | |
---|
Mistähän löytäisi (ilmaisen) ohjelman, jolla saisi Encorella tehdyt nuotit PDF-muotoon? Minäkin tuollaisen taidon mieluusti opettelisin, jos sellainen on olemassa. Nyt mä tulostan Encoresta nuotin ja skannaan sen pdf-tiedostoksi... Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
baron 05.05.2006 20:57:48 | |
---|
Minäkin tuollaisen taidon mieluusti opettelisin, jos sellainen on olemassa. Nyt mä tulostan Encoresta nuotin ja skannaan sen pdf-tiedostoksi... Finalen voi suoraan tallentaa PDF-formaattiin. My name is Baron, Sir Baron. |
DVD 05.05.2006 21:03:19 | |
---|
No vaikka sellainen tulostinajuri, kuin pdf995. Mainoksia se sitten availee selaimeen, jos on nettiyhteys koneessa mutta muuten ihan toimiva. Toimii siten, että se asennetaan kuten tulostin ja sitten vaan tulostetaan se haluttu tiedosto. Ohjelma sitten kysyy vaan paikan mihin se tallentaa valmiin pdf:n Tätä minäkin käytän ja suosittelen lämpimästi. http://www.pdf995.com/download.html |
EP 05.05.2006 22:32:25 | |
---|
Finalen voi suoraan tallentaa PDF-formaattiin. HOHO! Kaikki vaihtamaan Finaleen! Jos joskus vaihdan niin vaihdan Sibeliukseen, tällähetkellä ei mitään tarvetta. 8) |
EP 05.05.2006 22:35:47 | |
---|
Mistähän löytäisi (ilmaisen) ohjelman, jolla saisi Encorella tehdyt nuotit PDF-muotoon? Mä en tiedä yhtäkään ilmaista, mutta kyllä niitäkin on.. Encoren kotisivulta löytyy useampi vaihtoehto, muistelisin, että siellä mainitaan jokin ilmainenkin. |
Pirkka 05.05.2006 23:28:17 (muokattu 05.05.2006 23:28:39) | |
---|
Primo PDF on toiminu mulla oikein hyvin. Ilmainen. |
Janus 06.05.2006 04:51:39 | |
---|
Finalen voi suoraan tallentaa PDF-formaattiin. Samoin Macilla (OS X) ohjelmasta riippumatta. |
isojussi 06.05.2006 10:41:34 | |
---|
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
Jalmus 06.05.2006 12:16:05 | |
---|
Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
M.i.k.key 06.05.2006 14:23:18 | |
---|
Samoin Macilla (OS X) ohjelmasta riippumatta. Jep, eli meidän pitäis tähän sanoa että "ostakaa mäkki!". Möllisty! |
EP 06.05.2006 15:10:59 | |
---|
Jep, eli meidän pitäis tähän sanoa että "ostakaa mäkki!". Niin kai täytyisi, jos on uskominen juttuihin, kuinka helppoa sillä on musahommat. Vaan kun on PC: hen tottunut, ei uskalla.. |
jjussila 06.05.2006 15:23:09 | |
---|
Niin kai täytyisi, jos on uskominen juttuihin, kuinka helppoa sillä on musahommat. Vaan kun on PC: hen tottunut, ei uskalla.. Oilisko vähän kustannuskysymyskin; ei taitane Mac'it ihan samoilla roposilla irrota kuin perusPC nykyään.... ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
M.i.k.key 06.05.2006 15:26:22 | |
---|
Oilisko vähän kustannuskysymyskin; ei taitane Mac'it ihan samoilla roposilla irrota kuin perusPC nykyään.... Rahaa on käytettävissä, Köyhän ei kannata ostaa paskaa jne... Möllisty! |
EP 06.05.2006 15:28:37 (muokattu 06.05.2006 15:29:04) | |
---|
Rahaa on käytettävissä, Köyhän ei kannata ostaa paskaa jne... Juu, ei siitä kiinni! onneksi RO. :) |
WanhaWetäjä 06.05.2006 18:01:49 | |
---|
Oilisko vähän kustannuskysymyskin; ei taitane Mac'it ihan samoilla roposilla irrota kuin perusPC nykyään.... No ei tosiaan,kalliita ovat...mä ostin Macin viime syksynä,kolme ja puol tonnia siihen meni ainakin,kahella kovalevyllä,2gigaa muistia,Samsungin 19" littunäyttö,RME:n äänikortti ja Logic pro 7.1 (päivitysversio 5.5.1:sta),jossa aika paljon kaikkea sälää,mm kitara/bassomallinnusohjelmat,rumpukone,sampleri,paljon softasynia,hyvät kaiut ja pirusti hyviä plugareita etc... Eli siinä on aikalailla kaikki mulle tarpeellinen yhessä paketissa,lisäksi vielä ihan kelvollinen nuotinnusohjelma,Garage Band-looppipohjanen softa helppojen pohjien tekoon,kuin myös noita looppeja voi käyttää suoraan Logicissa,niin ja sain mä Photoshop Elements kakkosenkin siinä pelaan,se oli mulla jo PC:llä,pyörii sujuvammin Macissa. En mä ainakaan enää puuseeta kaipaa,no joitain ohjelmia,mutta ne on pojan koneella,jos tarvii :-) Mutta jos RO,niin eikun Maccikauppaan ja heti!! Ostan Casion kun täytän 50v... |
Toimiikos Nokia PC-suite Macissä? Mä kun vedän jatkossa biisintaustat puhelimella. Tarttilassa ollaan kehityksen kärjessä. Todellinen mobile band. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
DVD 06.05.2006 22:30:12 (muokattu 06.05.2006 23:07:05) | |
---|
Toimiikos Nokia PC-suite Macissä? Mä kun vedän jatkossa biisintaustat puhelimella. Tarttilassa ollaan kehityksen kärjessä. Todellinen mobile band. Ei toimi Pc Suite mutta Mac Suite taas toimii... http://nokia-asia.com/nokia/0,,60457,00.html "Mac Suite 1.1 Download now MacSuite1.1.en.smi.hqx 27-Aug-2004 | 2.45 MB | English With Mac Suite you can manage data in your Nokia 9110i Communicator with your Macintosh. Retrieve your contacts data from the Communicator, edit and update it. Transfer received faxes, short messages, and notes to your desktop. Transfer notes for a meeting to your Communicator from your desktop; install add-on software and backup data. System requirements: * Apple Macintosh PowerPC, with Mac Operating System 7.5.3 or higher * QuickTime is necessary to handle images * Mac Suite requires 8 MB or more memory * a standard Macintosh serial port with a modem cable and adapter, or a USB port with a serial converter" Ja vielä, jos sinulla on N70..."N70 now syncs with Mac OS X Tiger 10.4.6" |