Kappale on hieman proge-sävytteitäkin sisältävä, kuitenkin suhteellisen suora ja menevä, kitaravetoinen rock. Biisi tulee demostudioonkin tässä lähiaikoina. Uusin demo "Torakat perivät maan" ilmestyy huomenna (7.5. 2006). Kun järki ei riitä (Säv. Ville Pekkanen, San. Kalle Sistola) ---------------------------------------------------------------- Kun järki ei riitä ja aurinko sammuu Kun juhlitaan syksyistä talvea Minä hymyilen kivistä hymyä Marmori vain hohkaa kylmyyttä Minä olen patsas, muotokuvanne Tyhjää katsetta, tyhjä mielenne Joku istutti neilikoita Jalustani juurelle kasvamaan Kun järki ei riitä ja marmori itkee Sen kyyneleet on sulaa lyijyä Minä tuijotan sokeilla silmillä Ihmismieltänne, sen köyhyyttä Minä olen patsas, jota palvotte Aikakautenne, oma kuvanne Jonka juurella neilikatkaan Eivät tiedä, ketä palvotaan Tahtoisin naulita itseni häpeäpaaluun Tahdon heilua huomion keskellä Tahdon kuulla hullujen pilkkahuudot Tuntea, kuinka häpeä kuristaa Mutta he eivät tiedä, mitä he tekevät Antakaa siis heille anteeksi Kun järki ei riitä, tekopyhyys kuolee Kun räjähdys repii ruumiini Uutta patsasta valetaan kullasta Marmori on tänään ilmaista Ei kyyneleitä, tänään juhlii maa Laulut kaikuvat, olen kuolemaa Jonka tullessa neilikatkin Poimitaan haudalle kuihtumaan Nyt sain naulita itseni häpeäpaaluun Nyt saan huomion keskellä Nyt saan kuulla hullujen pilkkahuudot Tuntea, kuinka häpeä kuristaa Mutta he eivät tiedä, mitä he tekevät Antakaa siis heille anteeksi Nyt sain naulita itseni häpeäpaaluun Nyt saan huomion keskellä Nyt saan kuulla hullujen pilkkahuudot Tuntea, kuinka häpeä kuristaa Mutta he eivät tiedä, mitä he tekevät Antakaa siis heille anteeksi |
Kiitoksia kiitoksia... Tämän kuulet todennäköisesti huomenna. Hyvässä lykyssä tänään tulee pari biisiä kuulosteltaviksi, jos vain saan laulajaltamme luvan laittaa ne nettiin. Tätä nimenomaista biisiä taidetaan ihan hitusen vielä hioa huomisaamuna. Sitten se on valmis... Koko demo (4-5 biisiä) on kuultavissa huomenna illalla. EDIT: Ei kuulemma vielä laiteta mitään. Vasta huomenna. Noh, odotellaan. |