Torniojaws 06.05.2006 12:21:05 | |
---|
Harmittaa vaan vähän tuo laulaja tilanne. Mielestäni Michale olisi saanut kyllä jatkaa bändissä. Saapi nähdä mitä levystä #3 tulee, sehän on juuri työstö vaiheessa, vaikkei laulajaa olekkaan. Itse asiassa bändistä lähti Michaelin jo aiemmin korvannut uusi laulaja Tony Jelekovich. Bändi etsii nyt kolmatta laulajaa ;) |
pehko 06.05.2006 12:35:48 | |
---|
Itse asiassa bändistä lähti Michaelin jo aiemmin korvannut uusi laulaja Tony Jelekovich. Bändi etsii nyt kolmatta laulajaa ;) niin, khylhää tuon tiedän juu....en vaa oo kuullu mitään hyvälaatusta materiaalia Tonyn ajalta, joten en pysty sanoo...harmittaa vaan hyvän bändin kannalta tommonen. VIttu, menen ite laulamaan sinne... Shit In My Mouth And Call Me Your Sister |
niin, khylhää tuon tiedän juu....en vaa oo kuullu mitään hyvälaatusta materiaalia Tonyn ajalta, joten en pysty sanoo...harmittaa vaan hyvän bändin kannalta tommonen. VIttu, menen ite laulamaan sinne... No, ei ollut kovin kaksinen laulaja mitä M.A.N.iä kuulin Fear Factoryn lämppärinä. Ko. bändihän on Tony Jelekovichin toinen bändi. |
pehko 06.05.2006 15:13:59 | |
---|
No, ei ollut kovin kaksinen laulaja mitä M.A.N.iä kuulin Fear Factoryn lämppärinä. Ko. bändihän on Tony Jelekovichin toinen bändi Ei kun joo, kävin sillon kun Tony liitty bändiin niin kuuntelemassa sitä Transport Leagueta...missä jannu laulo sitä ennen. Joo, ei säväyttäny. Shit In My Mouth And Call Me Your Sister |
Ronsto 07.05.2006 10:33:41 | |
---|
Mitä mieltä kyseisestä bändistä? Etenkin uusimmalta The Audio Injected Soul- levyltä kappaleet Deathbox ja Door 2.12 tuntuvat noin miljardin kuuntelukerrankin jälkeen iskevän aina vain kovempaa. Arvosteluissa kyseistä orkesteria on toisaalta ruoskittu omaperäisyyden puutteen takia ja toisaalta taas kehuttu siitä hyvästä, että on osannut ottaa muilta bändeiltä vaikutteita ja muokata niiden avulla omanlaisensa sekamelskan. Onko se nyt jotenkin ihmeellistä, että nykypäivänä monet bändit kuulostavat toisiltaan? Mnemic on mielestäni varustettukin taidokkaammilla soittajilla kuin esimerkiksi usein vertailukohteena toimivat Soilwork ja In Flames, etenkin rumpalin osalta. Aiempaa topikkia en haulla aiheesta löytänyt. Jos sellainen kuitenkin jossain, niin voitte vaikka tulla ja ampua minut. Yhdyn tähän täysin. Kuuntelin bändin ensimmäistä levyä ahkerasti ja totesin heti olevani täysin musiikin lumoissa. Bändin soitto pelaa hyvin yhteen. Loistava bändi, ei voi muuta sanoa. Uutta levyä odotellessa :P Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Prog 08.06.2006 15:08:15 | |
---|
|
ossip 08.06.2006 16:42:28 | |
---|
Mnemicin näin Tuskassa viime vuonna ja oli ihan ok. Tuollaista aika peruskauraa mun mielestä, ettei mitenkään kovinkaan erikoista. Ihan mielellään katsoin kuitenkin koko keikan ja vieläpä muuten eturivistä. Life sucks and then you fuckin' die |
pehko 08.06.2006 17:28:48 | |
---|
http://www.mnemic.com/ Scarven laulaja Mnemiciin tuleepi. tuo on siinä mielessä hyvä juttu, että kaveri on kyllä kyvykäs vokalisti, mutta siinä mielessä paska, että se lähti Scarvesta, josta tykkäilen myös kovasti...saas nähdä, miten jannu vetelee Mnemicissä HEAVY...FUCKING...METAL! |
Juunsku 09.06.2006 16:13:00 | |
---|
minusta tätä ei voi luokitella göteborg luokkaa AUTS.. On jäänyt sivistys vähille, MESHUGGAH. Ja btw göteborg rulaa musiikin puolesta.. No joo se siitä alku "suivaantumisesta".. Mnemic on hemmetin kova bändi ja mun mielestä hyvin soittaa omaa tyyliään. Bändi mistä tää on tosiaan saanu vaikutteita on Meshuggah.. Tutustuin tähän meshuggahin kautta ja sit näin Tuskassa viime vuonna.. Ainut mikä näillä on vähän kussut on, tai siis tais olla niin laulaja.. Laulussa ei ollut oikein sitä munaa, mut toiset tykkää, toiset ei.. Huumori on yksi elämän elin ehdoista. |
hevimusamies 13.06.2006 09:50:20 | |
---|
Intin aikana kaveri tätä mulle soitti, ja kertoi hieman biografiaa, ja innostuin kokeilemaan. Nyt omistan molemmat levyt, ja säännöllisin väliajoin tulee ilmakitaraa soitettua ja niskavaivoja parannettua kyseisten albumien tahdissa. Albumeja verratessa paremmaksi nostan Mechanical Spin Phenomenan. Albumeilla ei älyttömästi eroja ole, mutta jotenkin MSP:n biisimateriaali on menevämpää ja mieleenpainuvampaa kuin TAIS:n. Kovia poikia soittamaan, ja soittotaito nimenomaan nosti tän bändin omissa musiikkikategorioissani Soilworkin ja In Flamesin rinnalle, mutta ei ohi asti. |
Mohla 18.09.2006 20:34:00 | |
---|
Hoi! Onko kellään tarkempaa tietoa tästä: Sept 20.th - Tavastia-Helsinki, Finland Sept 21.st - TBA-Tampere, Finland Sept 22.nd - Rytmikorjaamo-Seinäjoki, Finland Missähän tuo Tampereen veto on? En ole löytänyt mitään tietoa. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
kippe-gerbiili 18.09.2006 20:56:45 | |
---|
FUNK!!! Mnemic suomeen! Tällä kertaa en missaa. Jätänpä sitte vaikka yhden opiskelija lounaan paikallisessa karvakäsi ravintolas väliin ja hommaan niillä rahoilla lipun... Itte tykkään bändistä ihan hulluna ja aiempi levy on tällä hetkellä kovassa soitossa. Aina ku sitä kuulee niin tekee mieli lähtee ulos rautaputken kanssa. (tohtori sano että se menee ohi...) Jes jes joo... n/s Mnemic - Blood Stained Kukaan ei ole täydellinen samalla tavalla kuin minä... |
LHU 18.09.2006 21:16:41 | |
---|
|
Mohla 18.09.2006 22:48:12 | |
---|
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Stibe 19.09.2006 12:15:06 | |
---|
Itse asiassa bändistä lähti Michaelin jo aiemmin korvannut uusi laulaja Tony Jelekovich. Bändi etsii nyt kolmatta laulajaa ;) Itse asiassa Michaelhan ei ollut bändin ensimmäinen laulaja, mutta ensimmäinen laulajan jätti bändin ennen ensimmäistä levytystä... Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja muille ei kerrota! |
pehko 21.01.2010 10:51:20 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1219 päivää vanhaan ketjuun! Tovi edellisestä. No joo, onkos kukaan kuunnellu tuota eilen ilmestynyttä Sons of the Systemiä. Ite sen netin syövereistä kaivoin jo tovi sitten ja eilen levyn kävin hakemassa. Ehkä yhtyeen kovin levy tähän mennessä. Vokaalit toimii aivan perkeleen hyvin! Muutenkin tuntuu, että pojkkarnat on saanu taas vähän enempi sitä omaa tuonne sekaan. Ei sillä että mua nyt olis kauheesti haitannu aikasemmin ne "fearfactorymeshuggahstrappingyounglad-apinoinnin" mistä niin paljon on meuhkattu. Mutta, eniveis. Levy ei aukea heti, ekat 6 biisiä on niin fitun hyviä, että alkuun tuli vaan luukutettua niitä, mutta myöhemmin sitä alko kuuntelemaan loppujakin ja nekin alkaa pikkuhiljaa maistumaan. Helvetin hyviä melodioita. Meitsi tykkää kyllä, varsinkin kun Passenger oli jokseenkin heikko. "Kaikki järjestäytyneet dogmaattiset uskonnot ovat harhaanjohtavia, eikä itseään kunnioittavan ihmisen pidä hyväksyä niitä ehdottomina." - Hypatia Aleksandrialainen |
arppah8 21.01.2010 12:35:27 | |
---|
pehko: Meitsi tykkää kyllä, varsinkin kun Passenger oli jokseenkin heikko. Miekään en tykännyt Passengerista aluksi mutta avautui pikkuhiljaa. Miusta "tylyydessään" pieksee kaks edellistä. Täytyypi tilailla tää uusi, kiinnostus on kova. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Juicy 24.01.2010 18:57:46 | |
---|
Onko muuten tuolla Sons of the System-levyllä oikeastikin noin kompressoidut soundit? Siis nuo rumpujen pellit kuulostaa aika kuraisilta ainakin myspace-pätkissä... "Kyllähän sitä voi silti vaikka umpihumalassa onkin, kontata sivistyneesti kuin herrasmies." |
arppah8 25.01.2010 14:31:24 (muokattu 25.01.2010 14:32:12) | |
---|
arppah8: Miekään en tykännyt Passengerista aluksi mutta avautui pikkuhiljaa. Miusta "tylyydessään" pieksee kaks edellistä. Täytyypi tilailla tää uusi, kiinnostus on kova. No jaa, kuuntelin MySpacesta biisejä. Enpä nyt sittenkään tiedä meneekö hankintalistalle. Vähän tylsänpuoleista kuitenkin. Vaan siltähän se edellinenkin aluksi vaikutti. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Narcosynthesis 25.01.2010 15:26:33 | |
---|
Kyllä meikäläinen ainakin taas innostui fanittamaan mnemiciä tän uuden levyn myötä. Hyvät soundit, tiukkaa soittoa ja hyviä biisejäkin. Ja nimenomaan tolla viimesellä yksityiskohdallaan eroaa mun mielestä aika ratkasevasti melko tylsästä Passengerista. Guillaumen laulutaiteilukin kuulostaa ihan hyvältä. Olen (positiivisesti) yllättynyt. Nyt kun sais nuo mokomat vielä Suomeenkin sopivalla hetkellä, Tavastian keikka oli pirun hyvä viimeksi. Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |