Stradlin 29.04.2006 15:47:39 | |
---|
VR would like to get rid of him Kuulostaapa vähän bullshitilta. Slash on kyllä suurin syy, miks VR yleensäkään myy paljon levyjä ja menestyy. Ain't It Fun? |
slowdive 29.04.2006 17:26:49 | |
---|
Slash on kyllä suurin syy, miks VR yleensäkään myy paljon levyjä ja menestyy. No ehkä on, mutta tuskinpa muut jäsenet on itse sitä mieltä. Tai eivät ainakaan tunnusta. Mutta niin.. Perätön juttu mahdollisesti. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Sälski 29.04.2006 21:34:25 (muokattu 29.04.2006 21:34:59) | |
---|
Slashin (ja Duffin) ex-tiedottaja 17-vuoden ajalta avautuu Slashin vaimosta Metal Sludgessa: http://www.metalsludge.tv/home/inde … task=view&id=1268&Itemid=42 "Slash married a prostitute, who's taking over his life, his finances, and his business, and got him involved in her voodoo business of killing animals, smearing animal's blood on their bodies, and filing lawsuits against everyone they ever said hello too. Nobody wants to work or deal with him at this point. Attorneys decline to represent Slash, manager do not want to represent him anymore, VR would like to get rid of him, GNR does not want to have anything to do with him...all because of his wife's nastiness. Until he has the balls to leave his wife, and take back his life, he's on his own. All his friends left him, and she refuses to let him have any friends. It's time for Slash to face his demon wife, put a stop to his madness and get back to the business of making music with his friends. Nobody is too blame except Slash. Sorry to disappoint you." Mä luulen et tää juttu on täyttä paskaa ehkä siin on jotain perää mut aika huhult kuulostaa varsinki et Slash olis tappanu eläimii ja tuhrinut niiden verta kehoonsa on täyttä paskaa, siis ainakin toivottavasti... |
käsi 30.04.2006 12:47:13 | |
---|
Mä luulen et tää juttu on täyttä paskaa ehkä siin on jotain perää mut aika huhult kuulostaa varsinki et Slash olis tappanu eläimii ja tuhrinut niiden verta kehoonsa on täyttä paskaa, siis ainakin toivottavasti... ottaen huomioon että slash on useaan otteeseen tunnustautunut eläinten ystäväksi, joskus omisti käärmeidensä lisäksi aika hemmetin monta kissaa jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
rikhard/blow 30.04.2006 14:23:14 | |
---|
ottaen huomioon että slash on useaan otteeseen tunnustautunut eläinten ystäväksi, joskus omisti käärmeidensä lisäksi aika hemmetin monta kissaa Tuosta voi taas sitten vetää ikäviä johtopäätöksiä että mihin se niitä kissoja niin paljon tarvitsi. |
Basement 30.04.2006 14:33:53 | |
---|
Tuosta voi taas sitten vetää ikäviä johtopäätöksiä että mihin se niitä kissoja niin paljon tarvitsi. Hahah! No niin, Slashin motiivit paljastuu. |
käsi 30.04.2006 14:49:30 | |
---|
Tuosta voi taas sitten vetää ikäviä johtopäätöksiä että mihin se niitä kissoja niin paljon tarvitsi. :) niinpä, tosin muistaakseni laittoi kaikki lemmikit pois kun eka muksu tuli taloon. ja sanoi myös että oli kyllästynyt pelastamaan kissoja käärmeidensä kidasta. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Sälski 30.04.2006 21:56:53 | |
---|
sanoi myös että oli kyllästynyt pelastamaan kissoja käärmeidensä kidasta. Käärmeet ja kissathan ei ole hirveän hyvä yhdistelmä. |
Sijuk 03.05.2006 21:34:52 | |
---|
Axl on näköjään ainakin Izzyn kanssa väleissä. A party including Axl Rose, Merck Mercuriadis and Izzy Stradlin had dinner together at Pre:Post in New York on 11th April to celebrate Izzy's birthday. Tästähän saisi loistavia reunion kehitelmiä, jos osaa kytkeä lankoja hienosti. Yksi keikka lisää tulossa. www.GunsNRosesOnline.de mukaan Guns N' Roses soittaa Sveitsissä tämän kuun 21. päivä. Asiaa ei tosin ole varmistettu. Ja www.heretodaygonetohell.com uutisoi että Madridin keikka siirtyisi 25. päivälle, tarkoittaen sitä, että Euroopan kiertue alkaa jo ennen Rock In Rioa, tähänkään ei tosin ole vielä tullut varmistusta. Tosin kaikki keikka huhutkin varmistui, joten näihin tietoihin voi todennäköisesti jopa luottaa. Mutta olenko ainut jolle heräsi pieni epäilyksen häiven, että kaikkia luvattuja keikkoja ei tulla hoitamaan kunnialla? Harvoin mulle tulee tämmösiä, GnR ei pysty hoitaan sitä-sun-tätä tunnetta, mutta nyt noin viikko ennen keikkaa alkaa epäilyttämään... Chinese Democracy Starts Now! |
venalaine 04.05.2006 17:37:06 | |
---|
Mutta olenko ainut jolle heräsi pieni epäilyksen häiven, että kaikkia luvattuja keikkoja ei tulla hoitamaan kunnialla? Harvoin mulle tulee tämmösiä, GnR ei pysty hoitaan sitä-sun-tätä tunnetta, mutta nyt noin viikko ennen keikkaa alkaa epäilyttämään...
Tuskinpa olet, monihan täälläkin ilmoitti heti alkuunsa, että ei jaksa kyllä uskoa että bändi saapuu esim. suomeen asti. No eipähän noita keikkoja ole vielä toistaiseksi yhtään peruttu, joten hyvältä näyttäisi siltä osalta.
www.reflective.cjb.net |
Stradlin 05.05.2006 15:02:24 | |
---|
Ain't It Fun? |
Axl ollut viimeyönä Eddie Trunkin radio-showssa. Axl oli ilmeisesti lähettänyt tekstiviestin Sebastian Bachille, joka oli myös juontamassa showta. Bach soitti Roselle, joka ilmestyi showhun ja juttelivat kaikkea gunnareista ja uudesta levystä, joka ilmestyy kuulemma myöhään syksyllä, yhtenä levynä. Kolmaskin kitaristi on pestattu, mutta nimeä ei kerrottu. Nauhotuksia tuosta on jo netissä. Tämä kyllä nostaa nyt odotuksia aika paljon. Axl itse puhuu uudesta levystä! Minkäköhän verran sitten soittelevat kesän kiertueella uutta materiaalia, kun levy tulee vasta myöhään syksyllä? |
Dr. Muff 06.05.2006 13:27:24 | |
---|
Minkäköhän verran sitten soittelevat kesän kiertueella uutta materiaalia, kun levy tulee vasta myöhään syksyllä? No jos vanhat merkit pitää paikkansa niin kyllä soittavat uutta matskua oli levy ulkona tai ei. Näin tapahtui ainakin Illusion kiertuella. Esim Suomen keikat oli ennen levyn julkaisua ja uutta matskua soitttivat. "Jos kesäkuussa on järven jäällä hevosen paskaa, tulee kylmä kesä" - vanhan kansan viisaus |
slowdive 06.05.2006 14:39:29 | |
---|
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Sijuk 06.05.2006 17:00:15 (muokattu 06.05.2006 17:13:17) | |
---|
Mää jo vähän odottelinkin että jotain uutisia alkaisi tulemaan. Axl itse puhumassa uudesta levystä on jo paljon ja julkaisu ajankohta noin suunnilleen on plussaa. Kolmas kitaristi voisi olla se Joshua, kohtahan se nähdään. Ainut nimi joka on julki tullut. Tosin mistäpäs sitä tietää kenen kanssa Axl on hengaillut siellä nykissä tän 4 kuukautta :) Ja pieni salaliittoteoria: Eddie Trunk Showhan soitti ensimmäisenä I.R.S:ää, ja jotkut mietti että Axl itse olisi vuotanut sen sinne. Ja nyt Axl julistaa ensimmäiset uutiset samassa radio showssa. Hmm... Näillä on joku yhteys ja The Who soi taustalla... Ja noista biiseistä kyseltiin. Olen kanssa sitä mieltä että vetävät uusia enemmän, niinkuin Illusion kiertueella, joka jo mainittiinkin. Luulenpa että soittavat pari uutta biisiä joista kukaan ei ole kuullut ja mikään ole nettiin vuotanut. Ja ensi perjantainahan se sitten nähdään/kuullaan/luetaan se settilista jostain netin syövereistä. Itse ainakin odotan tuota päivää kuin kuuta nousevaa. Ja Axl myös vahvisti että kolme levyä on nauhoitettu, joista kolmas on puoliksi valmis. Sanoipa myös että Usan kiertue tulee myöhemmin syksyllä. Eli sanokaa mitä sanotte, mutta tästä lähti GnR:n uusi nousu. Chinese Democracy Starts Now! |
Skebameizi 08.05.2006 00:33:39 | |
---|
Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna? |
aivokuolio 08.05.2006 01:09:41 | |
---|
Kyllä kamalan näköistä/kuuloista tämä nykymeininki... http://www.youtube.com/watch?v=L4XXlcrqwpo&search=axl%20rose Axlilla ei meinaa ääni riittää sitten millään :/ Nykymeininki? Tuokin on jo useamman vuoden vanha taltiointi. Kyllähän tuo ääni riittää, äijä vaan innostuu juoksentelemaan taas liikaa eikä laulu onnistu siinä samalla. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Dr. Muff 08.05.2006 02:13:01 | |
---|
"Jos kesäkuussa on järven jäällä hevosen paskaa, tulee kylmä kesä" - vanhan kansan viisaus |
Skebameizi 08.05.2006 15:30:43 | |
---|
Niinnoniin.. liekö meininki sitten parissa vuodessa parantunut. Ja joo, en jaksanut koko topikkia kelata läpi. Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna? |
Sijuk 08.05.2006 15:38:14 | |
---|
Kaipa Axl sen verran ammattilainen on että on hoitanut äänensä jotenkin kuntoon?? Vaikkei se nyt niin huonossa kunnossa ollut, mitä nyt paria keikkaa lukuunottamatta. Chinese Democracy Starts Now! |