jj86 26.09.2003 11:06:16 | |
---|
Elikkäs miten saan vahvarin oman särön ja sitten sihen sen jälkeen delay kaiun.. Ku oon vahvarista jo löytäny aivan "täydellisen" särkijän, mutta kaiku pikkasen kusee, kun se pitäs saada niikus sen vahvarin oman särön jälkeen, eli miten mä sen onnistuisin tekemään?! Ku eikös se kaiun pitäs tulla vasta siihen särön perään, tai noh, kyllä se aika paskalta on kuullostanukkin ku oon laittanu sen delayn ennen säröä. eli tehhään vielä kuva, Vahvarin särö(ei siis mikää pedaali)--->Delay--->vahvarista ulos.. Vahvari on laney TF300 Toivottavasti tajusitte mitä tarkotin.. Ja ei sitten saa liikaa nauraa kun en oo mikää tekniikka guru.. Mutta kai tää silti kitara kamat palstalle kuuluu. Mun Äidinkieli kusee aika rankasti. |
Vilhelmus 26.09.2003 11:08:06 | |
---|
Kytke delay vahvarin efektilenkkiin. |
Chemo 26.09.2003 11:10:55 | |
---|
Kytke delay vahvarin efektilenkkiin. Ehdit ensin...;-) Tsekkasin sillä aikaa Laneyn sivulta, ja spekseissä ilmoitettiin että tuossa vahvistinmallissa on efektilenkki. Elikkä siihen vaan. |
jj86 26.09.2003 11:41:20 | |
---|
Kiitosh, kyllä mä tota tässä mietinkin, mutta en viitsiny kokeilla, kun ku mulla on just tässä 2 piuhaa esillä mut, kolmas on jossain hyvässä "jemmassa"... noh, kai sitä pitää mennä ehtimään... vai pystyykö, tavallisesta "korvalappustereo" piuhasta tekemään kitara piuhan, jos siihen piuhaan heittää molempiin päihin, semmosen "isomman" pään.. Ps. olisittepa joskus aikoinaan nähny mun mopedin ku mä lykkäsin siihen sähköt uudestaan.. hoho! Mun Äidinkieli kusee aika rankasti. |
Zarmo 26.09.2003 12:11:32 | |
---|
vai pystyykö, tavallisesta "korvalappustereo" piuhasta tekemään kitara piuhan, jos siihen piuhaan heittää molempiin päihin, semmosen "isomman" pään..
Ei kun osta vaan kaupasta se piuha... G.A.S. on rajaton riemu! |
jj86 26.09.2003 12:28:18 | |
---|
ääh, no kaippa se on sitten etittävä jostain se piuha... Ku niitä ei täällä päin oikee mistää saa ostettuakaan. Mun Äidinkieli kusee aika rankasti. |
Mihinkäs sä ton sun kuvan pikkumarsun oot hukannut? Olin ennen idiootti. En enää. -"Pepe" |
jj86 28.09.2003 15:38:08 | |
---|
Mihinkäs sä ton sun kuvan pikkumarsun oot hukannut? Jaa toi... Annoin sen pois kun tututulla levis sen vahvari, niin saipahan ees jotain ääntä ulos, kun se kuitenkin tarvitsi sitä enempi kun minä... Samalla päätin hommata itelleni jonkun vahvarin josta lähtee ääntä, mut lisäks olis enempi mulle käyttökelposemmat suonditkin. Ku kyllähän tuosta "pikku" marsustakin ääntä lähti niin järkyttävästi, uskokaa tai älkää. Et juh, nyt se on "paremmassa" kodissa jossa sitä jopa käytetäänkin, ja vieläpä hyvään musiikkiin. Mun Äidinkieli kusee aika rankasti. |
Asmi 29.09.2003 15:07:51 | |
---|
Annoit pois...jätkä on hyväntekijä. Plussaaa ...Tyhmyrin selässä soikoon keppi... |
Master of reality 29.09.2003 15:18:50 | |
---|
Mikäs tuo efektilenkki oikein on? Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Asmi 30.09.2003 11:27:04 | |
---|
Mikäs tuo efektilenkki oikein on? Vahvistimessa on "line in"- ja "line out"-liitännät ni siitä tehdään "lenkki" esim. vahvistin line out-->efektipedaalit-->line in, ja kitara kiinni sitte ihan siihen tavalliseen input:iin ...Tyhmyrin selässä soikoon keppi... |
jj86 30.09.2003 17:15:12 | |
---|
Annoit pois...jätkä on hyväntekijä. Plussaaa Kiitos kiitos! Noita mulla ei taida olla todellakaan liika... Mun Äidinkieli kusee aika rankasti. |
Ossi 30.09.2003 23:13:46 | |
---|
Tällä tavalla hoituu homma näppärästi ilman että vahvistin+ämyri yhdistelmän oma soundi kärsii :) http://www.larrycarlton.net/online/dumbleamps.jpg Mikitetty soundi mikserin ja viive-/kaikuvehkeitten kautta noihin kahteen sivumonitoriin. Olen joskus aiemminkin siteerannut tuota samaa kuvaa jossain yhteydessä. No, jääkööt tuollaiset set-upit Ameriikan velhoille :) "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |