JeeVes 25.09.2003 17:39:17 | |
---|
Eka kerta ikinä missään netti foorumilla. Voin kertoa, ettei tule olemaan viimeinenkään kerta, ainakaan täällä. Tähän sivustoon tulee ihan sikzo "addiktio" "Artistivieras on välttämätön"
(Kummeli aforismi nr. 10) |
Bonham 25.09.2003 17:40:30 | |
---|
Varoitan! Tämä on joko pedofiili tai sitten saatananpalvoja. Ei millään pahalla, Bonny. Har-har. Tuommosia menee väittämään, senkin...:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
noir 25.09.2003 18:16:48 | |
---|
Tuommosia menee väittämään, senkin...:) Älä! Kehtaakin, kunnon ihmisistä. Tänne ei juuri epäluotettavia tai epäilyttäviä eksy! Mikäs se puhelinnumero olikaan? Kyllä, olen nähnyt PMMP:n livenä. |
dora 25.09.2003 19:24:16 | |
---|
Missä metsässä Turun lähellä asustelet? Kiinnostaa, itse kun olen kaupungin alkuasukas... Tuosta kun lähdet kauppatorilta saloon päin noin kolkytä kilsaa seisot melkein meidän takapihalla :) eli keskellä metsää..perhana :) Mitä suurempi pää, sitä kovempi päänsärky |
dora 25.09.2003 19:26:15 | |
---|
Mikäs se puhelinnumero olikaan? Minuako tarkoiti, vai tuota tuolla takana..? öhm? :) Mitä suurempi pää, sitä kovempi päänsärky |
noir 25.09.2003 19:32:55 (muokattu 25.09.2003 19:33:14) | |
---|
Minuako tarkoiti, vai tuota tuolla takana..? öhm? :) Riippuu siitä, kuka siellä takana on. EDIT: ja hymiö perään. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
dora 25.09.2003 19:41:27 | |
---|
kaiken takana on aina nainen...eli rakas äitini...voin kyllä pyytää soittamaan jos vain haluat :) Mitä suurempi pää, sitä kovempi päänsärky |
noir 25.09.2003 19:44:21 | |
---|
kaiken takana on aina nainen...eli rakas äitini...voin kyllä pyytää soittamaan jos vain haluat :) En muista, kumman tässä oli tarkoitus olla pelottava, mutta minua kyllä pelottaa.. Toisaalta, kyllä mulle soittaa saa! Samalla tässä on loistava esimerkki Off-Topicaatiosta, joka johtaa otsikosta poikkeavaan keskusteluun. Tämä Off-Topicaatio on Mnetin erikoisuus, sillä, no, ota itse selvää ;) Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Alpha 25.09.2003 19:48:20 | |
---|
Samalla tässä on loistava esimerkki Off-Topicaatiosta, joka johtaa otsikosta poikkeavaan keskusteluun. Tämä Off-Topicaatio on Mnetin erikoisuus, sillä, no, ota itse selvää ;) En nyt sanois, et otsikosta poikkeavaan...otsikkohan oli, et on uusi täällä, joten nyt opetetaan "talon" tavoille... Oli taas pakko kommentoida...takaisin kuuntelemaan Kärppä matsia... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
noir 25.09.2003 19:50:16 | |
---|
En nyt sanois, et otsikosta poikkeavaan...otsikkohan oli, et on uusi täällä, joten nyt opetetaan "talon" tavoille... Itseasiassa, juuri tätä hainkin. Tutustumisretki tuntemattomaan. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
dora 25.09.2003 19:52:08 | |
---|
hmm..mielenkiintoista :) tiedä häntä. Mitä suurempi pää, sitä kovempi päänsärky |
Definhel 25.09.2003 20:06:42 | |
---|
Tuosta kun lähdet kauppatorilta saloon päin noin kolkytä kilsaa seisot melkein meidän takapihalla :) eli keskellä metsää..perhana :) Nyt teit pahan virheen, lauma basisteja rynnistää jo kotipusikkoasi päin housut nilkoissa! Juokse kun vielä voit, baby, juokse kukkuloille! Pessimisti on realisti.
Optimisti on kitaristi.
Basisti on rasisti. |
Skebaholikko 25.09.2003 20:29:17 (muokattu 25.09.2003 20:32:07) | |
---|
Nyt teit pahan virheen, lauma basisteja rynnistää jo kotipusikkoasi päin housut nilkoissa! Juokse kun vielä voit, baby, juokse kukkuloille! Eikä ne kitaristitkaan kyllä kaukana perässä hiihtele, ihan ennakkotietona, Run Run, Run for cover NOW, Run Run!............. Edit: *jumaleizzön sentään käännyinks mie väärään suuntaan Vantaan kohalla ku metässä ollaan mutta vaan "Vad är det här?"-kauhisteluja kuuluu taustalta, joutuu kannettavallakii postaileen tänne.........hei tuol on joku...ööh, förlåt........* "Kun Mustanaamiolla on darra, koko viidakko pitää lärvinsä kiinni" (vanha viidakon sananparsi ) |
noir 25.09.2003 20:39:50 (muokattu 25.09.2003 20:50:32) | |
---|
Edit: *jumaleizzön sentään käännyinks mie väärään suuntaan Vantaan kohalla ku metässä ollaan mutta vaan "Vad är det här?"-kauhisteluja kuuluu taustalta, joutuu kannettavallakii postaileen tänne.........hei tuol on joku...ööh, förlåt........* Vaikuttaa siltä, että olet Espoossa! (Espoo on suomen tiheimmin asutettu metsä. Lisäksi täällä törmää helposti oikeasti ruotsinkielisiin) Ainoa toivosi on juosta Kivenlahteen, ja etsiä ikkunani. Koputa kuudesti, ja annan sinulle kiven. Kivellä sinun tulee tukkia pato. Padolta jatkat matkaasi kohti pohjoista. Puhu vaeltavalle munkille, ja kysy sammakon nutipäistä. Saat munkilta sulan... Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Alpha 25.09.2003 20:46:20 | |
---|
Nyt olemme oikeasti off-topic pisteessä... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Skebaholikko 25.09.2003 22:04:40 (muokattu 25.09.2003 22:44:06) | |
---|
Vaikuttaa siltä, että olet Espoossa! (Espoo on suomen tiheimmin asutettu metsä. Lisäksi täällä törmää helposti oikeasti ruotsinkielisiin) AARRRAAAAGGHHHHHH! PLEASE GOD, WAKE MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! Edit: no ei sentään, Jorvissahan miekin olen syntynyt ja Kirkkonummella asunut........... "Kun Mustanaamiolla on darra, koko viidakko pitää lärvinsä kiinni" (vanha viidakon sananparsi ) |
Rokkikana 26.09.2003 08:21:11 | |
---|
Pyh! Se pitää vaan sanoo oikein! Hyvät tursaaaht sulla hei...beibehhh....Takuuvarma hittilaini, varsinkin muutaman oluen jälkeen! Me onkin varmaan tavattu joskus jo... ;) "Killing me softly with a chainsaw" |
JulGubbe 26.09.2003 11:04:20 | |
---|
Me onkin varmaan tavattu joskus jo... ;)
EIKÖ SE VONKAAMINEN JO LOPU!!?! Kyllä pukki tietää! |
Edit: no ei sentään, Jorvissahan miekin olen syntynyt Niinhän me kaikki. Tiluttaja on harvinaisen ruma lintu Afrikasta. |
dora 26.09.2003 13:42:30 | |
---|
Nyt teit pahan virheen, lauma basisteja rynnistää jo kotipusikkoasi päin housut nilkoissa! Juokse kun vielä voit, baby, juokse kukkuloille! voi ei :) ihmettelinkin että mikä ihmeen mutina tuolta takapihalta kuulu eilen yöllä, mutta tuohan selitti jo senkin asian..Juu sisälle astikin saa tulla jos vain uskaltaa ohittaa rakkaan äiti muorini :) no mutta taitaa olla taas aika vaieta. niin on parempi kaikille :) Mitä suurempi pää, sitä kovempi päänsärky |