Teemu Tee 28.04.2006 11:54:51 | |
---|
Mikä lie leffan virallinen nimi, mutta aattelin järjestää bändille katseluillan leffan tiimoilla. Olisin hyvin iloinen, jos joku tuon taltioinut suostuisi jakamaan ilon kanssani. Saa olla VHS-muodossa jos DVD:llä ei löydy. Maksan tietysti levy- ja postikulunkit. Jos on DivX:nä, sehän se on kaikkein paras vaihtoehto kaikin puolin!! Kiitollisuudella, odottamaan jääden. Tyhjän saa pyytämättäkin |
uruttaja 28.04.2006 12:04:28 (muokattu 28.04.2006 12:04:46) | |
---|
Mulla on dvd:nä. Oikotuulet taitaa olla sen virallinen nimi. |
Teemu Tee 28.04.2006 12:48:28 | |
---|
Mulla on dvd:nä. Oikotuulet taitaa olla sen virallinen nimi. Laitoin pikaviestiä. Tyhjän saa pyytämättäkin |
freeze 28.04.2006 14:16:28 | |
---|
Mikä lie leffan virallinen nimi, mutta aattelin järjestää bändille katseluillan leffan tiimoilla. Olisin hyvin iloinen, jos joku tuon taltioinut suostuisi jakamaan ilon kanssani. Saa olla VHS-muodossa jos DVD:llä ei löydy. Maksan tietysti levy- ja postikulunkit. Jos on DivX:nä, sehän se on kaikkein paras vaihtoehto kaikin puolin!! Kiitollisuudella, odottamaan jääden. löytyy |
Mulla on dvd:nä. Oikotuulet taitaa olla sen virallinen nimi. tänkjuu kingoforgan, dvd on saapunut, olut on kylmässä ja illalla aion viettää laatuaikaa itseni ja oikotuulet dvd:n seurassa. |
uruttaja 05.05.2006 17:57:47 | |
---|
tänkjuu kingoforgan, dvd on saapunut, olut on kylmässä ja illalla aion viettää laatuaikaa itseni ja oikotuulet dvd:n seurassa. Hyvä että Suomen Postiin voidaan vielä luottaa. |
hiltsi 05.05.2006 20:56:09 | |
---|
Hyvä että Suomen Postiin voidaan vielä luottaa. Kiittää ja kumartaa hän.. Suomen Posti on voimissaan vielä! Laatuaikaa juuri vietin. Jallu-kolaa ja Trio Oikotuulet.. Nam.. Loistava pätkä! |
uruttaja 05.05.2006 22:39:14 | |
---|
Kiittää ja kumartaa hän.. Suomen Posti on voimissaan vielä! Laatuaikaa juuri vietin. Jallu-kolaa ja Trio Oikotuulet.. Nam.. Loistava pätkä! Ändöstän. |
Teemu Tee 08.05.2006 19:07:06 | |
---|
Ändöstän. Kiitos myös, sanoo hän. Ny om leffa plakkaris ja orottaa hetkeä sopivaa kera jalun* Tyhjän saa pyytämättäkin |