Aihe: John Petrucci - Glasgow Kiss mistä saa?
1
Strutsi
05.05.2006 15:05:48 (muokattu 05.05.2006 15:08:35)
Levyhän on John Petrucci - Suspended animation
Ja sieltä löytyy biisi Glasgow kiss

E:
Minä ainakin olen ainakin hommannut joitain levyjä siten että jos niitä ei löydy vaikka levykauppa-x:stä tai arimannilta niin pistän sinne sähköpostia että hommatkaa tuo ja kertokaa kun on perillä niin tilaan sen.
Musaa saa diggailla mutta fanitus on perseestä. Osta minun Ibanez RG2620!!!!
Proge
05.05.2006 15:12:29
Oho anteeksi, niinhän se olikin, Suspended Animation nimeltään. Sekoitin albumin nimen Glasgow Kiss biisiin, koska se on niin hyvä :)
sartanen
05.05.2006 23:43:14
Käsittääkseni levyä ei koskaan laitettu maailmanlaajuiseen jakeluun. Näin ollen ainoa tapa saada levy käsiinsä on tilata se Yhdysvalloista.
tommijk
05.05.2006 23:51:17
Helsingissä popparienkelissä ja Turussa Ile's Music Storessa oon ainakin nähnyt kyseistä levyä.
pöö..
Petrukki
06.05.2006 17:45:48
Turussa Ile's Music Storessa oon ainakin nähnyt kyseistä levyä.

Minkäslainen kauppa ja missä päin Turkua? Keskustassa?
ENGL - muita ei tueta. "Seuraava keppini on varmaan joku Exolorer, mutta ei todellakaan James Hammetin takia." -Petrukki Haluan bändiin (komppi)kitaristiksi metallibändiin Turun suunnalta.
tommijk
06.05.2006 19:18:49
Minkäslainen kauppa ja missä päin Turkua? Keskustassa?

Kauppiaskadulla, soitin laineen bändikama osastoa vastapäätä:

http://muusikoiden.net/uutiset/?id=639
pöö..
Petrukki
07.05.2006 15:16:53
http://muusikoiden.net/uutiset/?id=639

Kiitän. Onko hyvät hinnat? :D
ENGL - muita ei tueta. "Seuraava keppini on varmaan joku Exolorer, mutta ei todellakaan James Hammetin takia." -Petrukki Haluan bändiin (komppi)kitaristiksi metallibändiin Turun suunnalta.
tommijk
07.05.2006 17:38:10
Kiitän. Onko hyvät hinnat? :D

Aika perustasoa; ei kallista eikä halpaa. Siinä kahdenkympin paikkeilla uusien levyjen hinnat pyörii. Tuo petruccin levy saattaa olla tosin hintavampi, kun on vähän spesiaalimpi tapaus..
pöö..
Torniojaws
08.05.2006 00:59:52

E:
Minä ainakin olen ainakin hommannut joitain levyjä siten että jos niitä ei löydy vaikka levykauppa-x:stä tai arimannilta niin pistän sinne sähköpostia että hommatkaa tuo ja kertokaa kun on perillä niin tilaan sen.

Itse olen Arimanin kautta yrittänyt tilata kymmenkunta tilauslevyä, joista tasan yksi (1) kpl on koskaan tullut perille.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)