P.Tamminen 04.05.2006 20:01:38 | |
---|
Onko kellään kokemusta Pearl Export Select rummuista? Ovatko ne huonot, keskitaso vai hyvä hintaan nähden?? Laittakaa myös omien settienne kuvia! |
Shitmanek 04.05.2006 20:05:12 | |
---|
Näistä on ollut paljon juttua, esimerkiksi tuolla Rumpuvertailu-FAQ:ssa. Omista ELX:stäni on kuva profiilissa. Ihan tyytyväinen olen ollut, sijoittuvat Pearlin mallistossa sinne alempaan keskitasoon. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
ramzuz 04.05.2006 22:51:22 (muokattu 04.05.2006 22:51:54) | |
---|
PARASTA!!!:D no ei mutta todella hyvä setti. Ite huomanna mikitykseen ai että on kivaa:D on tosi hyvä setti osta pois. kuva oma kuvassa. |
...Ovatko ne huonot, keskitaso vai hyvä hintaan nähden??... Itse pyörittelin tuossa jokunen aika sitten täysin samaa kysymystä pääkopassani ja omakohtaisten testien ynnä tältä keskustelupalstalta saatujen neuvojen kautta tulin siihen tulokseen että saa tuolla hinnalla "parempiakin" settejä. Itse päädyin ostamaan Sonor 3005:set, jotka näillä näkymin ovat paremmat kuin Export Elx:t. Tosin en ole vielä kertaakaan soittanut kokeneen virittäjän virittämillä exporteilla, vaan eipähän noita Sonorejakaan ollut vielä kukaan muu kuin minä virittänyt kun vertailujani suoritin. Sonorit vaan soivat paremmin valmistus puunsa ansiosta ja rautakin näyttäisi oleman hieman jämäkämpää. Saahan tuolla Export ELX:ien hinnalla Tama Superstaritkin jotka ovat Sonorien tapaan Exportteja hieman tasokkaammat, ja rauta puolella Sonoreja paremmat. Mutta jokatapauksessa jos tekee mieli ostaa Exportit niin osta ihmeessä, fiiliksestähän se on kiinni tekeekö niillä rummuilla mieli soittaa vai ei. "Tämän viestin tarkoitus ei ole Provosoida." -Jaren |
Speedy 05.05.2006 00:12:21 | |
---|
Mun mielestä hyvät hintaansa nähden.. Toimii hyvin Emperor/Ambassador yhdisteellä.. Loppujen lopuksi parempia kuin joku toinen, löytyy aina, se on loputon suo miettiä.. Itsellä vaikuttava seikka oli merkki ja ulkonäkö. Ja se että setti oli uusi.. Mielipide juttuja..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
.Fisu. 06.05.2006 21:11:43 (muokattu 07.05.2006 11:29:34) | |
---|
Itsekkin olen todella tyytyväinen omistamaani elx settiin! Pure Takasi! |