Aihe: Onko biisi hukassa?
1 2
aksiom
05.05.2006 07:17:09 (muokattu 05.05.2006 07:28:37)
Mikähän mahtaa olla madventures ykösessä USA jaksossa soiva piisi? Soi siinä New Orleans jaksossa kun se valkopaitainen tumma mies selittää jotain. Ei löytäny sanoilla kuukkelikaan. Taitaa soida myös 2. kaudella jossain vietnam/cambodia jaksossa

En muista tarkkaan juuri tuossa kohdassa soivaa biisiä mutta kyseessä voi hyvinkin olla helsinkiläinen bändi nimeltä Winha, joka vastasi muutamista biiseistä tuossa usa-osiossa. 'Hey Baby' biisin esittää pumppu nimeltä Torpedo.

Edit. Selvitin lissää, itse Rikun suusta:

jenkkijaksojen rokkenrollista vastaavat siis stadilaisyhtyeet nimeltä winha ja torpedo. biisit ovat demoilta, jotka eivät ole koskaan ilmestyneet.

winhan osalta tein selvitystyötä ja näyttää siltä, ettei noita kappaleita tulla koskaan, ikinä, milloinkaan julkaisemaan missään. tunnen jopa pientä mielihyvää näinä vitun downloadailuaikoina siitä, että on tyydyttävä siteeraamaan kollegaani satu lappia: mitä mä oon halunnu, mä en välttämättä oo saanu.

en tiedä, tuleeko nuo madventuresissa esitetyt torpedon biisit tuolle albumille. tästä kannattaa kysyä suoraan orkesterin keulahahmolta aj tryggiltä, meiliosoite löytyy em. kotisivulta. demo on kuulemma loppuunmyyty, mutta ehkä sieltä jaksetaan laatia uusi painos, jos joukkovoima puhuu ja kysyntää riittää!

tässä kaikki tältä erää. keep on truckin, gamahoulama mama, swiit tsänörana.
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
MikkoV
05.05.2006 12:15:50

Kyllä vain, eräs mainosbiisi olisi hukassa. Löytyi tuolta haulla "Mainosbiisi"-topic myös, mutta ajattelin tässä kysellä kun on korkeammalla.

Eli mikähän mahtaa olla kappale taannoin TV:ssä pyörineessä Microsoftin (M$) mainoksessa? Pianolla vedettyä, olen kuullut monen soittavan sitä mutten tiedä mikä kappale on kyseessä, sillä itse olen tyhmä rumpalinplanttu. Eli ilmeisesti aika tunnettua tavaraa kyseessä.
obiwan
06.05.2006 11:50:04 (muokattu 06.05.2006 12:03:43)
Mikä biisi soi SubTV:n Big Brother 2006-mainospuffissa?
Sellanen rokkirenkutus, missä joku nainen kiekuu jotenkin itämaiseen tyylin taustalla? :D

EDIT: Laguna Coil - Our Truth :)
Propsit Guuglelle jälleen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)