Torniojaws 31.03.2005 19:55:16 | |
---|
http://www.mightandmagicgame.com/teaser/uk/index.php Ubisoft is delighted to confirm the return of the legendary Might and Magic® brand. Credited with the establishment of the heroic fantasy genre since its first release in 1985 on PC, the brand envelops several series including the mythical Heroes of Might & Magic®. No stranger to resurrecting cult licenses, Ubisoft will bring fresh life to the franchise, taking it to a new level while respecting its heritage. The first game to reintroduce the video game legend to the public will be Heroes of Might and Magic® V, the sequel to the universally acclaimed turn-based strategy series with a touch of RPG. The new opus will benefit from the features and characteristics that established the success of the initial saga while offering a wealth of innovations such as a a highly immersive scenario, a variety of appealing factions, modern 3D graphics, a revolutionary tactical combat system and a story-based campaign mode. Developed by a seasoned team at Nival Interactive (Blitzkrieg, Silent Storm, Etherlords), Heroes of Might and Magic® V is scheduled for release on PC in early 2006. http://www.mightandmagicgame.com/ss/screen_01.jpghttp://www.mightandmagicgame.com/ss/screen_02.jpghttp://www.mightandmagicgame.com/ss/screen_03.jpghttp://www.mightandmagicgame.com/ss/screen_04.jpg Saa nähdä mitä tulee. Itse pidin neljättä osaa aika pettymyksenä verrattuna kolmeen ensimmäiseen. So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
Moratoria 31.03.2005 20:37:04 | |
---|
Saa nähdä mitä tulee. Itse pidin neljättä osaa aika pettymyksenä verrattuna kolmeen ensimmäiseen. Minustakin tuo neljäs oli aika kökkö. Kakkonen on paras. Kyllä tuo viides kuitenkin screen shoteissa näyttää hyvältä... Toivottavasti tuo uudenlainen näkymä toimii, toisin kuin tuo pöljä nelonen. |
Mufasa 31.03.2005 22:42:44 | |
---|
Nelonen oli on ihan täyttä kuraa. Mun mielestä heroeksia on olemassa vain kaksi. 2 ja 3. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Nixzar 03.04.2005 17:01:23 | |
---|
2 & 3 on parhaita. 4 on kyllä ihan pelattava myös. Oli kyllä hienoja shotteja. Odotan innolla että pääsee testaamaan. *IHKK #12* |
käsi 06.04.2005 13:50:24 | |
---|
heros 3 on loistava. varsinkin kun laittaa siihen kaikki lisäosat mitä löytyy niin todella addiktiivinen peli. neljäs oli paha pettymys jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Dj P. 06.04.2005 14:01:34 | |
---|
No eipä olisi uskonut että noita vielä tehdään. Kakkonen ja kolmonen on ne parhaat tähän mennessä. Nelonenkin on mielestäni ihan pelattava, tykkäsin siitä että sankarit on ihan oikeasti tappelussa mukana, eikä vaan hillu taustapiruna. "Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla- |
Mörkö 07.04.2005 00:50:34 | |
---|
Onhan noita aikoinaan tullut väännettyä. Muistaakseni tosin ei ikinä ole kärsivällisyys riittänyt kovin pitkälle pelata. Saas nähdä millainen tekele tuosta tulee. "vinsentti on vihree nyrsijä" |
L.Ruoska 09.04.2005 12:39:18 | |
---|
Kakkonen oli lemppari, kolmonenkin hyvä mutten vaa pelannu sitä niin paljon. Nelonen oli ihan pöllö. Vitosella vois olla jotain hienoa uutta sanottavaa. Tekosyy päivitellä konetta taas vuosien jälkeen =) |
Guitarist in the Night 10.04.2005 20:52:31 | |
---|
Tekosyy päivitellä konetta taas vuosien jälkeen =) Mikään tekosyy. Ihan hyvä tavallinen syy. Hevi on ihan hyvää. |
Guitaristi 01.05.2006 12:53:25 (muokattu 01.05.2006 12:53:46) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 385 päivää vanhaan ketjuun! Jep, niin olen. Elikkäs, nyt tästähän on tämä demo jo ilmestynyt. Oletteko ladanneet sen? Mitä mieltä olette siitä? Demossa on siis kaksi joukkuetta mukana, elikkä Inferno ja Haven (melkein sama kuin esim. kolmosessa castle) ja niiden kampanjat. Myös nettipelimahdollisuus löytyy, itse en tosin sitä ole kokeillut. Mielestäni varsin maukas peli on kyseessä. Eihän tämä nyt ainakaan demon perusteella vielä ole pääsemässä kolmosen tasolle, mutta kyllä tämä pitää varmaan kaupasta pois kantaa kun kokoversio ilmestyy. Vähän totuttelemista vaatii ainakin ensiksi, mutta samat Heroessien pääpiirteet ovat vieläkin tallella. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Jkob 01.05.2006 13:46:58 | |
---|
Elikkäs, nyt tästähän on tämä demo jo ilmestynyt. Oletteko ladanneet sen? Mitä mieltä olette siitä? Demossa on siis kaksi joukkuetta mukana, elikkä Inferno ja Haven (melkein sama kuin esim. kolmosessa castle) ja niiden kampanjat. Myös nettipelimahdollisuus löytyy, itse en tosin sitä ole kokeillut. Tarvii hakea. Toivotaan että pyörii. Ja kakkonen on ollut ehdottomasti paras noista. Kui ei võta kala, siis võtab kalamees. |
Hevimetal 01.05.2006 19:48:48 | |
---|
En oo muita kun nelosta pelannu, mutta kyllä sitä on tullu pelitettyä monen monta tuntia kavereiden kanssa. Vois kyllä imasta ton demon. |
south_of_heaven 01.05.2006 21:50:01 | |
---|
Minustakin tuo neljäs oli aika kökkö. Kakkonen on paras. TÄYSIN SAMAA MIELTÄ itki south_of_heaven |
aleksi 01.05.2006 23:16:38 | |
---|
Kolmas ja neljäs ovat tästä sarjasta tuttuja, joista kolmas on selvästi se parempi. Neljäs haisi! Pitäisi ilmeisesti siihen tokaan osaan tutustua. Toivotaan myös, että vitonen toimii. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion." |
Torniojaws 01.05.2006 23:31:56 | |
---|
Elikkäs, nyt tästähän on tämä demo jo ilmestynyt. Oletteko ladanneet sen? Jeejee, 668 MB korruptoitunutta tavaraa ;P No, huomenna uudelleen eri paikasta. |
mr_b 04.05.2006 00:43:47 (muokattu 04.05.2006 00:44:41) | |
---|
Kokeilinpa tätä demoa, pelailin sillä paholaissankarilla (Inferno-tiimi? Jezjotain?) ja mukavasti meni luolastoissa, armeija ja kyvyt kasvoivat ihan normaaliin tahtiin ja siirryin sitten maan päälle ja valloitin melkein kaiken sielläkin ilman mitään suurempaa vastusta ja aloin sitten otella sitä hyviksien sankaria vastaan. Oli aika lyhyt ottelu, tyypillä oli joukoissaan n. 200 Paladinia ja 961 Archangelia. Pum, räks, swoosh ja näkemiin. Mm 112 Subbucus Mistressia (vai mitäs ne nyt olivatkaan) ja 36 korkeamman tason Pit Fiendia menivät parilla iskulla. Öh? Normal-vaikeustaso ihan kohdallaan vai olikohan strategiassa jokin vika...? Start another fire and watch it slowly die. |
dictatorsh*t 04.05.2006 11:58:16 | |
---|
Kirjoita mediaosastolle Heroes of might and magic V aiheeseen et toivottavasti tämä uusi osa on parempi kuin neljäs. Ja kolmas todellakin oli paras. Kaikkia osia paitsi ykköstä tullut pelattua paljon. Oon katos jäähyllä. Terveisin -Aleksi- |
Frankenstone 04.05.2006 13:03:51 | |
---|
Niinkuin olen jaksanut kavereilleni HoMM3 -sessioiden lomassa toitottaa, paras Heroes olisi se, jossa olisi kolmosen sisältö ja kakkosen (tyyliset) grafiikat. En vain oikein ole jaksanut paneutua kolmoseen samalla tavalla kuin edeltäjäänsä ihan vain sen takia, että ne grafiikat ovat niin aneemiset ja mitäänsanomattomat. Kakkosen karkkivärifiilis toi peliin mielestäni juuri oikeanlaista tunnelmaa, ja se realistisempi sävy ei kyllä napannut. Nuo kuvankaappaukset näyttävät hyvältä, väriä on tullut lisää ja muutenkin yleisfiilis on "vähemmän realistinen". Pitänee tutustua. Oh! Don't be afraid, though the parade will not pass our way... |
Guitaristi 04.05.2006 16:17:56 | |
---|
961 Archangelia Kuulostaa melko mahdottomalta. Miten ihmeessä niitä voi noin paljon saada? Itselläni on niitä tällä hetkellä noin 20 kun pelailen sitä Havenin kamppanjaa. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
2,3 ja kolmosen lisäosa on kyllä hyviä, ja nelonenki oli kyllä mun mielestä mukava, ku sitä ekoja kertoja pelaili, mutta saa nähdä millane tuo 5 sitte on. Onkoha peli idealtaan samanlaine, vai meneeköhän samanlaiseks ku warcraft vai jäikö mulla jotain lukematta tai huomaamatta? Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli? |