salmivaara 22.04.2006 18:30:10 | |
---|
*verikyynel* Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Jokke- 03.05.2006 23:15:46 | |
---|
Ei pidä ainakaa mun mielestä. Vaik onhan hihattomat farkkutakit mis on Maidenin hihamerkit ni siisti :) Jees |
Super-Jari 03.05.2006 23:51:02 | |
---|
itse asiassa ne niittirannekkeita käyttävät pikku'hewarit' on vielä typerämmän näkösiä kuin pinkkiin pukeutuvat hipit. sinullekkin kerron vinkkinä että niittirannekkeilla pröystäily ja oman itsensä väkisin esille tuonti (mikä tulee väkisinkin ensimmäisenä mieleen niittirannekkeista ja niiden käyttäjistä)ei ole hyvästä. sille nauraa lähinnä kaikki Kun taas http://muusikoiden.net/dyn/members/38261.gif :) |
Hoho. Miten ihmeessä voin pukeutua musiikkimakuni mukaisesti, kun kuuntelen ja diggaan musiikkia akselilla Vader - Benny Goodman? "Megadeath on 90-luvulla perustettu trashmetal yhtye ja
90-luvun Metallica on powermetallia" |
ydinaukio 05.05.2006 10:06:10 | |
---|
Muistakaa kuitenkin, että pukeutuminen on olennaisin asia bänditouhussa. |
dictatorsh*t 05.05.2006 14:17:18 | |
---|
Muistakaa kuitenkin, että pukeutuminen on olennaisin asia bänditouhussa. Totta kai on. Miten kukaan voi edes sanoa muuta? |
AP 05.05.2006 15:13:17 | |
---|
Hoho. Miten ihmeessä voin pukeutua musiikkimakuni mukaisesti, kun kuuntelen ja diggaan musiikkia akselilla Vader - Benny Goodman? Hoh. Liituraidat ja nahkaliivi ja olisko päähän varmin valinta joku rastafari-myssy. Jooei. Päättele ny tässä mitään mistään sitten munkaan musiikkimausta: mustat housut ja musta t-paita. Aina. Ja mustat kengät. Talvella vielä musta villapaita. Eikö tuohon ny sovi älykköpopista sukkahousuhevin kautta jatsiin kaikki. K100 #7
Ärlä #011 |
pehko 06.05.2006 15:33:58 | |
---|
No siitä että mun kaveri käyttää pinkkejä vaatteita. Ko se vaa on niin outoa että hevin kuuntelija käyttää pinkkiä. Vai onko? en käsitä, mitä helvetin väliä sillä on. kukin pukeutuu miten haluaa. ja näyttää muutenki miltä haluaa. itekkin kuuntelen heviä, ja soitan myös, ja mullon kirkkaan oranssi paita ja punavihree huivi päässä...voi vitsi, oon nyt menny rikkomaan hevimies lookin koodit, joten mut kuuluis lynkata...tai vähintää antaa jäähyä M.Netistä. Shit In My Mouth And Call Me Your Sister |
Roitto 06.05.2006 20:50:04 | |
---|
en käsitä, mitä helvetin väliä sillä on. kukin pukeutuu miten haluaa. ja näyttää muutenki miltä haluaa. itekkin kuuntelen heviä, ja soitan myös, ja mullon kirkkaan oranssi paita ja punavihree huivi päässä...voi vitsi, oon nyt menny rikkomaan hevimies lookin koodit, joten mut kuuluis lynkata...tai vähintää antaa jäähyä M.Netistä. SELKÄSAUNAN SIETÄISIT.... Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
jkollanus 07.05.2006 11:31:51 | |
---|
Jotenkin nää "pukeutumissäännöt musiikkimaailmassa" on aina huvittanut itseäni. Jos kuuntelet jotain genreä, sinun tulisi pukeutua sillä ja sillä tavalla. Eih... nuorilla varsinkin olen tämän huomannut. Itse ainakin pidän juuri niitä vaatteita mistä itse pidän ja mitkä näyttävät / tuntuvat hyvältä sekä kuuntelen sitä musiikkia mitä nyt haluankin. Laidasta laitaan. |
Sälski 07.05.2006 11:44:39 | |
---|
pukeutuu niinkun haluu. |
Josh. 07.05.2006 22:39:16 | |
---|
Täsää tämmönen asiaan liittymätön kysymys että miten farkku takista tehään liivi? siis vedetäänkö ne hihat jotenkin auki siitä saumoista ja sit vaan repii vai miten... kun on tommonen musta farkku takki ja aattelin että vois olla kooli liivinä. sori offtopic "We just happen to be the guys up on the stage and they just happen to be people on the audience".
-Kirk Hammet. |
Epämuusikko 08.05.2006 00:14:39 | |
---|
Pukeutuminen on vaan ulkoinen seikka jolla ei ole välttämättä mitään tekemistä minkään kanssa. Minä ainakin pukeudun niinkuin itse parhaaksi näen, en minkään genre-ulkosivu-kaavojen mukaisesti. Allekirjoitan, suosin, kannatan, komppaan. It´s easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
Epämuusikko 08.05.2006 00:25:41 | |
---|
1. mun mielestäni.... on se kyllä hyvä että edustaa jotain!!bändiä! kuten mä!mutta,kannattaa miettii ensin että mitä siitä kadulla seuraa.. :S Ennakkoluulotonta välimerkkien käyttöä. Ja kyllä mäkin edustan montaa bändiä, mutta en pukeudu paitoihin, joissa lukee että "Zappa on IhQ" tai tatuoi Allan Holdsworthin naamaa vasempaan kyynärpäähäni ja mene solariumiin. It´s easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
Super-Jari 08.05.2006 07:22:30 | |
---|
Ennakkoluulotonta välimerkkien käyttöä. Ja kyllä mäkin edustan montaa bändiä, mutta en pukeudu paitoihin, joissa lukee että "Zappa on IhQ" tai tatuoi Allan Holdsworthin naamaa vasempaan kyynärpäähäni ja mene solariumiin. Mun mielestä sun pitäis. |
Epämuusikko 08.05.2006 08:12:13 | |
---|
Mun mielestä sun pitäis. Eikö mun karvoitus riitä? En tarvitse vaatteita ollakseni apina. It´s easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
_R.I.P_ 08.05.2006 20:37:49 | |
---|
KYLLÄ! |
Hakki 08.05.2006 23:06:32 | |
---|
Eihän tällaisiin pitäisi vastata ollenkaan, mutta silti on pakko, asia kun oli joskus lähellä sydäntäni. Teininä olin todellakin sitä mieltä, että vaatteet on mun aatteet. En ollut mitenkään pahimmasta päästä, mutta kuitenkin. Nykyään en vaan enää jaksa. Ei sillä ole oikeasti mitään väliä. while(true) {play(metal);} |
hevikinkku 09.05.2006 08:36:18 | |
---|
Kyllä minä pukeudun bändipaitoihin ja muutenki musiikki maun mukaisesti mutta minusta on parempi käyttää enemmin "normaaleja" vaatteita ku joskus 12 vuotiaana vedelle kahenkymennen sentin naulat kädessä (tunne tällaisiakin henkilöitä) |
hullu_ukko 09.05.2006 15:11:12 | |
---|
KYLLÄ! Mielipiteesi on väärä. NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!!
mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1.
Satan's got me by the balls! |