Aihe: TV lupa
1 2 3
Toveri
03.05.2006 21:40:34

Näin olen kuullut, mutta eivät ole virantoimituksessa tarkastuksia tehdessään.

Juurikin niin, olisi pitänyt muistaa mainita.

"Eiku ihan harrastuspohjalta mä vaan..."
Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
pahala
03.05.2006 21:41:47
http://www.tv-maksu.fi/

"Tarkastajat tekevät työtään sivutoimisena. Päivätyönään moni heistä toimii poliisin tehtävissä."
8)
niskel
03.05.2006 21:47:49
Poliiseja tai ei, niin sisään ei tarvitse päästää.
Ei ole nauhakaiun voittanutta!
gasser
03.05.2006 21:49:52

"Tarkastajat tekevät työtään sivutoimisena. Päivätyönään moni heistä toimii poliisin tehtävissä."

Ilmeisesti tähän tarkastajan hommaan valikoituvat ne virkavallan vähälahjaisimmat älykääpiöt.
Tiedän pari vanhempaa polliisisetää, jotka vetävät (humppa)keikkaa sivuhommana - on ehkä
"hieman" fiksumpi valinta. Lungeja miehiä ovat ne, toisin kuin nämä kotirauhan häiritsijät
Saas nähdä mitä mulle käy, maksaa en aio edelleenkään.
Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta
Kimmo72
03.05.2006 21:54:47
? aivan oon kuullu kans moisesta joskus, mutta veivätkö vastaanottimen kenties??

Ei vieny. Totes vaan että jaahas.. ja lähti.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Eddy
03.05.2006 22:29:20

Tarkastajan duuni lienee ns. "kutsumusammatti". Vähän niinkuin jazz-muusikoilla...
Koskettelen soittimia...
ANtTIKRISTUS
03.05.2006 22:59:25
Kuinka tuota maksua muuten sovelletaan soluasunnoissa? jokaisen tv:n omistajan tulee maksaa?

Vastaus:

Q: Asun soluasunnossa yhdessä kolmen muun opiskelijan kanssa. Riittääkö meille yksi television käyttöönottoilmoitus?

A: Mikäli kaikilla on omissa tiloissaan televisiot käytössä tarvitsee jokaisen tehdä oma ilmoitus. Jos televisioita on vain yhteisissä tiloissa, riittää yksi ilmoitus.

Q: Asun opiskelija-asuntolassa, jossa minulla on oma huone. Asuntolan olohuoneessa on televisio, josta asuntola maksaa televisiomaksua. Jos tuon omaan huoneeseeni television kattaako asuntolan televisiomaksu sen?

A: Kuten soluasunnossa, omissa tiloissa käytettävästä televisiosta tulee suorittaa televisiomaksu.

Hyvä myös tietää:

Q: Onko televisiomaksutarkastajalla oikeus tulla kotiini?

A: Ei. Vain poliisi voi tietyin edellytyksin (kotietsintälupa) tulla jonkun kotiin.
EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ
DirtyFingers
03.05.2006 23:06:54
Q: Onko televisiomaksutarkastajalla oikeus tulla kotiini?

A: Ei. Vain poliisi voi tietyin edellytyksin (kotietsintälupa) tulla jonkun kotiin.

Tärkein.
carnation
04.05.2006 13:52:01
Strömsö on kyllä jännä juttu. Miten onkaan mahdollista, että samassa tuotannossa olevien ohjelmien välillä on niin suuria laatueroja? Vai ovatko ne ruotsinkieliset vain parempia? Tarkoitan tällä siis sitä, että Strömsö on jotenkin laadullisesti ylivoimaisesti parempaa kuin suurin osa YLEn suomiohjelmasta, puhumattakaan maikkarin ja nelosen röhnöistä. Vaikkei Strömsön jutut nyt silleen minua kiinnostakaan.

Tv-lupa-asian vierestä täytyy sanoa sen verran, että mun mielestä Strömsö rokkaa täysillä. Aivan mahtava ohjelma! Tulee jotenkin levollinen olo kun sitä katselee... leppoisaa puuhastelua.
"Pick a box. Its contents will help you on your way."

Osta levy
aksiom
04.05.2006 15:41:35
Vaikka maksu vituttaakin, on kuitenkin hieno homma että Suomen kokoisessain maassa on aihetta esimerkiksi tähän topiciin:
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=26&t=121897&co=30
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
Jenka
04.05.2006 16:55:13 (muokattu 04.05.2006 16:57:33)

Vaikka maksu vituttaakin, on kuitenkin hieno homma että Suomen kokoisessain maassa on aihetta esimerkiksi tähän topiciin:
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=26&t=121897&co=30

Jep, kyllä Yle tarjoaa jotain hyvääkin. Ja muistakaa, että Yleltähän se Pikku Kakkonenkin tulee.

Pitäisikö tässä ketjussa alkaa mainostamaan Yle:n kanavien parhaimmistoa? Yritetään löytää ne hyvät puolet... Ainiin, eikä unohdeta Poliisi-tv:tä, mikä vieläkin pyörii ja kuului lapsuuden suosikkeihin. Ja Yleltä ne muumitkin tulivat/tulevat.
We all know one day you´ll leave behind your everything and feel the spring come
Tympee Huttunen
04.05.2006 16:57:52
"näki ja näki", En vaan tajua miten? Luulikohan se peiliä telkuksi? Ovelta ei meinaan muuta näe. Ei se ole terassiltakaan voinut, koska tuolloin oli talvi, eikä jalanjälkiä näkynyt missään. Ihme veijari, aika yliluonnollista. Mutta joo, mua vaan pännii tää juttu mikäli lisää muistelen. Annan olla, ku ei niinku kiinnosta. (mulla on aika hälläväliä asenne muutenkin, ei ehkä kannata ottaa mallia...)

Pistät vaan kirjeen perään:

"En maksa laskua! Telkkariani ei voi nähdä eteisestä, koska se on olohuoneessa! Tarkastaja sekoitti sen varmasti peiliin!"

Strömsö on tosiaan hyvä ohjelma. Aika näppärästi tämä yksi siinä kaikkea väsää.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy Schallerin hihnalukot.
JPQ
04.05.2006 18:37:59

Juu nyt loppuu Mäkisellä telkkarin katselu. Tietokoneella voi kattoa jos jotain kiinnostavaa tulee, mutta tuo perkuleen aparaatti lähtee...

TV korttiinko jos viittaat niin on luvatonta ja tosin ymmärrän kantasi
enkä moraali saarnaa vain varoitin. Toiseksi tv lupaa pitäs laskea
koska digitaalisuus halventaa työtä varsinkin sitten kun mette
mannoset,ja uutisten lukijat on vain 3d malleja.:)
JPQ
04.05.2006 18:39:43

Eli tv-luvan hinta nousee noin 2 senttiä per päivä! Hävytöntä!

Laskemielummin montako tuntia katsot vuodessa ja jaa tuntien määrällä
tuo summa saat järkeä hintaan.
JPQ
04.05.2006 18:41:10

Jos TV lupamaksu olisi opiskelijoille vaikka puolet, niin sen voisi maksaakin. Miten köyhä opiskelija poika sellaisen maksaa? :`(

Ja rikkaille (johtajat,pankinjohtajat,poltikot) saman tien
triplat kompensoimaan asiaa.
JPQ
04.05.2006 18:44:23

Sitä paitsi katsomisen mukaan tv maksun pitäs musta olla.
JPQ
04.05.2006 18:44:27

Eli tv-luvan hinta nousee noin 2 senttiä per päivä! Hävytöntä!

Laskemielummin montako tuntia katsot vuodessa ja jaa tuntien määrällä
tuo summa saat järkeä hintaan.
JPQ
04.05.2006 18:44:29

Juu nyt loppuu Mäkisellä telkkarin katselu. Tietokoneella voi kattoa jos jotain kiinnostavaa tulee, mutta tuo perkuleen aparaatti lähtee...

TV korttiinko jos viittaat niin on luvatonta ja tosin ymmärrän kantasi
enkä moraali saarnaa vain varoitin. Toiseksi tv lupaa pitäs laskea
koska digitaalisuus halventaa työtä varsinkin sitten kun mette
mannoset,ja uutisten lukijat on vain 3d malleja.:)
carnation
04.05.2006 18:47:23
JPQ vähän floodailee.
"Pick a box. Its contents will help you on your way."

Osta levy
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)