Aihe: Kätyrien Avoimella maalla -julkaisukiertue jatkuu
1 2
kivi
21.04.2006 11:33:38
Terve, ja mainostanpa häikäilemättä, kun tätä kerran on kysytty..

Toukokuussa tien päällä seuraavasti:

pe 5.5. Turku, S-Osis
ti 16.5. Kuopio, Henry's Pub
ke 17.5. Rovaniemi, Grande
to 18.5. Oulu, 45 Special
pe 19.5. Kemi, Koodi
la 20.5. Kemi, Kulttuurikeskus
to 25.5 Helsinki, Semifinal
pe 26.5. Vaasa, Club 25 (varmistumatta)
la 27.5. Nurmo, Hemingways Festival

..ja rundi jatkuu..
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
Siirry studiopäiväkirjaan.
kivi
24.04.2006 10:46:31 (muokattu 24.04.2006 10:46:57)
Käykö täällä ketään? Lukeeko joku näitä?
:-D
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
aikavaikea
24.04.2006 11:25:06

Toki toki. Kyllä Koodiin on tarkoitus tulla settinne tsekkaamaan. Mikäs tuo Kulttuurikeskus-jutska seuraavana päivänä on?
Itse olen itseni juonut.
Sanonut kyllä,
haluan vielä.
kivi
24.04.2006 11:28:43
Toki toki. Kyllä Koodiin on tarkoitus tulla settinne tsekkaamaan. Mikäs tuo Kulttuurikeskus-jutska seuraavana päivänä on?

Sarjakuvapäivien iltaklubi, me ja Nieminen&Litmanen. Koodin keikan jälkeen No Shame ja Real Vacation jatkavat matkaansa Kajaaniin, Kätyrit jää Kemiin bilettämään.
hirvoksi
25.04.2006 08:17:50

Luettu: Kätyrien Avoimella maalla -julkaisukiertue jatkuu

;-D
Ota rennosti! Ja olet virtuoosi.
Päärynä
25.04.2006 15:04:17
Sarjakuvapäivien iltaklubi, me ja Nieminen&Litmanen sekä Moses Hazy. Koodin keikan jälkeen No Shame ja Real Vacation jatkavat matkaansa Kajaaniin, Kätyrit jää Kemiin bilettämään.

Mainostusta pilkkua viilaten :)
kivi
25.04.2006 23:21:49
sekä Moses Hazy.

Mainostusta pilkkua viilaten :)

Totta! Puolustuksekseni sanon, ettei Heikki muistanut keitä te ootte te nuoret poijaat, piupali paupali nuoret poijaat, vaan sanoi että "ja sitten joku bändi täältä meiltäpäin" - ja sellaistahan ei voi mainokseen laittaa vakavalla naamalla, eihän?

Jos nyt satut olemaan Moses Hazyn jäsen, niin onnea uusista kotisivuista. Ovat aivan käsit-tä-mät-tö-män hienot.
alanko
12.05.2006 09:09:01
Pitääpä vielä mainita, että Avoimella maalla on saanut mm seuraavanlaisia arvioita osakseen

Pistetäämpä tänne kysymys, jos Kivi vaikka osaisi vastata. Mahtaako tuota uutuutta saada ihan peruslevykaupoista vaiko vain esim. teidän kotisivujen kautta tilaamalla? Silminnäkijän kanssa ainakin oli muistaakseni jotain ongelmia, että sitä ei ihan helpolla Oulusta löytäny. Tai ens viikollahan te täällä keikalla ootte, että sieltä sitten varmaan ainakin saa?
kivi
12.05.2006 10:41:28
Pistetäämpä tänne kysymys, jos Kivi vaikka osaisi vastata. Mahtaako tuota uutuutta saada ihan peruslevykaupoista vaiko vain esim. teidän kotisivujen kautta tilaamalla? Silminnäkijän kanssa ainakin oli muistaakseni jotain ongelmia, että sitä ei ihan helpolla Oulusta löytäny. Tai ens viikollahan te täällä keikalla ootte, että sieltä sitten varmaan ainakin saa?

Avoimella Maalla -levyä saa kyllä ihan peruslevykaupoista, kunhan älyävät tilata. Samoin sai (ja saa edelleen) Silminnäkijää. Kaupat vain eivät ota varastoon, ellei joku käy kysymässä. Supersounds kyllä jakelee jos kysyntää ikinä löytyy.

Yksi parhaista palveluksista, minkä voitte mielestänne hyvää bändiä auttaaksenne tehdä, on käydä paikallsessa levykaupassanne kysymässä heidän levyään.

Helmikuuta ei enää saa kaupoista. Sen sijaan sen saa ladata edullisesti kansineen kaikkineen osoitteesta www.levyvirasto.net (josta muuten saa myös tilata noita muita levyjä, kunhan saavat sivut kuntoon, eli lähiaikoina).
alanko
12.05.2006 11:04:53
Avoimella Maalla -levyä saa kyllä ihan peruslevykaupoista, kunhan älyävät tilata. Samoin sai (ja saa edelleen) Silminnäkijää. Kaupat vain eivät ota varastoon, ellei joku käy kysymässä. Supersounds kyllä jakelee jos kysyntää ikinä löytyy.

Ok, täytyypä töiden jälkeen pyörähtää Äxään kyselemään. Ja kun muistelen niin sieltähän minä tilaamalla muistaakseni sen Silminnäkijänkin sain.
arppah8
12.05.2006 13:37:01 (muokattu 12.05.2006 22:43:01)

Jaahas, pitäisiköhän raahautua Grandeen katsastamaan yksi Mnetin fiksuimmista jäsenistä tositoimissa. Varokaa Teroa!
...and music? Well, it's just entertainment folks.
kivi
12.05.2006 21:56:44
Jaahas, pitäisiköhän raahautua Grandeen katsastamaan yksi Mnetin fiksuimmistia jäsenistä tositoimissa. Varokaa Teroa!

Toivottavasti et tarkoita minua, mulla nimittäin laskee ÄO noin 80% kun astun keikkabussiin, ja siitä vielä saman verran, jos ripustan kitaran kaulaan. Kysymykset kannattaa siis esittää hyvissä ajoin etukäteen, sillä tien päällä olen kuin se vaippamainoksen lapsi: "Minä vain juon ja pissaan, muut saa selittää."

Eräs suuresti arvostamani rock-muusikko tuli keikan jälkeen sanomaan osapuilleen seuraavasti: "Kuule, kun sie kirjotat niitä juttuja, tai vaikka kun sitä siun kirjaas lukkee, niin ei siitä arvaa, että lavalla sie rävellät menemään vaan, etkä paljon impedansseja mieti."
aikavaikea
12.05.2006 22:00:12
että lavalla sie rävellät menemään vaan, etkä paljon impedansseja mieti."

Just noinhan se pitääkin olla! Enää viikko.
Nil by mouth.
rikhard/blow
13.05.2006 13:25:32

Toivottavasti et tarkoita minua, mulla nimittäin laskee ÄO noin 80% kun astun keikkabussiin, ja siitä vielä saman verran, jos ripustan kitaran kaulaan. Kysymykset kannattaa siis esittää hyvissä ajoin etukäteen, sillä tien päällä olen kuin se vaippamainoksen lapsi: "Minä vain juon ja pissaan, muut saa selittää."

Sulla on kyllä analyyttinen lähestymistapa aiheeseen kuin aiheeseen :)
arppah8
13.05.2006 20:30:29 (muokattu 13.05.2006 20:32:03)

Toivottavasti et tarkoita minua

No taisin kyllä tarkoittaa, mutta jäipä sittenkin keikka väliin. Työvuoroa pukkaa. Höh.

Ja eikös kaikille bändissä toimiville käy tuolla tavalla keikkareissuilla? Uskomattomista asioista sitä saakin revittyä huumoria pitemmillä matkoilla, sivulliset saattaisivat kuullessaan kohtapian soittaa valkotakkiset paikalle...

E: Teroa kannattaa silti varoa, tunnistatte kyllä jos on paikalla...;)
kivi
13.05.2006 21:43:29
E: Teroa kannattaa silti varoa, tunnistatte kyllä jos on paikalla...;)

Onkos Tero se pitkä, pitkätukkainen vesurimies? Mukava kaveri, paljon on juteltu. Taitaapi olla yksinään koko Rovaniemen blackmetal-skene se kaveri.
:-)
arppah8
13.05.2006 23:02:05 (muokattu 13.05.2006 23:02:36)

Onkos Tero se pitkä, pitkätukkainen vesurimies? Mukava kaveri, paljon on juteltu. Taitaapi olla yksinään koko Rovaniemen blackmetal-skene se kaveri.
:-)

Ei Tero kyllä kovin pitkä ole hiuksia lukuunottamatta.. tuo kuvailemasi taitaa olla Teppo. Tero on harmiton ja ihan fiksukin kaveri selvinpäin, mutta ääntä miehestä päissään kyllä lähtee eikä kaikki ole välttämättä kovin asiallista. Saattavat pakaralihaksensakin bändin silmiin sattua keikan aikana... mutta se on joissain tapauksissa ollut vain kannustava ja hyväksyntää osoittava kannanotto bändiä kohtaan=)
kivi
13.05.2006 23:55:11
Saattavat pakaralihaksensakin bändin silmiin sattua keikan aikana... mutta se on joissain tapauksissa ollut vain kannustava ja hyväksyntää osoittava kannanotto bändiä kohtaan=)

Saattaisit yllättyä, jos tietäisit kuinka usein yleisössä joku haluaa osoittaa diggailuaan esittelemällä joko etu- tahi takapuoltaan tyyliin "housut nilkkoihin orkesterin kunniaksi".

Hmm... tai sitten niistä on vain hienoa olla kerrankin muiden seurassa ilman housuja...
arppah8
14.05.2006 00:08:18

Saattaisit yllättyä, jos tietäisit kuinka usein yleisössä joku haluaa osoittaa diggailuaan esittelemällä joko etu- tahi takapuoltaan tyyliin "housut nilkkoihin orkesterin kunniaksi".

Hmm... tai sitten niistä on vain hienoa olla kerrankin muiden seurassa ilman housuja...

Heh, eipä tuollaista ole Teroa ja festareita lukuunottamatta tullut todistettua. Ehkä mun bändit eivät ole olleet tarpeeksi hyviä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)