olen tässä hankkimassa Di boxia studioon ja keikoille. Haluaisin kuulla soittajien mielipiteitä ja kokemuksia Di boxeista.lähinnä olen miettinyt TECH 21 BASS DRIVER DI:tä! |
pardy 03.05.2006 22:11:46 | |
---|
olen tässä hankkimassa Di boxia studioon ja keikoille. Haluaisin kuulla soittajien mielipiteitä ja kokemuksia Di boxeista.lähinnä olen miettinyt TECH 21 BASS DRIVER DI:tä! Jos tarvii pelkkää DI-boksia ni onhan toi aika kallis sellanen. Ku toi on samalla myös vissii etuaste, eq ja särö. Mut jos pelkän DI-boksin tarvii niin tää on hintaansa nähden oikeen passeli ja aika paljon käytetty: http://www.thomann.de/thoiw3_behringer_di100_ultra_di_prodinfo.html |
DVD 03.05.2006 22:21:57 | |
---|
olen tässä hankkimassa Di boxia studioon ja keikoille. Haluaisin kuulla soittajien mielipiteitä ja kokemuksia Di boxeista.lähinnä olen miettinyt TECH 21 BASS DRIVER DI:tä! Tuo on mainio "direct box". Toki aika kallis sellainen mutta onhan siinä niin kuin mainittiin paljon muuta matkassa. Studioon tuo on mitä erinomaisin. Suosittelen lämpimästi jos ei ole rahasta kiinni. |
Kallekorvola 04.05.2006 12:26:22 | |
---|
asiallinen boxi on, joo. kohinataso tosin on korkeampi kuin countrymanissa tai klark teknikissä, mut hyvä silti. täytyy muistaa vaan, että sansamppi on paljon muutakin kuin pelkkä di-boxi... noista behkuista ym. halpiksista en enemmälti diggaa... monesti tuntuvat kompressoivan signaalia rajustikin, ja huonoista muuntajista johtuen soundi on mitä on... eivätkä muuten tien päälläkään iskuja mukisematta ota. |
JR/Rajah 04.05.2006 16:45:30 | |
---|
|
absqua 04.05.2006 16:58:45 | |
---|
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Novis_3 04.05.2006 18:21:04 | |
---|
Mut jos pelkän DI-boksin tarvii niin tää on hintaansa nähden oikeen passeli ja aika paljon käytetty: http://www.thomann.de/thoiw3_behringer_di100_ultra_di_prodinfo.html Puol vuotta ja noin 60 keikkaa. Behringer mukana joka keikalla, toimii edelleenkin. Erinomainen DI-boksi hintaansa nähden, en näe mitään syytä vaihtaa esim sansampiin. |
Santtu_123 04.05.2006 19:23:02 (muokattu 04.05.2006 19:24:32) | |
---|
|
Novis_3 04.05.2006 20:32:47 | |
---|
Puol vuotta ja noin 60 keikkaa. Behringer mukana joka keikalla, toimii edelleenkin. Erinomainen DI-boksi hintaansa nähden, en näe mitään syytä vaihtaa esim sansampiin. Perhana, puhun ihan mitä sattuu.. Kyse on siis tästä: http://www.thomann.de/thoiw3_behrin … nalog_modeling_preamp_prodinfo.html Ihan jees ominaisuus tuo kohtalaisen särön blendaus allkuperäseen siknaaliin. Kohtuullisen pärinän saa aikaan tarvittaessa. |
mr.bungle 04.05.2006 23:38:22 | |
---|
Thread hijack: Onks kellään kokemusta MXR:n basso-di-säristimestä? Kemopetrolin basisti käytti moista keikalla, ja oli tosi hyvät saundit. Tiedä sitten paljonko siitä oli peräisin MXR:stä. bassolla hanuriin |
slapvete 05.05.2006 09:04:44 | |
---|
Thread hijack: Onks kellään kokemusta MXR:n basso-di-säristimestä? Kemopetrolin basisti käytti moista keikalla, ja oli tosi hyvät saundit. Tiedä sitten paljonko siitä oli peräisin MXR:stä. On hyvä loota. Ja halvempi kuin SansSpank. "You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava." |
mr.bungle 05.05.2006 09:47:53 (muokattu 05.05.2006 09:48:08) | |
---|
On hyvä loota. Ja halvempi kuin SansSpank. Behkun SansAmp-kopio on muuten liki identtiseltä kuulostava originaaliin verrattuna. Mulla on nyt Behku, ja oli joskus SansAmp RBI. Mut keikkakäyttöä behku ei välttämättä siedä. 40 euroa vs 200 ei oo kyllä paha diili. bassolla hanuriin |
Novis_3 05.05.2006 10:30:19 | |
---|
Mut keikkakäyttöä behku ei välttämättä siedä. 40 euroa vs 200 ei oo kyllä paha diili. Kyllä se sietää. En tosin itekkään oo polkimena sitä pitäny, vaan ihan DI-boksina.. Muttaa kyllä se kestää. |
ozmo 05.05.2006 11:13:06 | |
---|
Thread hijack: Onks kellään kokemusta MXR:n basso-di-säristimestä? Kemopetrolin basisti käytti moista keikalla, ja oli tosi hyvät saundit. Tiedä sitten paljonko siitä oli peräisin MXR:stä. Siis tätä m-80 boksia varmaankin meinaat... Mä vaihdoin sansampulani siihen ja erittäin tyytyväinen olen tohon ratkaisuuni. Tosin on ollut vasta niin vähän aikaa etten hirveästi rohkene hehkuttaa/dissata sitä, mut ainakin tähän mennes tuntuis ittelle toimivan vieläpä paremmin kuin Tech 21:n vastaava. Särö ainakin on räyhäkämpi. "What's the connection between American beer, and making love in a canoe?
-They're both fucking close to water." Pro Ulrich säätiö#1 |
Sir Härö 05.05.2006 16:24:28 | |
---|
"Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua." |
Teijo K. 05.05.2006 16:33:18 | |
---|
Hmmm... no kai tuo asiansa ajaa. Ainakin studiossa. Mutta eikö sitten livenä ja miksi ei? Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä |
absqua 05.05.2006 16:39:51 | |
---|
Hmmm... no kai tuo asiansa ajaa. Ainakin studiossa. ei toi nyt mikään countryman ole, mutta ajaa asiansa. mun kokemusten mukaan nuo ovat melkolailla parasta behringeriä mitä on. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Sir Härö 07.05.2006 13:58:09 | |
---|
Mutta eikö sitten livenä ja miksi ei? No, jäänyt vähän huono maku livehommista tuon kanssa. Voipi olla että olisi ollut vain säätökysymys. Studiossa toimi hyvin kun laittoi osan di-poksin ja osan mikin kautta narulle. "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua." |
Royal Banzai 07.05.2006 16:00:17 | |
---|
ja huonoista muuntajista johtuen soundi on mitä on... Sori off-topic, mutta miten muuntaja vaikuttaa soundiin? Jos se antaa sen vaadittavan volttimäärän niin eikö se riitä? |
chief 07.05.2006 21:19:03 (muokattu 07.05.2006 21:19:34) | |
---|
Sori off-topic, mutta miten muuntaja vaikuttaa soundiin? Jos se antaa sen vaadittavan volttimäärän niin eikö se riitä? Tässä nyt tarkoitettiin sellaista muuntajaa joka tekee signaalista balansoidun. Se löytyy siis DI-boksista sisältä. Tuolta selvitystä: http://sound.westhost.com/project35.htm "It's the ear, not the gear. " |