Aihe: Suurimmat möhläykset keikalla?
1 2
juikka111
06.04.2006 23:56:38
No kaikilla yleensäkki on vaikka mitä möhläyksiä, mutta mitkä on pahimmat, mitä on keikalle sattunu?
Vaihtelevalla menestyksellä myös heavy antaa mahdollisuuden parantaa liian vähäisiä tuotannollisia resursseja.
simon cykkeli
07.04.2006 00:00:08 (muokattu 07.04.2006 00:00:21)
Pahin möhläykseni: En osannut soittaa joten en päässyt keikalle ^^ treeniä treeniä =l
Playing guitar rocks!! :)
Jzci
07.04.2006 00:21:19

Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
winny
02.05.2006 23:06:16
Olin niin kännissä,et soitin aivan muuta biisiä kun muut!Toisessa setissä soitin,enkä huomannu,et basisti oli vahingossa astunu pedaalin johdon irti ja pari biisiä meni ennenkuin huomasin,ettei mun kitarasta lähde ääntä.Loppu hyvin kaikki hyvin...keikan jälkeen sai syödä ja juoda talon piikkin niin paljon ku jaksoi.Mä söin...
out of doors,in the open air...
StoRBa
03.05.2006 10:11:49

Kaadoin viimekeikalla mikkiständin hiuksilla moshatessa. Ei mitään kovin suurta mutta hupaisaa :D
vantage
03.05.2006 10:24:58
Mennä keikalle vähän liian kännissä ilman että piuhat ovat lavalle astuessa compurassa kiinni.
Tästä seurasi myös se että rumpali joutui mätkimään keikan aloittavaa komppia kuin myös vähän liian! kauan...
Mutta kaikesta onneksi viisastuu...
jogo3000
03.05.2006 10:37:12

Muutaman kerran on käyny niin, että kitaraa vaihtaessa oon unohtanu tökätä piuhan takas vahvistimeen kiinni. Otan sen aina irti, että ei poksu.
Hyötähyviää. Kahakkättee. Myötämöykkynee.
kid ego
03.05.2006 12:37:01
Toinen kitaristi repäisi tahallaan multa piuhan irti kun sooloilin jossain koulun juhlassa.
Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes.
Headbanger
03.05.2006 16:02:53
Toinen kitaristi repäisi tahallaan multa piuhan irti kun sooloilin jossain koulun juhlassa.

aika kusipää
Let me tell you something about Tavastia.........DO NOT GO IN THERE!!!-Alexi Laiho, Trashed & Lost In Helsinki
L4t3
03.05.2006 19:17:27

Annoitko turpaan? Minä ainakin olisin antanut. Aika vittumaista tommonen.
"Megadeath on 90-luvulla perustettu trashmetal yhtye ja 90-luvun Metallica on powermetallia"
bluesteel
03.05.2006 19:25:56

Väkivalta ei ole ratkaisu erimielisyyksiin.
Antti1
03.05.2006 19:31:18
Suurin möhläys keikalla taisi olla yksi keikka itsessään. Me ilmotettiin paikanpäällä erittäin epämääräisen miehityksen kanssa järjestäjille, että tullaan soittamaan tänään. No lainattiin siinä sitten ihan kaikki kamat plektroista alkaen, ei ollut laulajaa, ei toista kitaristia, ei biisejä. Koko paska nauhotettiin monenmoisilla laitteilla videolle ja raiturille...

Homma ratkaistiin silleen, että mä lauloin livenä ekan kerran eläissäni, koitin soittaa kitaraa, otettiin edellisen bändin toinen kitaristi mukaan ja soitettiin covereita. Taisipa edellisen bändin basisti tulla laulamaan yhteen biisiinkin.

Se oli huimaa se, ei jumalauta että hävettää vieläkin. Saatiin me kuitenkin illan suurimmat aplodit, kevyesti.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
LexaR
03.05.2006 20:18:57
Vaikkei ny varsinaisesti oma möhläys ollu ni styrkan edes oleva PA-mikki ei kestänykkää volyymiä ja hajos kokonaan, eikä miksauspöydän heebot olleet tarpeeks hyviä tyyppejä että ois vaivautunu huomauttaa asiasta. Lisäks samalla keikal oli senteistä kiinni et kaverilta lainassa ollu Lespa ois tippunu maahan ku ne hihnakiinnitykset oli jotain aivan karseeta. Kaikki tämä itseasias omakuvassa olevalla keikalla ;P
You live and you learn. At any rate, you live.
ANtTIKRISTUS
03.05.2006 20:39:40
Väkivalta ei ole ratkaisu erimielisyyksiin.

Ei niin, jos vastustaja on isompi.
EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ
drlecter
03.05.2006 21:34:48

Kieli meni poikki kitarasta mutta vetelin biisin silti loppuun.
Vahvistimesta standby-kytkin 0-asentoon ja varakitara kehiin.
Eipä perkeles tulekkaan enää ääntä kamppeista. Aikani siinä pähkäilen, että missä vika.
Seuraavan biisin aikana hokasin, jotta se standby-kytkin on vieläkin 0-asennossa...

Eräästä biisistä unohtui soittamatta väliosa. Muu bändi hoksasi tilanteen ja mukautui virheeseeni.
aijommi
03.05.2006 21:51:42
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=121200

Menin sitten nostamaan tuonkin, ei jeesus...
"Semmonen olisi kanssa hyvä kisa, että kilpailtaisiin että kuka pystyy syöttämään kaniinille 400grammaa maksalaatikkoa, mutta niin että huutaisi samalla tauotta ja kimeästi. syöttämistä ei saisi tehdä väkisin." -Tempura
Numbie
04.05.2006 00:35:15

Ei sen pahempaa, kuin että kerran lensin liukkaalla lavalla selälleni.
kid ego
04.05.2006 12:15:19 (muokattu 04.05.2006 12:15:47)

En sentään, mutta sen jälkeen sitä jätkää ei ole meidän musahommissa näkynyt. Jälkeenpäin ajateltuna aika koominen tilanne, vaikka silloin kyllä hämmästytti.
Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes.
Tympee Huttunen
05.05.2006 13:13:41 (muokattu 05.05.2006 13:14:13)
Kaikkea pientä aina tapahtuu esim. potkaisee vahingossa volapedaalin nollille. Viime keikalla ihmettelin, kun ohjelmoidut soundit PodXT:stä olivat aivan erilaiset mitä piti. Selvisi, että behkun midilaudan preset-ryhmän numero oli 00. PodXT:n soundit olin ohjelmoinut 01:lle. Yhden kappaleen introssa taas, jossa minulla oli lead-kitara, minulla jäi viritin päälle. Ehkä suurin möhläys oli kuitenkin, että soitin keikan alun hyvin pitkälti lakanaa muistuttava viitta päälläni:) Katso omakuva.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy Schallerin hihnalukot.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)