Aihe: Ei viitti kesäkuumalla soittaa kuulokkeet päässä
1
Petrukki
03.05.2006 17:47:03
Perusvastaus: Rolandin Micro Cube. Ei paljoa maksa.
ENGL - muita ei tueta. "Seuraava keppini on varmaan joku Exolorer, mutta ei todellakaan James Hammetin takia." -Petrukki
hanipai
03.05.2006 17:47:57
Perusvastaus: Rolandin Micro Cube. Ei paljoa maksa.

Meinaakko, että V-ampin kaveriks? Oon sitä hiukan miettinytkin.
I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! GAS on Saatanasta :)
Petrukki
03.05.2006 17:48:59
Meinaakko, että V-ampin kaveriks? Oon sitä hiukan miettinytkin.

No vaikka.
ENGL - muita ei tueta. "Seuraava keppini on varmaan joku Exolorer, mutta ei todellakaan James Hammetin takia." -Petrukki
oiva tumpeloinen
03.05.2006 17:49:39
Olethan sä kunnolla (luetaan KUNNOLLA) vääntänyt niitä parametrejä? Kyllä siitä pitäis ihan kuunneltavaa möykkää kotioloihin lähteä hifi-sarjan kautta.
hanipai
03.05.2006 17:50:38 (muokattu 03.05.2006 17:51:57)
Olethan sä kunnolla (luetaan KUNNOLLA) vääntänyt niitä parametrejä? Kyllä siitä pitäis ihan kuunneltavaa möykkää kotioloihin lähteä hifi-sarjan kautta.

No mulla on tietsikkakajarit ei hifikajareita:) Saatta tietty olla, että oon liian vaativa:) Ehkä pitää vielä yrittää. Tai sit vois ostaa paremmat tietsikkakajarit :)
I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! GAS on Saatanasta :)
Marsumies
03.05.2006 18:24:53
Tai sit vois ostaa paremmat tietsikkakajarit :)

Tähän mennessä kokeilemani tietokonekaiuttimet ovat soveltuneet lähinnä verkonpainoiksi. Käytettynä saa perus 2 kajarin ja vahvarin/cd-soittimen yhdistelmiä melko halvalla, semmoset kiinni tietokoneeseen niin kitaransoittokin sujuu ihan passelisti.
apip
03.05.2006 18:56:09
Tähän mennessä kokeilemani tietokonekaiuttimet ovat soveltuneet lähinnä verkonpainoiksi. Käytettynä saa perus 2 kajarin ja vahvarin/cd-soittimen yhdistelmiä melko halvalla, semmoset kiinni tietokoneeseen niin kitaransoittokin sujuu ihan passelisti.

Itse ostin jonkin aikaa sitten Creative Gigaworks T20 2.0 -tietokonekaiuttimet, hinta about 100e. Toimii mun käyttööni hyvin, ainakin kun vertaa "tavallisiin" tietokonekaiuttimeen. Mutta eihän nää tietenkään pärjää oikeille hifi-kauttimille.
Aki
03.05.2006 20:38:53

Etköhän sä tartte ihan kunnon kaiuttimet, jos Vamppi on kerta kuulokkeilla hyvä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)