Rokkikana 24.09.2003 12:53:56 | |
---|
*nielaisee* *jopas...* Elikkä tosiaan oikein lämpimästi tervetuloa tähän joukkoomme tummanpuhuvaan....ja vähemmän tummanpuhuvaan. Olet täällä takuusti kuin kotonais......*no nii joo, very nice, ny takasin kitaralle, lahopää.......* Kiitos. Viihdyn hienosti missä tahansa missä on näin paljon tukkaa. :) "Killing me softly with a chainsaw" |
Eemil 24.09.2003 13:06:53 | |
---|
Bonham ja fox: ei stylisti vaan stilisti. Näin Suomessa ja tästä alkaa kielipoliisin ura. Torilla 3kk vanha Ibanez S540wnsol 900€, Zoom gfx-8 350€ ja Yamaha fg-411c-12bl puoliakkari 200€.
Tiedustelkaa perkeleet. |
noir 24.09.2003 15:57:55 | |
---|
Bonham ja fox: ei stylisti vaan stilisti. Näin Suomessa ja tästä alkaa kielipoliisin ura. Tervetuloa vihattujen joukkoon! Meinaa muuten viedä töitä kotiinkin, kun Kelassa asioidessani olin lähellä huomauttaa räikeästä yhdyssanavirheestä ilmoitustaululla. Kyllä, olen nähnyt PMMP:n livenä. |
Lennu 24.09.2003 17:27:49 | |
---|
Tervetuloa vihattujen joukkoon! Meinaa muuten viedä töitä kotiinkin, kun Kelassa asioidessani olin lähellä huomauttaa räikeästä yhdyssanavirheestä ilmoitustaululla. Ahaa, kansan eläke laitos. Primus inter pares! |
dora 24.09.2003 22:14:28 | |
---|
Ehkäpä kaikkien teidän rohkeiden kauniimpaa sukupuolta edustavien ansiosta uskallan minäkin astua ulos kaapistani?! tai sanotaanko pois tämän valkoisen valoa tuottavan ruudun takaa ja huutaa iloiset tervehdykset kaikille :) en ole ihan uusi täällä, mutta melkein..ihan muutaman kerran kirjoitellut, joten melko tuore vielä :) no juu mutta huomaa että kello alkaa lähentyä liian paljoa ja jutun taso laskee, minun kohdaltani, koska pikku kakkonen meni jo ja on aika mennä tuutumaan, että huomenna jaksaa taas mennä kouluun pohtimaan hyvää elämää :) että meni vaikeaksi.. Mitä suurempi pää, sitä kovempi päänsärky |
fox 24.09.2003 22:34:03 | |
---|
Bonham ja fox: ei stylisti vaan stilisti. Näin Suomessa ja tästä alkaa kielipoliisin ura. Ahh. A ventriloquist... Enivei, eipä tässä mitn. Minä ainakin otan nuo kielipoliisoinnit ynnä muutkin ihan lunkisti. Ja tottavieköön, tarpeen ne välillä ovatkin. Kuinka muuten aloittaisitte puheen pitämisen tursaille?? Hyvät tursaat vai hyvät tursakset? Takaisin ite asiaan: kaik ova tervetulleita! |
Alpha 25.09.2003 00:54:17 (muokattu 25.09.2003 00:54:51) | |
---|
kansan eläke laitos. Kirjoitetaan yhteen...sori oli pakko...:o) Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Eemil 25.09.2003 08:35:41 | |
---|
Eikös se ole hyvät tursaat? Torilla 3kk vanha Ibanez S540wnsol 900€, Zoom gfx-8 350€ ja Yamaha fg-411c-12bl puoliakkari 200€.
Alpha 25.09.2003 12:30:31 | |
---|
Hyvät tursaat vai hyvät tursakset? Tursakkeet? Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Skebaholikko 25.09.2003 13:14:56 | |
---|
Ehkäpä kaikkien teidän rohkeiden kauniimpaa sukupuolta edustavien ansiosta uskallan minäkin astua ulos kaapistani?! tai sanotaanko pois tämän valkoisen valoa tuottavan ruudun takaa ja huutaa iloiset tervehdykset kaikille :) en ole ihan uusi täällä, mutta melkein..ihan muutaman kerran kirjoitellut, joten melko tuore vielä :) no juu mutta huomaa että kello alkaa lähentyä liian paljoa ja jutun taso laskee, minun kohdaltani, koska pikku kakkonen meni jo ja on aika mennä tuutumaan, että huomenna jaksaa taas mennä kouluun pohtimaan hyvää elämää :) että meni vaikeaksi.. Ja täällähän ei tervetulomatoissa säästellä (paitsi ehkä kahdelle, you know who y´all), notta tervetulemasta myöskin offtopiccailevaan ja kroonisesta alemmuuskompleksista kärsivään (ainakin kitaristien osalta) joukkoomme. Tämä alkaa näyttää jo kummallisen hienolta kun viehättävämpää sukupuolta lykkää koko ajan esille pinnan alta. Mikä kumma tämän on aiheuttanut? Not Complainin! "Kun Mustanaamiolla on darra, koko viidakko pitää lärvinsä kiinni" (vanha viidakon sananparsi ) |
Rokkikana 25.09.2003 13:17:44 | |
---|
Eikös se ole hyvät tursaat? Voisin kuvitella että jos noin menee heti kättelyssä sanomaan, voi saada turpaan. (Vai turpakseen?) "Hyvät tursaat sulla hei..." "Killing me softly with a chainsaw" |
Alpha 25.09.2003 14:35:01 (muokattu 25.09.2003 14:36:03) | |
---|
Voisin kuvitella että jos noin menee heti kättelyssä sanomaan, voi saada turpaan. (Vai turpakseen?) "Hyvät tursaat sulla hei..." Tuon ku olisit sanonu mulle jotain 10 vuotta sitten...:o) En nyt tosin muista sanoinko tursaat, mut jotain sinne päin... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
dora 25.09.2003 14:54:10 (muokattu 25.09.2003 14:56:50) | |
---|
ehkäpä me lisäännymme jossain salaisessa paikassa josta emme itsekään tiedä mitään ja putkahtelemme ulos aina sopivin välein :) en tiedä.. mystistä :) anteeksi omituisuuteni! syyttäkää koulun filosofian opettajaa! :) Mitä suurempi pää, sitä kovempi päänsärky |
dora 25.09.2003 14:54:41 | |
---|
ehkäpä me lisäännymme jossain salaisessa paikassa josta emme itsekään tiedä mitään ja putkahtelemme ulos aina sopivin välein :) en tiedä.. mystistä :) anteeksi omituisuuteni! syyttäkää koulun filosofian opettajaa! :) Mitä suurempi pää, sitä kovempi päänsärky |
anteeksi sähläilyni..älkää välittäkö.. Mitä suurempi pää, sitä kovempi päänsärky |
noir 25.09.2003 15:02:06 (muokattu 25.09.2003 15:02:22) | |
---|
ehkäpä me lisäännymme jossain salaisessa paikassa josta emme itsekään tiedä mitään ja putkahtelemme ulos aina sopivin välein :) en tiedä.. mystistä :) anteeksi omituisuuteni! syyttäkää koulun filosofian opettajaa! :) Filosofianopettaja on yhdyssana ;) Voisitte putkahdella muuten hieman useammin, ja mielellään parvina. Omituisuus puolestaan laskettakoon plussaksi. Kyllä, olen nähnyt PMMP:n livenä. |
dora 25.09.2003 15:08:34 | |
---|
no omituisuuten puolesta sovin tänne varmaan kuin nyrkki perss..ei kun silmään :) anteeksi kielioppivirheeni, aivot taisivat jäädä sinne filosofian tunnille :S no ei.. Mitä suurempi pää, sitä kovempi päänsärky |
Eemil 25.09.2003 16:13:55 | |
---|
Voisin kuvitella että jos noin menee heti kättelyssä sanomaan, voi saada turpaan. (Vai turpakseen?) "Hyvät tursaat sulla hei..." Pyh! Se pitää vaan sanoo oikein! Hyvät tursaaaht sulla hei...beibehhh....Takuuvarma hittilaini, varsinkin muutaman oluen jälkeen! Torilla 3kk vanha Ibanez S540wnsol 900€, Zoom gfx-8 350€ ja Yamaha fg-411c-12bl puoliakkari 200€.
Bonham 25.09.2003 16:17:43 | |
---|
no omituisuuten puolesta sovin tänne varmaan kuin nyrkki perss..ei kun silmään :) anteeksi kielioppivirheeni, aivot taisivat jäädä sinne filosofian tunnille :S no ei.. Missä metsässä Turun lähellä asustelet? Kiinnostaa, itse kun olen kaupungin alkuasukas... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Definhel 25.09.2003 16:37:26 | |
---|
Missä metsässä Turun lähellä asustelet? Kiinnostaa, itse kun olen kaupungin alkuasukas... Varoitan! Tämä on joko pedofiili tai sitten saatananpalvoja. Ei millään pahalla, Bonny. Har-har. Pessimisti on realisti.
Optimisti on kitaristi.
Basisti on rasisti. |