Kuten tässä keskustelussa tulee vahvasti esille, wuhan ja stagg ovat edullisia ostoksia. Pure Takasi! |
kaksi 04.05.2006 00:18:54 | |
---|
ok, mistä niitä kannattaisi etsiä?? Käyn huomenna siellä levytukussa, nii sielt saattaa löytyy hyviä peltejä. Timo. |
Jeltz 04.05.2006 11:40:51 | |
---|
ok, mistä niitä kannattaisi etsiä?? Käyn huomenna siellä levytukussa, nii sielt saattaa löytyy hyviä peltejä. Levytukussa on Meinliä. Staggia saa Millbrookista ja Wuhania Woodwindsistä. |
Niskamies 04.05.2006 11:42:36 | |
---|
Levytukussa on Meinliä. Staggia saa Millbrookista ja Wuhania Woodwindsistä. Melkein oikein, mutta Woodwindsistä ei saa Wuhania vaan Made in Wuhania. More is more. |
Jeltz 04.05.2006 11:44:47 | |
---|
Melkein oikein, mutta Woodwindsistä ei saa Wuhania vaan Made in Wuhania. Joo, jätin mainitsematta, kun kuuleman mukaan noilla chinoilla ei ole leimoja enempää eroa. Saako muuten jostain sitä "oikeaa" Wuhania? Into-Luthman on ilmeisesti maahantuoja, mutta itse en ole ainakaan missään kaupassa nähnyt noita. |
dictatorsh*t 04.05.2006 12:37:53 | |
---|
Saako muuten jostain sitä "oikeaa" Wuhania? Tampereella ainakin Tammer-Pianossa ja Tampereen Musiikissa on ollut. |
.Fisu. 04.05.2006 15:32:50 (muokattu 06.05.2006 17:20:49) | |
---|
ok, mistä niitä kannattaisi etsiä?? Käyn huomenna siellä levytukussa, nii sielt saattaa löytyy hyviä peltejä. Sinuna plaraisin suomessa olevia musiikki liikkeitä (mm. netissä). Läheltä tai kaukaa miten vaan näet parhaaksesi täällä suomen maassa. Kuten arvo kovinkin vaihtelee näissä kyseisissä efektisymbaaleissa. Eli suosittelen myös kauempaakin hakua peltien ostossa jos "paikallisen" musiikki liikkeen ostos listassa ei näy halpaa wuhania tai staggia. Pure Takasi! |
asa 04.05.2006 19:10:48 | |
---|
Suosittelen ORION symbaaleja. Itse ostin Revolution Pro sarjan 10" Splashin, ja hintaa oli 25 euroa, ja splash on pirun hyvän kuuloinen. Crashit ja chinat olivat 50-90 euron luokkaa. Niitä ei tosin taida saada Suomesta, itse tilasin Hollannista. Tutustukaa valmistajan sivuilla sampleihin ja tuotteisiin: http://www.orioncymbals.com.br/english/noticias.htm Tuolla sen liikkeen hinnasto, mistä oman splashini tilasin(alareunasta löytyy ORION linkki): http://www.dickvisser-musicsales.nl/plistkr.htmUP THE IRONS! |