Jaska 02.05.2006 21:55:35 | |
---|
Eipä oo meikällä ollu HWn kanssa ongelmia, paitsi Thunderin vehkeissä. Niistä sain tomipidikkeet puristettua lommoille. Ja muhvejen ruuveista on kaikista menny kierteet. |
El Jefe 02.05.2006 22:39:17 | |
---|
Joo se tais olla pikalukoilla oleva alumiininen Sonor phonic peltiteline,jonka hammastuksiin kävi Hiliten oma tomipidike.Se sitten antoi periksi.Muuten parhaat rummut jotka olen omistanut. |
kaksi 02.05.2006 22:52:12 | |
---|
Mulla on ittelläni pdp:n setti ja niissä on varmaan aika samanlainen HW osasto DW:n kanssa ja mulla on ainakin kestänyt ihan hyvin, mutta ei ole kyllä viellä kauheen kauaa se setti ollu mulla. Timo. |
south_of_heaven 02.05.2006 23:20:05 | |
---|
Mulla on ittelläni pdp:n setti ja niissä on varmaan aika samanlainen HW osasto DW:n kanssa ja mulla on ainakin kestänyt ihan hyvin, mutta ei ole kyllä viellä kauheen kauaa se setti ollu mulla. jos se on sulla lähinnä kotikäytössä, kun ei tarvii roudata ympäriinsä ja väännellä niitä namikoita niin paljon, nii kyllähän ne kestää. Meillä rumpuluokassa on joku Premierin halpispikkusetti, ja hyvin on telineetkin vähän keikkailua kestänyt vaikka onkin.. no, Premier halpiksia. itki south_of_heaven |
HeavyMachinery 03.05.2006 00:12:17 | |
---|
Mulla on ittelläni pdp:n setti ja niissä on varmaan aika samanlainen HW osasto DW:n kanssa ja mulla on ainakin kestänyt ihan hyvin, mutta ei ole kyllä viellä kauheen kauaa se setti ollu mulla. Joo mutta PDP ja DW on HW:ltään kuin yö ja päivä.... PDP:n ständit on aivan tinaa verrattuna DW:n ständeihin... Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
Bobana 03.05.2006 11:11:06 | |
---|
http://www.dwdrums.com/hardware/6000Series.htm . Näyttävät aika himmeleiltä kannattaamaan edes 18" peltiä. Että kuinkas huojuu? Kyllä tossa on matkan varrella kokemus opettanu että yleensä himmeleissä on myös kevennetty niitä kiristysmekanismeja. Itellä on kaikki roudattavat tuplaraudallisia puomeja. Vähän enemmän ne painaa muttei tartte ihmetellä niitten kanssa kun ovat ratakisosta melkeen tehtyjä ja saa mättää isoakin peltiä reilusti. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Roberto 03.05.2006 11:17:06 | |
---|
Mulla on ollut nyt 16 vuotta Pearlin jotkut yksiraudalliset rimpulat joita ei näytä edes olevan enää ainakaan Pearlin sivuilla. Hyvin toimii vieläkin ja on hakattu vähän helvetikseen. Aika monesti ihmiset rikkoo ständejään kiristämällä niitä ihan liian tiukalle. Hihatin clutchin vaihdoin 10v sitten dw:hen, ja puomit otin peltiständeistä (tietty) pois. |
Myggan 03.05.2006 11:33:18 | |
---|
Näyttävät aika himmeleiltä kannattaamaan edes 18" peltiä. Että kuinkas huojuu? Kyllä tossa on matkan varrella kokemus opettanu että yleensä himmeleissä on myös kevennetty niitä kiristysmekanismeja. Itellä on kaikki roudattavat tuplaraudallisia puomeja. Vähän enemmän ne painaa muttei tartte ihmetellä niitten kanssa kun ovat ratakisosta melkeen tehtyjä ja saa mättää isoakin peltiä reilusti. Vaikka ovatkin aika himmeleitä, niin hyvin pysyy pystyssä isommillakin pelleillä ja reippaassakin menossa. Ei mee nurin. kokeiltu on. Möllisty |
HeavyMachinery 03.05.2006 12:29:05 | |
---|
Mulla on ollut nyt 16 vuotta Pearlin jotkut yksiraudalliset rimpulat joita ei näytä edes olevan enää ainakaan Pearlin sivuilla. Hyvin toimii vieläkin ja on hakattu vähän helvetikseen. Aika monesti ihmiset rikkoo ständejään kiristämällä niitä ihan liian tiukalle. Hihatin clutchin vaihdoin 10v sitten dw:hen, ja puomit otin peltiständeistä (tietty) pois. Jokainen kiristys on pois niiden määrästä, eli mitä tiukempaan niin sitä vähemän kiristys kertoja..... Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
Aika monesti ihmiset rikkoo ständejään kiristämällä niitä ihan liian tiukalle. Näin on. Kiristää ei tarvitse kuin sen verran, että pysyy kiinni. Jos tarvitsee hampaat irvessä löysätä, niin ongelmia on. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
Mikael 03.05.2006 13:45:15 (muokattu 03.05.2006 13:48:26) | |
---|
Mulla on ollut nyt 16 vuotta Pearlin jotkut yksiraudalliset rimpulat joita ei näytä edes olevan enää ainakaan Pearlin sivuilla. Mulla on kans noita. Jotain yli 10 vuotta niitä on roudailtu ihan hyvällä menstyksellä ja hienosti toimivat juu. Tuplarautalaitteisiin ei ole tarvetta - mielummin kannan vähemmän. Siitä mistä aita on matalin... |
Roberto 03.05.2006 14:08:34 | |
---|
Mulla on kans noita. Jotain yli 10 vuotta niitä on roudailtu ihan hyvällä menstyksellä ja hienosti toimivat juu. Tuplarautalaitteisiin ei ole tarvetta - mielummin kannan vähemmän. Jesh, mitä helpommin - sitä helpommin. |
Davos 03.05.2006 15:42:13 | |
---|
Näin on. Kiristää ei tarvitse kuin sen verran, että pysyy kiinni. Jos tarvitsee hampaat irvessä löysätä, niin ongelmia on. Sulla oon kyllä joskus hoksannut ettei kiristetä edes sen vertaa ;) Mutta kukin taplaa tyylillään, ja tuosta hampaat irvessä touhusta olen ihan samaa mieltä. Sopiva kiristys että kamat pysyy paikoillaan :) |
pasij66 03.05.2006 19:11:50 (muokattu 03.05.2006 19:13:37) | |
---|
Mun mielestä amerikkalainen ruuvitavara on silkkaa skeidaa, lähes poikkeuksetta alalla kun alalla. Esim. Brunswick biljardipöytä tituleerataan maailman parhaaksi ja se maksaa ihan helvetisti. Muuten loistavaa laatua mutta ruuvi- ja muu metallitavara suoraan sanoen täyttä paskaa. DW:n hardwaresta olen huomannut saman kun muutkin täällä, laatu on huono ja viimeistely kutakuinkin keskinkertaista. Taman metallia olen roudannu 15 vuotta ja edelleen täysin ehjät. Hyvä Urmas hipin surmas |
Bobana 03.05.2006 20:34:17 | |
---|
Jesh, mitä helpommin - sitä helpommin. Äs. Vaan mitä varmempi sen varmemmin. Myöskin 15 vuotta roudannut eikä tunnu missään kun tota papua on. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
hemmo 03.05.2006 20:40:54 | |
---|
Jesh, mitä helpommin - sitä helpommin. Heh, sitten toi DW:n 6000-sarja on paras. Kevyt ja riittävän tukeva. Mulla on tuollainen 6700 puomimalli ja aion hankkia lisää samaa sarjaa. Ja sitä paitsi jos Keef Moonilla kesti mopotelineet, niin.... FenderGibsonMarshallMonster |
markkuliini 04.05.2006 01:14:33 (muokattu 04.05.2006 01:16:55) | |
---|
Äs. Vaan mitä varmempi sen varmemmin. Myöskin 15 vuotta roudannut eikä tunnu missään kun tota papua on. No tämä raudan paino vs kestävyys riippuu ihan siitä kuinka monta keikkaa tekee vuodessa... Jos ei tarvisi paljoa roudata, niin mun telineissä olisi triplajalat, vastapainot ja vielä jotkut saatanan painavat puiset karvanopat killumassa. Edit. En kylläkään tiedä kuinka lujaa tai millä tavalla symbaaliin pitää lyödä jos telineet kaatuu siitä voimasta, oli se sitten sinkku, tupla, tai millä vaan jaloilla. www.vasamayhtye.com |
Pieni rumpalipoika 04.05.2006 11:55:06 | |
---|
Niinpä. Ei se paino tai tuplajalat tee ständistä kestävää. Niinku aiemminkin oon hehkuttanut, niin Yamahalta löytyy kevyttä ja helvetin kestävää hardwarea. Se on muistaakseni 7xx-sarja. Itellä kestäny huoltamatta yli sata keikkaa raakaa käsittelyä. Eikä ne peltiständit mihkään kaadu, jos vähänki miettii painopisteitä. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Strumbali 04.05.2006 12:11:56 (muokattu 04.05.2006 12:20:29) | |
---|
Mulla on 5000 sarjan penkki ollut semmoisen puoli vuotta kohtalaisessa käytössä. En ole huomannut ruuveissa mitään erikoista ja penkin kunnossa en ole havainnut muutoksia. Ainoa tässä oli jo ostaessa, että penkkiosaa ei oikein tuntunut saavan kiristettyä kunnolla tapin nokkaan(pyörii itsekseen) ja kierreosan lukitus toimii vähän niin ja näin. Katselin ostaessa 9000-sarjan penkkejäkin, mutta kyllä ne vaikuttivat jo vähän liian järeiltä. ettäjotta |
Jouni Antero 04.05.2006 17:43:01 | |
---|
Itseasiassa itsekin kaipaan mielummin kevyempää, mutta hyvästä raudasta tehtyjä ständejä kuin näitä tupla/tripla-jalallisia heavy-kilkkeitä jotka on jotain ihme daisy-rautaa ja hajoaa parissa vuodessa. Taman telineisiin olen ollut tyytyväinen ja muutamaan ikiaikaiseen vintage ständiin. Siis jos on kunnon terästä niin se ei paljoa vaadi kantaakseen vaikka tonnin painon, mutta kun ulkonäkö on usein se tärkein juttu. |