Aihe: Kamalimmat bändien nimet?
1 2 3 4 529 30 31 32 3336 37 38 39 40
Larmer
27.04.2006 14:15:24
Juu, mun yhden miehen proge/grindprojektin nimi on Musamaikka Janne, tosin en ole vielä yhtään piisiä väsänny.
Jaava
27.04.2006 19:43:24
CMX, YUP, HIM.

Näistä jokaisella on kyllä merkitys.
HIM on muistaakseni his infernal majestety ja CMX cloaca maxima. YUP:n merkitystä en juuri nyt muista, mutta kyllä sekin jotain tarkoittaa.
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
ANtTIKRISTUS
27.04.2006 21:23:42 (muokattu 27.04.2006 21:27:31)
Näistä jokaisella on kyllä merkitys.
HIM on muistaakseni his infernal majestety ja CMX cloaca maxima. YUP:n merkitystä en juuri nyt muista, mutta kyllä sekin jotain tarkoittaa.

Hieno idea antaa bändille nimi, jonka merkitystä kukaan ei ymmärrä.

E:Laittakaapas tähän listaan omien bändienne nimet ja katsotaan onko ne loistavan neroja ja upean mahtavia. Ei bändien nimiä tarvitse ottaa vakavasti, bändillä voi olla mielestäni melkein mikä nimi vain kunhan itse uskoo siihen ja seisoo nimen takana.

Soitan itsekin sellaisissa bändeissä kun Frankie and Gator, Amelion, Those Witches Are Bulletproof! ja Kuoliopaska. Ei nuo nimet ole mitään maailmaa mullistavan nerokkaita mutta jokaisella nimellä on oma syntyhistoriansa ja niiden keksimisen "ahaa"-elämys tai hiljattainen kehittyminen nimeksi. Pääasia että ne bändin mielestä toimii ja bändi uskoo siihen.

Noh, mulla ei tällä hetkellä virallista bändiä kyllä ole, yhdessä projektissa vain soittelen. Mutta jos joskus vastaisuudessa tulee vakavammin bändihommiin sotkeennuttua, niin olen ajatellut Euphoriaa nimeksi. Kuulostaa vaan mun korvaan ihan kivalta.
EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ
Jaava
27.04.2006 22:30:22
Hieno idea antaa bändille nimi, jonka merkitystä kukaan ei ymmärrä.

Mitä et ymmärtänyt?

Cloaca maxima tarkoittaa suurta viemäriä.
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
ANtTIKRISTUS
28.04.2006 00:11:31
Mitä et ymmärtänyt?

Cloaca maxima tarkoittaa suurta viemäriä.

Veikkaan, että 95% jengistä näin yleensä ei tiedä, että CMX on lyhenne sanoista Cloaca Maxima. Aivan kuten YUP on lyhenne mistänytolikaan ja HIM His Infernal Majesty. Eli ne lyhenteet käsitetään bändin niminä.
Snowblind
28.04.2006 03:17:20

Elvenforce.
I'm not insane, I'm just smarter than you.
Thunderace77
28.04.2006 05:27:49

YUP yhdistyneet urbaanit puoskarit...
www.yhdeksaselama.cjb.net
Jormaz
28.04.2006 05:35:05
GLAM = Gay LA Music
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Lord Torment
01.05.2006 19:11:20
...Bluuuurgh tai Baxaxaxa...

:D XDDDD!1!!1
Oink_Blues
01.05.2006 19:26:06
Heavy Kings : |
HEVILLÄ EMME HÄVIÄ!
anttipi
01.05.2006 20:07:19 (muokattu 01.05.2006 20:07:29)

Lapko, esimerkiksi.
"Log From Blammo!"
Fortune
02.05.2006 11:12:32
Veikkaan, että 95% jengistä näin yleensä ei tiedä, että CMX on lyhenne sanoista Cloaca Maxima. Aivan kuten YUP on lyhenne mistänytolikaan ja HIM His Infernal Majesty. Eli ne lyhenteet käsitetään bändin niminä.

Kyllä se cloaca maxima on ollut jo ala-asteen historian kirjoissa. Tsekkaa hakusanoilla 'Rooma' ja 'viemäriverkosto'.
Look behind you, a three-necked guitar!
Jkob
02.05.2006 15:07:36
Onkos "Ismo, Alanko?" -nimistä bändiä olemassa? Vai mistä moinen päähäni on jäänyt?
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees.
Cathi777
02.05.2006 21:35:53

Noh, mulla ei tällä hetkellä virallista bändiä kyllä ole, yhdessä projektissa vain soittelen. Mutta jos joskus vastaisuudessa tulee vakavammin bändihommiin sotkeennuttua, niin olen ajatellut Euphoriaa nimeksi. Kuulostaa vaan mun korvaan ihan kivalta.

Älä anna, kun sellainen bändi on jo olemassa ja variaatioita siitä löytyy jo paljon.
Only pop music can break my heart...
ANtTIKRISTUS
02.05.2006 23:15:03
Älä anna, kun sellainen bändi on jo olemassa ja variaatioita siitä löytyy jo paljon.

No voi paska. Joskus kuuklettiin ja eipä silloin ainakaan mitään löytynyt... Ehdin jo olla mielissäni, että keksinpäs hyvän nimen. Toisaalta tuntuu, että nykyään on jo aika paha keksiä semmoista nimeä jota ei olla vielä ehditty keksia, taikka josta ei löydy läheisiä muunnelmia.

Ei taida tuo alkup. Euphoria kovin suosittu ollA kuitenkaan? Meinaan en ole koskaan kuullutkaan.
Jkob
03.05.2006 11:14:05
Joo, no ei se varmaan mikään kuuluisa olekaan. Ja se on kyllä totta, että ainutlaatuista nimeä on vaikea keksiä. Tai no, voihan sitä kaiken maailman nimihirviöitä tietysti aina väsätä :D

Verinen kakkaava sika?
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees.
Tietysti Pauligin
03.05.2006 11:50:38

Jeps.. YUP = Yhdistyneet Urbaanit Puoskarit.

Nuo kolme nyt ei mielestäni ole niin hölmöjä, joku tarkoitus kuitenkin on ja nasevasti se toimii tuollaisena lyhyenä.

Mukarangat bändin nimet on aika arsesta, esim THE BLACK DEATH tai jotain.
Monet pissikakkahuumorilla vetävät räppärit myös.

Musiikki nyt kuitenkin menee sen bändin nimen edelle.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Thanatopsis
03.05.2006 20:35:45
Nyt äkkiä tulee mieleen

Smak (onko tämä nyt joku ovela lyhenne tai ruotsinkielinen sana?)
Eternal Tears of Sorrow (..angst?)
Children of Bodom (nimet, jossa on "Children" ei vaan toimi)
Torture Killer (oudon ristiriitainen nimi on vähän mitäänsanomaton)
Farewell happy fields. Where joy forever dwells.
KädetönRumpali
04.05.2006 15:19:40
Itseäni puistattavat mukahauskat, tarkoituksellisen pitkät sekä runsaasti korkealentoisia sanoja sisältävät bändien nimet.

Lopulta ehkä simppeli, hieman nokkeluutta sisältävä nimi on ihan jees. Ja sillä saisi myös olla jäsenille jotain merkitystä, että se ei olisi vain tuulesta temmattu tai kaksimällä keksitty.
S.T. #4, Romantikkoitkijät #32 -Sexy Loser-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)