Aihe: Humppatapahtuma Salon seudulla kesällä 2006
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Mikko T.
02.05.2006 22:06:45

onko nää kekkerit nyt sitte vai ei? onko sitä latoa kysytty? kenellä tää on hoidossa? mä tuon ainakin ilomielin nipun kiippareita joilla voi vetää kunhan ei riko.

niin? vastauksia vastauksia?
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Mikko T.
02.05.2006 22:07:46

niin ja mä siis pääsen sinne AINAKIN pe 4.8.

ottakaa kantaa ettei tartte alkaa riehua! prkl
manjaana
02.05.2006 22:12:08
niin ja mä siis pääsen sinne AINAKIN pe 4.8.

ottakaa kantaa ettei tartte alkaa riehua! prkl

Jep, oon kanssa ootellu, että järjestyykö se majotuspuoli, en viitsis tuota mein mökkiä pitää turhaan varattuna, jos sinne ei sitten kekään oo tulossakaan, muita kun mä..
Oli se kalenteri jossain, mihin sai ilmottautua..
MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit
Mesa/Boogie
02.05.2006 22:50:08
onko nää kekkerit nyt sitte vai ei? onko sitä latoa kysytty? kenellä tää on hoidossa? mä tuon ainakin ilomielin nipun kiippareita joilla voi vetää kunhan ei riko.

niin? vastauksia vastauksia?

Sen verran on hoidettu, että lato on varattu. Jos oot Buntta kuulolla, niin tässä pitäis varmaan pitää vähitellen jotain palaveria aiheesta.
Mesa/Boogie
02.05.2006 22:52:27
Jep, oon kanssa ootellu, että järjestyykö se majotuspuoli, en viitsis tuota mein mökkiä pitää turhaan varattuna, jos sinne ei sitten kekään oo tulossakaan, muita kun mä..
Oli se kalenteri jossain, mihin sai ilmottautua..

Oon ladon omistajan kanssa keikalla lauantaina. Kyselen silloin tarkemmin vielä tosta majoituksesta. Lääniä siellä pitäis olla teltta/asuntovaunumajoitusta ajatellen. Yksi vanha asuinrakennus löytyy myös, mutta en oo varma sen tilanteesta. Tarkistelen.
Mikko T.
02.05.2006 23:11:31

Oon ladon omistajan kanssa keikalla lauantaina. Kyselen silloin tarkemmin vielä tosta majoituksesta. Lääniä siellä pitäis olla teltta/asuntovaunumajoitusta ajatellen. Yksi vanha asuinrakennus löytyy myös, mutta en oo varma sen tilanteesta. Tarkistelen.

Kaikille 16-25-vuotiaille tanssijaneideille (26-40 v tietyin varauksin) saa vapaasti alkaa jakamaan informaatiota, että mun telttaan pääsee sitte yöksi. Sitä voi myös vapaasti käyttää niinku sellaisena "ylimääräisenä markkinointikikkana" myös koko tapahtuman mainostamisessa!

Täytyykin alkaa mainostaa Telttamajoitus M. Tuominen Oy:n palveluita kesäfestivaalien yhteydessä enemmältikin... kukas taas myykään palstatilaa Hesariin ja spottiaikaa MTV3:lle? entä 40-120 hengen telttoja (ei tarvita kamiinaa)?
antsah
02.05.2006 23:14:32
Kaikille 16-25-vuotiaille tanssijaneideille (26-40 v tietyin varauksin) saa vapaasti alkaa jakamaan informaatiota, että mun telttaan pääsee sitte yöksi. Sitä voi myös vapaasti käyttää niinku sellaisena "ylimääräisenä markkinointikikkana" myös koko tapahtuman mainostamisessa!

Täytyykin alkaa mainostaa Telttamajoitus M. Tuominen Oy:n palveluita kesäfestivaalien yhteydessä enemmältikin... kukas taas myykään palstatilaa Hesariin ja spottiaikaa MTV3:lle? entä 40-120 hengen telttoja (ei tarvita kamiinaa)?

Oletkos Mikko humalassa?
Hiihtosankari
Mikko T.
02.05.2006 23:16:26

Oletkos Mikko humalassa?

En.. pahempaa... selvin päin, aloitin tipattoman eilen ja... arvaat loput

Saarenmaa-pottu huutaa pakastimessa "juo mut, tai maista ees vähän"
antsah
02.05.2006 23:19:40
En.. pahempaa... selvin päin, aloitin tipattoman eilen ja... arvaat loput

Saarenmaa-pottu huutaa pakastimessa "juo mut, tai maista ees vähän"

Jotain tällaista ajattelinkin kyllä.
Hiihtosankari
Mikko T.
02.05.2006 23:22:42

Jotain tällaista ajattelinkin kyllä.

Veikkauksen pitkävetokohteeksi vois laittaa kaivanko sen potun sieltä vai en.. vois vaan kyllä-kertoimelle tulla hiukan huono kerroin..
Mikko T.
02.05.2006 23:52:43

Jos mä pyydän sitä omistajaa vielä kärräämään pienen heinäkuorman jonnekin ladon nurkkaan... Voit sit käyttää sitä ylimääräisenä mainoskikkana. Voisit olla niinku sellainen "Modern Day Tauno Palo".

Haluutsä olla Ansa?
Mesa/Boogie
03.05.2006 00:10:48
Haluutsä olla Ansa?

Kerrassaan houkutteleva ajatus... Taidan kuitenkin jättää väliin.
baron
03.05.2006 00:29:43

Mä oon varautunut olemaan paikalla ainakin Pe 4.8.
My name is Baron, Sir Baron.
buntta
03.05.2006 05:28:37
Sen verran on hoidettu, että lato on varattu. Jos oot Buntta kuulolla, niin tässä pitäis varmaan pitää vähitellen jotain palaveria aiheesta.

Jees, kuulolla ollaan. Neuvottelut meneillään äänentoistosta paikallisen laitevuoren omistajan kanssa;-). Pidetään kunnon palaveria parin viikon sisällä jos passaa? Heti kun Jaskaa pakoon on saanut "rännin poikki", HOHO!!!
Miksei Meksikolla ole olympiajoukkuetta? Kaikki juoksu-, hyppy- ja uimataitoiset ovat jo USA:n puolella.
Sertzo S
03.05.2006 06:38:31

Humppa-miitti-veteraanit vois joo suunnitella jonkun special-numeron.

Ja Sertzo perkele, matkailu avartaa!

No, perskules, kun minä olen aikoinaan jo niin paljon avartunut. ;)
Mesa/Boogie
03.05.2006 07:51:59
Jees, kuulolla ollaan. Neuvottelut meneillään äänentoistosta paikallisen laitevuoren omistajan kanssa;-). Pidetään kunnon palaveria parin viikon sisällä jos passaa? Heti kun Jaskaa pakoon on saanut "rännin poikki", HOHO!!!

Onkos tää se PA yrittäjä joka mä luulen sen olevan? Sukua ladon omistajalle kenties?
isojussi
03.05.2006 17:13:04
No, perskules, kun minä olen aikoinaan jo niin paljon avartunut. ;)

Kyllä se taitaa olla se sama paikka, joka meillä molemmilla on näissä soittohommissa avartunut.....
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
paice60
03.05.2006 20:38:44
Tällä tietoa minäkin olen tulossa jos saan...siis tulla.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
manjaana
03.05.2006 21:19:50
Nyt on mukavasti pää auki! Elokuun alku johtaa.

Tässä vielä varmuudeksi tunnukset www.alkku.com:

tunnus: humpp
salasana: salo

Tämä voipi samalla olla jonkinlainen ilmoittautumissivu.

Tänne niitä nimiä vaan....
MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)