wewwie 02.05.2006 13:26:00 | |
---|
Siis mitä, eikö koirani enää saa terveisiä juontajalta ja mitä mun kaikille chattisiskoille ja veljille nyt tapahtuu. Parasta ikinä että pääsen eroon yöchateista. vielä kun lähtisi mobiilipelit ja deittichatit myös. "soittimet on helposti lajiteltavissa kahteen ryhmään. Haitarit ja ei siis haitarit." |
Johnny Buzz 02.05.2006 15:48:50 | |
---|
Siis mitä, eikö koirani enää saa terveisiä juontajalta ja mitä mun kaikille chattisiskoille ja veljille nyt tapahtuu. Parasta ikinä että pääsen eroon yöchateista. vielä kun lähtisi mobiilipelit ja deittichatit myös. Tuskinpa lähtevät kanavilta kovin äkkiä. Noi on sen veraan tuottoisaa "ohjelmavirtaa" kanaville, että ei niistä kannata luopua. Eihän noita kukaan pakota katsomaan. |
Alttoviulisti 02.05.2006 16:29:10 | |
---|
Ai että, ihanaa! Mä en voi yksinkertasesti sietää nuita tvchatti juttuja. Kaikenlisäks ne juontajatki on niin hemmetin ärsyttäviä että! |
tarrasque 02.05.2006 17:43:56 | |
---|
Tämmöisen uutisen kuulin eilen Maikkarin Viihdeuutisissa. SubTV siis tosiaankin aikoo kesällä lopettaa chatit (ainakin yöchatit) ja alkaa lähettää oikeata ohjelmaa niiden tilalla, siis TV-sarjoja. Jokohan tämä villitys olisi vihdoin menossa ohi? Saisivat lopettaa KAIKEN. Kaikki saatanan Tosi-TV:t, mobiilitpelit/chatit yms., mainokset. Ehkä jotain asiaohjelmaa kuten dokumentteja, keskusteluohjelmia, hieman sarjoja niin saattas olla tv:n osto edessä, ennemmin, ei kiitos. THE SHIP IS SINKING, THE SHIP IS SINKING, THE SHIP IS SINKING |
Magic Bullet 02.05.2006 17:48:47 | |
---|
Saisivat lopettaa KAIKEN. Kaikki saatanan Tosi-TV:t, mobiilitpelit/chatit yms., mainokset. Ehkä jotain asiaohjelmaa kuten dokumentteja, keskusteluohjelmia, hieman sarjoja niin saattas olla tv:n osto edessä, ennemmin, ei kiitos. Mun mielestä Sub Tv Voisi näyttää pelkkiä Simpsoneita |
obiwan 02.05.2006 17:49:46 (muokattu 02.05.2006 17:50:56) | |
---|
Mun mielestä kaikki kanavat Voisi näyttää pelkkiä Simpsoneita ja MacGyvereitä. Itseasiassa koko telkkaria ei ois ees ikinä pitänyt keksiä. |
Väinämöinen 02.05.2006 20:28:57 | |
---|
Tämmöisen uutisen kuulin eilen Maikkarin Viihdeuutisissa. SubTV siis tosiaankin aikoo kesällä lopettaa chatit (ainakin yöchatit) ja alkaa lähettää oikeata ohjelmaa niiden tilalla, siis TV-sarjoja. Jokohan tämä villitys olisi vihdoin menossa ohi? Kuten jo onkin sanottu, tämä on askel oikeaan suuntaan. Seuraavaksi lakkautettakoon tosi-TV-formaatti lopullisesti. Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti. |
Kimmo72 02.05.2006 22:00:42 | |
---|
Ai että, ihanaa! Mä en voi yksinkertasesti sietää nuita tvchatti juttuja. Kaikenlisäks ne juontajatki on niin hemmetin ärsyttäviä että! Eiku Petra rulaaa... Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Jag 02.05.2006 22:22:59 | |
---|
Eiku Petra rulaaa... aha. Meillä on täällä ilmiselvä asiantuntija :D "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Aegis 02.05.2006 23:03:52 (muokattu 02.05.2006 23:04:00) | |
---|
Jeah! Saataiskohan virityskuva jo kohta takasin :p Yksi kaveri itse asiassa laittoi muistaakseni MTV 3:en joskus sähköpostia, jossa kysyi miksei testikuvaa enää tule. Kyllähän sieltä vastauskin tuli, tottakai. Sarjassamme "v*tun hyvät ideat". Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Yksi kaveri itse asiassa laittoi muistaakseni MTV 3:en joskus sähköpostia, jossa kysyi miksei testikuvaa enää tule. Kyllähän sieltä vastauskin tuli, tottakai. Sarjassamme "v*tun hyvät ideat". Hoho "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." Rokkia
Röytö = Emotion |
Johnny Buzz 03.05.2006 10:34:45 | |
---|
Koittakaahan uskoa, että ei nuo tule lähiaikoina poistumaan. Tuo on kanaville niin hyväkatteista toimintaa, että ei niiden kannata chattejä lopettaa. Rahat tyhmiltä pois -meininki tulee jatkumaan vielä pitkään. |