Aihe: Roland D-5:n multi timbral
1
Mikko T.
02.05.2006 23:38:36

Mulla on Rolandin D-5 syntikat, mutta ei niiden käyttöohjeita. Osaisikohan joku vastata seuuraavan kysymykseen: kuinka saan soittimesta äänen kuulumaan, kun mode-näppäimellä on valittu multi timbral? Ongelmia ei ole, kun on valittu performance, manual drums tai rom play. Vai onko niin, että olen ihan pihalla, ja em. kysymykseni on järjetön?

Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista.

Jos siinä on sama logiikka ku D-20:ssä, niin:

Valkkaa haluamasi Part:in (Part1-Part8) midikanavaksi sama kuin Midi Upper ja sit vaan katot et Upper Levelin Key Range on kohillaan.

Polyfoniaa ei oo kuin 16 ja se loppuu heti kesken.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
ollkank
04.05.2006 00:16:00
Kiitos neuvosta. Nyt toimii.
zepeteus
07.05.2006 17:23:01
Ja myöhäisempiä tarpeita varten, kaikkien Roland/Boss vermeiden manuaalit löytyvät tuolta:

http://www.rolandus.com/mojo/manuals.aspx

Vaatii rekisteröitymisen. Vanhemmat manuaalit ovat skannattuja, uudemmat suoraan sähköiseen muotoon talletettuja.
EP
07.05.2006 17:36:05
Ja myöhäisempiä tarpeita varten, kaikkien Roland/Boss vermeiden manuaalit löytyvät tuolta:

http://www.rolandus.com/mojo/manuals.aspx

Vaatii rekisteröitymisen. Vanhemmat manuaalit ovat skannattuja, uudemmat suoraan sähköiseen muotoon talletettuja.

Kerroppas' miten tuo rekisteröityminen onnistuu?
eli millaisen puhelinnumeron tuo vaatii, kun mikään ei kelpaa?
ollkank
07.05.2006 19:10:39
Kerroppas' miten tuo rekisteröityminen onnistuu?
eli millaisen puhelinnumeron tuo vaatii, kun mikään ei kelpaa?

Minäkään en saa puhelinnumeroa kelpaamaan...
zepeteus
07.05.2006 20:48:24 (muokattu 07.05.2006 20:50:45)
Serviisi on ilmeisesti tarkoitettu USA-käyttäjille, siksi tuo outo numerojako. Minä tein niin kuin lainkuuliainen kansalainen aina, ja laitoin oman kännykkänumeroni...mutta vain siltä osin kuin se sinne mahtui. Ja toimii.

Niin, siihen viimeiseen suuntanumerolaatikkoon laitoin oman paikallisalueeni suuntanumeron. Voipi olla vaikeuksia Rolandin puolelta soitella, mutta onhan heillä sähköpostiosoitteeni. ;)
ollkank
07.05.2006 22:09:14
Ensin se ei hyväksynyt puhelinnumeroani, kun ensimmäisessä laatikossa oli 044, mutta kun vaihdoin sen 358, niin toimi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)