Aihe: No tulikos sitä tanssimuusikon hölmöiltyä vappuna?
1 2 3
klunssila
02.05.2006 17:35:17
Niin, tulikos sitä?

Kyllä!

Klunsiukko laittoi elämän risaiseksi ja tuli vietettyä taas "hölmöily-vappu". Ensimmäinen pikkuinen virhe lipsahti keikalla lauantaina. Oltiin soittamassa yksissä 50-kymppisissä rokkipumpulla ja tietysti rokkarin asenteella.Paikalla oli myös nuorempaa väkeä ja yksi sellainen nuori tyttönen, kuin enkeli kasvoiltaan. Siinä sitten keikan jälkeen jututin tyttöä "ihan viattomasti" pitkät tovit, koska tyttö oli flirttaillut koko illan mulle. Aikani olin sitä jututtanut ja homma alkoi luistamamaan eri mallikkaasti ja ajattelin että "kerran jos sais niin kuolis pois".. Just kun olin ehdottamassa siirtymistä takavasemmalle, niin eiköhän sen juhlakalun (HUOM!) poika tullut paikalle, joka sattuikin olemaan sen tytön poikaystävä! Hakemaan siis tyttöä kotiin. Soittaja saa aina.. Just joo, panen kamat myyntiin!!

Seuraava päivänä eksyin (siis sunnuntaina) sitten italialaisen ystäväni (miespuolinen sellainen) kanssa yhtiin bileisiin, jossa oli vaihto-opiskelijoita. Mentiin paikalle, ja perkules, siellä oli ainoastaan tyttöjä. Voi tätä onnea.. Tänään oli sanoisinko, heikohko päivä töissä ja taas on mentävä jatkamaan. Onneksi nyt ei ole mukana mitään soittimia, eikä tule. Enkä aio puhua musiikista sanaakaan!

Ja jos nyt joku väittää että turha topikki, niin ei oo. Ite oot turha topi..
En osaa.
ludari
02.05.2006 17:44:30
Mä soitin masurkkaa!
Yleisö näyttää aika vanhalta.-Ei se mitään,soitetaan lujempaa,että kuulevat.
kimmoke
02.05.2006 18:24:15

Kävin naapurissa nukahtamassa ;) vanha ja väsynyt...
Tulin kylillä autosta ulos, pultsari pysähtyi ja kysyi oletko Kari Tapio? Olen järkyttynyt...
Sertzo S
02.05.2006 18:35:32
Klunssilahan tietää, että setä vietti rauhallisen ja selvän Vapun perheensä parissa.
R.Syke
02.05.2006 18:38:17 (muokattu 02.05.2006 18:39:45)
En minä, mutta pojat. Baron meni alusvaatteisillaan ravintolaan, mikä on minusta hieno temppu :D Ja sai vielä...syödäkseen.

Itse olin siivosti.
häläppääjä
02.05.2006 19:33:48
Ei! Olen hurskas mies. En hölmöile vappuna.
katteleppa ihte
klunssila
02.05.2006 20:10:44
Klunssilahan tietää, että setä vietti rauhallisen ja selvän Vapun perheensä parissa.

Juu, ja poskien punoitus oli tullut vain raikkaasta ulkoilmasta ja reippailusta koiran kanssa.
En osaa.
manjaana
02.05.2006 20:25:25
Ei! Olen hurskas mies. En hölmöile vappuna.

Niijust ja mie en hölmöile ikuna....
MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit
WanhaWetäjä
02.05.2006 21:01:50

Mä en hölmöile koskaan...mä olen rauhallinen,viiden lapsen koti-isä,ei mulla ole tarvettä örveltää,eikä se ole edes kivaa :-)

Katselin toki muitten hölmöilyä aattona...turakaiset rythtyivät tappelemaan keskenään niinkuin oletettavissa oli,onneksi sellanen metrin mittanen podari/ portsari sai homman hallintaan ja suuremmilta tuhoilta vältyttiin...

Sitten nää pahimmat 5 pukaria lähti autolla veks,kuski turpa täynnä,asiasta mainitsin respalle,vastaus oli "joo soitettiin me poliisille mutta tää on niin iso piiri"

Wittu että jotkut on sekaisn,turpaanlyöntikisoja en oo ymmärtänyt ikinä,saati tota että lähdetään ajaan kauheessa koomassa ja kukaan ei välitä mitään???

Just tollasten juttujen takia en käy vapailla kapakoissa,ei saatana jaksa noita urpoja kattella yhtään!!!
Ostan Casion kun täytän 50v...
uruttaja
02.05.2006 21:02:55
Mä en hölmöile koskaan...mä olen rauhallinen,viiden lapsen koti-isä,ei mulla ole tarvettä örveltää,eikä se ole edes kivaa :-)

Katselin toki muitten hölmöilyä aattona...turakaiset rythtyivät tappelemaan keskenään niinkuin oletettavissa oli,onneksi sellanen metrin mittanen podari/ portsari sai homman hallintaan ja suuremmilta tuhoilta vältyttiin...

Sitten nää pahimmat 5 pukaria lähti autolla veks,kuski turpa täynnä,asiasta mainitsin respalle,vastaus oli "joo soitettiin me poliisille mutta tää on niin iso piiri"

Wittu että jotkut on sekaisn,turpaanlyöntikisoja en oo ymmärtänyt ikinä,saati tota että lähdetään ajaan kauheessa koomassa ja kukaan ei välitä mitään???

Just tollasten juttujen takia en käy vapailla kapakoissa,ei saatana jaksa noita urpoja kattella yhtään!!!

Kuullostaa ihan normimeiningiltä.
Jonte
02.05.2006 21:11:34
Niin, tulikos sitä?

No joo, kirjoittelin kännipäiten paskaa Muusikoiden Nettiin.

Sai sitten selvinpäin hävetä.
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
Ukko
02.05.2006 21:12:59

Mullakin on useampi kakru 6 - 21 vuotiaita mutta kerran kolmessa vuodesa tjs. on hölmöiltävä. Täytyy se morkkis edes joskus saada ;)
DVD
02.05.2006 21:17:28
Mullakin on useampi kakru 6 - 21 vuotiaita mutta kerran kolmessa vuodesa tjs. on hölmöiltävä...

Mulla kaikista nuorin on vasta 25. Nuoresta iästään huolimatta hänkään ei hölmöile edes vappuna puhumattakaan itsestäni.
Eddy
02.05.2006 22:17:37 (muokattu 02.05.2006 22:18:28)
En muista, eli tuskin on mokailtu. Skarppia edustamista ollut luultavasti ilmoilla....
Koskettelen soittimia...
isojussi
02.05.2006 22:22:03
Kuullostaa ihan normimeiningiltä.

Varsinkin Tampereella.
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
ÄM
02.05.2006 22:28:52

Yks yö jäi kokonaan väliin, mutta ei ihme kyllä tullu koko 30 tunnin session aikana yhtään pilkkimis hetkeä. Lauantain ja sunnuntain välisenä tuli joku tunti nukuttua ja sunnuntaina taas rimat silppuriin. Koko sessioon liittyy muutamia juttuja, mitä ei edes täällä voi kertoa, höpistään sitten humppamiitissä. Mutta oli kyllä niin hauskaa, että vieläkin purskahtelen välillä nauramaan ja vatsalihakset on ihan lopussa, kun on ollut yhtä nauramista koko vappu.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
paice60
02.05.2006 22:51:53
Varsinkin Tampereella.

Pikemminkin Pohjanmaalla.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
Bike n roll
03.05.2006 00:34:49
kun kerran saavuin kotiin ohranjyvä silmässäin.........dai....dai...paapa...diipi........
EP
03.05.2006 01:06:14
kun kerran saavuin kotiin ohranjyvä silmässäin.........dai....dai...paapa...diipi........

"Ei koskaan selvinpäin" 8)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)