Psyctroptivhgdlöiä en nähnyt oillenkaan, mutta Yyrkoon oli kyllä todella kova - aivan niin kuin olin odottanutkin. Nile taas vetäisi yhden parhaimmista keikoista mitä olen nähnyt. Aivan mieletöntä tiukkuutta koko bändi. Mainitsemisen arvoista hienoutta oli myös se, että tapahtuma loppui ihan ihmisten aikoihin. Ne, joilla oli töitä seuraavana päivänä, ehtivät varmasti nukkumaan kunnon yöunet. |
mikko1 02.05.2006 18:55:16 | |
---|
Psycropticciä näin vaan puoli keikkaa (mikä vitutti aika huolella). Soundit oli kyllä todella hyvät ja se mitä näin vakuutti. Yyrkooni oli ihan jees, varsinkin ne blastikohdat ja laulajan soolot. Nile taas oli jotain aivan käsittämätöntä. Oon pitänyt Nileä tähän asti sellasena ihan jees-bändinä, mutta nyt meni kyllä käsitykset ihan ympäri. Melko varmasti paras keikka, minkä oon tähän asti nähnyt. Nosturi muuttu jo parin ekan biisin aikana aavikoksi. |
Executioner 02.05.2006 23:02:57 | |
---|
Oli muuten aikas hauska se välispiikki, kun Dallas pyyti yleisöä örisemään niin kovaa kun vatsan pohjasta lähtee. Johan Nosturi murahti. Tuli ihan kylmät väreet. Heh, miun rääkyminen herätti kanssahuutajissa kuulemma oudoksuvia ja pelokkaita katseita. "Miten noin pienestä tytöstä voi lähteä noin paha ääni?" Kaikilla kolmella oli ihan saatanan kovat setit, vaikka Yyrkoon veti sen kyllä parhaiten. Lähinnä sitä olin sinne mennyt katsomaankin, vaikkei Nilekään mikään paha ollut livenä. Saivat kyllä aika hyvin välittymään sen saman tunnelman livenä, jota levylläkin on. Otettiin Yyrkoonin äijien kanssa kuvakin: http://junkka.irc-galleria.net/i/images21/00/38/28/29/34839467.jpg |
sus 02.05.2006 23:22:17 (muokattu 02.05.2006 23:27:41) | |
---|
Oli kyllä aika rankka keikka. Baarin puolella tuli suurin osa keikasta vietettyä, ja itseasiassa koko Nile. Sen verran täytyy sanoa ekasta Nosturin reissusta että positiivinen fiilis jäi loistavasta näköalasta! E: Hahto ja Mäenpää tuli käteltyä! Tai ainakin Hahto! Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
rc 03.05.2006 10:29:13 (muokattu 03.05.2006 10:29:29) | |
---|
Eikös ne tällaiset soittanut... The Dusk Falls on the Temple of the Mount of Sunrise (intro) The Blessed Dead Execration Text Kudurru Maqlu (välisoitto) Serpent Headed Mask User-Maat-Re Cast Down the Heretic Kheftiu Asar Butchiu Wind of Horus Sacrifice Unto Sebek Sarcophagus Lashed to the Slave Stick Spawn of Uamenti (välisoitto) Annihilation of the Wicked Black Seeds of Vengeance Von Unaussprechlichen Kulten Khetti Satha Shemsu (outro) Joku noista saattaa olla väärin päin, mutta biisit oli ainakin nuo. Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä - Uusis ei |
rather be dead 03.05.2006 18:59:30 | |
---|
Nilen poikien soundit oli ihan käsittämätöntä pörinää. Emmää saanu mitään selvää. Sandersin maha ja Kollias kuitenki vähän pelasti. Psycroptic oli jees, samoin Yyrkoon. Tasmanian pojat ei ollu oikein shöy-miehiä, lopettivat keikan jotenki perhanan tylysti. Siitä miinus. Nosturille älyttömän kokoinen miinus ovijärjestelyistä. Saatana, jos paikalle tulee about seiskaks eikä kerkee nähä ku puolet illan alottavasta bändistä, ni ei perkele. Ja eteispalvelumaksu, hyi hyi. Kunnon ilmastointia mää kans kaipaan. Älyttömän kokoinen plussa kuitenkin siitä, että keikka loppui inhimilliseen aikaan. Lisää tätä. |
mikko1 03.05.2006 21:00:03 | |
---|
|
Larmer 03.05.2006 22:08:04 | |
---|
Mä taisin olla Yyrkoonin setin aikana ihan sun takanas. Se vielä tylyintä, että tuota kaljupäätä en voinut olla huomaamatta molemmilla, Bolt Throwerin ja Nilen keikalla, siellä se tako pitissä. |