Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kokemuksia VOXin AC30 sarjasta?
1 2 3
Woody Guthrie
20.04.2006 15:02:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisivatko VOXin AC30 CC2X-, AC30 CC2- tai AC30 CC1-vahvistinten omistajat jakaa hieman kokemuksiaan? Ovatko suositeltavia vehkeitä ja hintansa väärtejä?
Sopivat varmaan kaikenlaisen kevyemmän musan soitteluun?
 
superfly
20.04.2006 15:04:35 (muokattu 20.04.2006 15:14:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soundit noissa oli mun lyhyiden testien perusteella todella loistavat. Pienistä laatuongelmista olen kuullut tosin juttua. Ja haulla löydät melko paljonkin juttua aiheesta.
 
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
McNulty
20.04.2006 15:15:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VOX AC30CCX2 2x12" comboa olen pariin otteeseen testannut. Se on helkkarin hyvä kone kaikin puolin. Liikkeessä olen tosin soitellut, joten sitä äärimmäistä pääteputkimöyhyä en ole tietyistä syistä johtuen ottanut ulos noista. TopBoost tuo lisää kuraa soundiin (siis sellaista positiivista kuraa) ja vibraton kera sieltä loihtii ulos nättejä soundimaailmoja. Heleät puhtaat, niistä on VOXit tehty :)
 
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
Woody Guthrie
20.04.2006 15:19:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missä liikkeissä noita voxeja muuten myydään stadissa? Aron soittimessa näytti olevan jotain mut siellä tuskin on esim. noita kaikkia eri malleja paikan päällä testattavana.
 
McNulty
20.04.2006 15:24:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missä liikkeissä noita voxeja muuten myydään stadissa? Aron soittimessa näytti olevan jotain mut siellä tuskin on esim. noita kaikkia eri malleja paikan päällä testattavana.
 
DLX Music... EM Nordic on maahantuoja.
 
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
Rämppy
20.04.2006 15:25:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nää uudethan on kiinankoneita, eikös? Olisi kiva tietää poikkeaako laatutaso aiemmista britti-reissueista? Ne Korgin aikaiset britti-reissuethan ovat varsin hyväsoundisia. Yltävätkö nämä uudet samaan, vai voisivatko olla jopa parempia? Eikös näissä uusissa ole särökanavaa ym. nykyvatkainta mukana? Mitäs vanhan liiton voksiukot moisesta sanoo? Irtooko enää rautalanka? Kestävyys ja lutettavuusraportteja voidaan varmaan odotella vähän myöhemmin, ovat sen verran tuoreita laitteita.
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
niskel
20.04.2006 18:07:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missä liikkeissä noita voxeja muuten myydään stadissa? Aron soittimessa näytti olevan jotain mut siellä tuskin on esim. noita kaikkia eri malleja paikan päällä testattavana.
 
Millbrookilla muistelisin nähneeni tuossa pari kuukautta sitten.
 
Ei ole nauhakaiun voittanutta!
echo66
28.04.2006 23:07:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missä liikkeissä noita voxeja muuten myydään stadissa? Aron soittimessa näytti olevan jotain mut siellä tuskin on esim. noita kaikkia eri malleja paikan päällä testattavana.
Vantaanportin F-Musiikissa oli taannoin Bluespeakereilla varustettu kone!! Ihan OK! Mutta tremololta olisin odottanut enemmän nopeutta (vrt. Fender Vibrolux) Reverb oli hyvä..vaikkakin original Voxiin se ei kuulukaan.......
 
Surf´s up!! www.surfwipes.net
manto
29.04.2006 10:04:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VOX AC30CCX2 2x12" comboa olen pariin otteeseen testannut. Se on helkkarin hyvä kone kaikin puolin. Liikkeessä olen tosin soitellut, joten sitä äärimmäistä pääteputkimöyhyä en ole tietyistä syistä johtuen ottanut ulos noista. TopBoost tuo lisää kuraa soundiin (siis sellaista positiivista kuraa) ja vibraton kera sieltä loihtii ulos nättejä soundimaailmoja. Heleät puhtaat, niistä on VOXit tehty :)
 
Voisin liputtaa myös tuon CC2:n puolesta. Eli vajaan vuoden olen omistanut ja ei kovin helposti myyntiin lähde. Soundi on just sitä mitä olen hakenut. Aivan loistava puhdas ja loput pedaaleilla.
Ja ainakaan vielä ei ole ollut mitään ongelmia ko. laitteen kanssa.
 
Kokeilemisen arvoisia laitteita ovat kaikin puolin!
 
-manto-
 
www.panadoll.co.nr
McNulty
29.04.2006 10:16:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähemmän näitä uusia Made In China VOXeja joutuu huoltamaan kun niitä vanhoja brittejä :) Niitähän sai nimittäin rempata jokaisen keikan jälkeen kun kävivät niin kuumina. No, ainakin säilyi brittien teet lämpiminä kun jätti VOXin päälle soittelun ajaksi...
 
HML:n TV-Sävelessä on tällä hetkellä myynnissä VOX AC30 CC2 eli 2x12" Blue Alnicot ja sen alla vielä 2x12" VOXin lisäkaappi VOXin omilla elementeillä. Pääsee siis kuulostelemaan 2x12" comboa omilla tai vierailla elementeillä... tai yhdistettynä nätiksi half-stackiksi. Voin sanoa että oli aika reilusti "munaa" soitella AC30:llä 4x12" setin läpi :)
 
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
manto
29.04.2006 19:08:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähemmän näitä uusia Made In China VOXeja joutuu huoltamaan kun niitä vanhoja brittejä :) Niitähän sai nimittäin rempata jokaisen keikan jälkeen kun kävivät niin kuumina. No, ainakin säilyi brittien teet lämpiminä kun jätti VOXin päälle soittelun ajaksi...
 
HML:n TV-Sävelessä on tällä hetkellä myynnissä VOX AC30 CC2 eli 2x12" Blue Alnicot ja sen alla vielä 2x12" VOXin lisäkaappi VOXin omilla elementeillä. Pääsee siis kuulostelemaan 2x12" comboa omilla tai vierailla elementeillä... tai yhdistettynä nätiksi half-stackiksi. Voin sanoa että oli aika reilusti "munaa" soitella AC30:llä 4x12" setin läpi :)

 
Hitto, vois olla aika muikea kasa!
Sen verran nyt sanotaan vielä asiaan, että painoa ac30:llä on 32kg eli sen roudailu ei välttämättä mitään herkkua ole...
 
-manto-
 
www.panadoll.co.nr
McNulty
29.04.2006 21:09:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen verran nyt sanotaan vielä asiaan, että painoa ac30:llä on 32kg eli sen roudailu ei välttämättä mitään herkkua ole...
 
Todelliset vahvistimet ei olekaan tehty millekään riisitautisille roudareille :)
Onhan siinä päällä 3 kahvaa... yksinkin sen kantaa mutta jos roudata joutuu niin pyytää bändistä toisen kaverin kantaan toisesta päästä. Onneksi siinä tosiaan on useampi kuin yksi kahva.
 
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
manto
30.04.2006 01:56:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todelliset vahvistimet ei olekaan tehty millekään riisitautisille roudareille :)
Onhan siinä päällä 3 kahvaa... yksinkin sen kantaa mutta jos roudata joutuu niin pyytää bändistä toisen kaverin kantaan toisesta päästä. Onneksi siinä tosiaan on useampi kuin yksi kahva.

 
Henkilökohtaisesti, mitä sitten jos painaa, soundi on kuitenkin sen arvoinen. Olen vain kuullut tuossa matkan varrella loistavia kommentteja ac:n painosta, niin oli pakko laittaa varoituksen sanana....
 
www.panadoll.co.nr
varakeef
30.04.2006 10:44:44 (muokattu 30.04.2006 10:45:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..niitä vanhoja brittejä :) Niitähän sai nimittäin rempata jokaisen keikan jälkeen kun kävivät niin kuumina.
 
Mulla ei ole kyllä joutunut huoltoon kuin klassisen tuopillinen jäähdytysrei'istä sisään -metodilla. Ei ole kuin pahoinpitelyn vuoksi remppaa tarvinnut.
 
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
magnetman 004
02.05.2006 00:24:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei ole kyllä joutunut huoltoon kuin klassisen tuopillinen jäähdytysrei'istä sisään -metodilla. Ei ole kuin pahoinpitelyn vuoksi remppaa tarvinnut.
 
Ac30TB -95. Tremolo porsi välittömästi, putken kannat uusiksi paukkumisen johdosta, verkkomuuntaja kärähti, uutta sai odottaa puoli vuotta ja maksoi perkeleesti... Remonttia tuli tehtyä ainakin tuhannella eurolla. Samoin AC15:n tremolo susi. Tosin saundit on molemmissa 10.
 
Makuasia - sano koira kun muniaan nuoli.
ReBeat
02.05.2006 00:42:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ac30TB -95. Tremolo porsi välittömästi, putken kannat uusiksi paukkumisen johdosta, verkkomuuntaja kärähti, uutta sai odottaa puoli vuotta ja maksoi perkeleesti... Remonttia tuli tehtyä ainakin tuhannella eurolla.
 
Kuulostaa ihan luottopeliltä hintaisekseen :) No, jonkun oli toimittava uudisraivaajana tuolloin ja nyt jos hankkis samanlaisen käytettynä niin pahimmat viat olis ehkä jo ilmentyneet ja korjattu.
 
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
tomukka
02.05.2006 01:20:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noi uudet kiinalaiset Vox AC-30:t on varmaan ihan kelpo pelejä, mutta mua hämää nappuloitten ja säätöjen suuri määrä. Vox:han on aina ollut simppeli "volume-tone vahvistin".
 
McNulty
02.05.2006 01:27:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noi uudet kiinalaiset Vox AC-30:t on varmaan ihan kelpo pelejä, mutta mua hämää nappuloitten ja säätöjen suuri määrä. Vox:han on aina ollut simppeli "volume-tone vahvistin".
 
No mutta VOXilta on nyt tarjolla tällainen vempain joka varmasti miellyttää sinua:
 
http://namm.harmony-central.com/WNAMM06/Content/VOX/PR/AC30BM.html
http://www.harmony-central.com/ProductImages/Large/000000673.jpg
 
Eli VOX AC30BM Brian May Limited Edition combo. Tasan yksi säädin sekä standby ja virtakytkimet. Siivuplee mösjöö!
 
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
tomukka
02.05.2006 01:36:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mutta VOXilta on nyt tarjolla tällainen vempain joka varmasti miellyttää sinua:
 
http://namm.harmony-central.com/WNAMM06/Content/VOX/PR/AC30BM.html
http://www.harmony-central.com/ProductImages/Large/000000673.jpg
 
Eli VOX AC30BM Brian May Limited Edition combo. Tasan yksi säädin sekä standby ja virtakytkimet. Siivuplee mösjöö!

 
Jep. Tuo olisi varmaan mulle just passeli. Yksinkertainen peli yksinkertaiselle...
 
varakeef
02.05.2006 09:35:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ac30TB -95.
 
Vm. 95 vanha britti?
 
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «