Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Deathstars
1 2
Jetku
01.05.2006 15:24:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hakukone kusee ja en ainakaan löytäny tällästä kymmeneltä ekalta joten
 
Ruotsalainen syntikkapainotteinen hevibändi. Sanoitukset aika hevikliseemäisiä, mutta itsellä ainakin toimii. Toimiiko sinulla?
 
http://www.deathstars.net/ , sieltä esim. Videot tai myspacestakin löytyy näitten biisejä.
 
Itse sain kuulla bändistä FMEssä jaetun ilmaisCDn kautta.
 
Stratocaster_90
01.05.2006 16:49:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse alottelen tänään tuohon tutustumisen, mutta kaveri on ihan hulluna Deathstarsiin.
 
Cathi777
01.05.2006 17:09:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse alottelen tänään tuohon tutustumisen, mutta kaveri on ihan hulluna Deathstarsiin.
 
Ei tää oikein ole upponnut. Jotain puuttuu, ehkä kunnon vokaaleja. Aika Rammstein meininkiä on, mutta ei sille tasolle pääse kuitenkaan.
 
Only pop music can break my heart...
Torniojaws
01.05.2006 17:25:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari vuotta sitten muistaakseni kuuntelin joitain biisejä, mutta oli niin tasapaksua, niin tasapaksua.
 
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Vargr
01.05.2006 20:19:27 (muokattu 01.05.2006 20:20:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseinen bändi, jonka kuuntelijakunta koostuu seksuaalisesti turhautuneista ylä-koululaisista, on Marilyn Mansonin imagolla ratsastava huonoilla saundeilla ja kappaleilla varustettu poppoo, joka aiheuttaa oksennusreaktion monissa minut mukaanlukien. On se vaan niin "taiteellista".
 
Deino
01.05.2006 20:20:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toimiiko sinulla?
 
Hell no!
 
Deino vaan
gorgonoidi
01.05.2006 22:31:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan vaan nyt mun mielestä aika turha bändi, mutta onhan se hyvä että jotkut tätä kuuntelevatkin. Ei toimi mulla yhtään. Tylsän kuuloista ja ei löydy koukkuja yhtään. Pelle jengiltä se porukka myös näytää.
 
aarghto
01.05.2006 23:53:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aluksi kun kuuntelee niin saattaa ajatella että "ihan kivan kuuloista musiikkia" mutta kun kuulet levyllisen niin olet kuullut n. 10 kertaa saman biisin. Ei mitään mieleenjääviä koukkuja, tylsä vokalisti ja vaisut kitarasoundit. Yritin tykätä kun kaveri hehkutti, mutta innostus hävisi.
 
Mutta kyllä tätä ny kuuntelee!
 
Hän otti kumivasaran pöydältänsä ja laittoi kylmän stetoskoopin pään kiveksiäni vasten
Parzival
02.05.2006 08:59:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan jees bändi,Omistin joskus muinoin tuon "Synthetic Generation" levyn.
Siinä oli muutama kova biisi...
Mutta pitääpi tutustua tuohon uuten levyyn:)
 
kakka rules!
vantage
02.05.2006 09:25:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tää oikein ole upponnut. Jotain puuttuu, ehkä kunnon vokaaleja. Aika Rammstein meininkiä on, mutta ei sille tasolle pääse kuitenkaan.
 
Mielestäni pesee Rammsteinin mennentullen.
Oikein mukavaa industriaali mätkettä...
 
Parzival
02.05.2006 12:00:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielestäni pesee Rammsteinin mennentullen.
Oikein mukavaa industriaali mätkettä...

 
Kyllähän Deathstars aina Rammsteinin hakkaa.
Rammsteininin vanhempi tuotantohan on suht koht tasapaksua ja
biisit koostuvat mieleen painuvista kertosäkeistä;)
 
kakka rules!
Ruoste
02.05.2006 12:03:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämähän olikin hyvää vaikka aluksi oli toisenlaiset ennakkoluulot. Tykkään laulajan äänestä, tulee mieleen Petri Eskelisen ja Mikael Stannen sekoitus. Vaikka Rammstein tuleekin mieleen niin on tällä silti aivan oma soundinsa ja oma leimansa. Ainoa miinus tulee liian Marilyn Manson tyylisestä meikkauksesta. Mutta eihän se itse musiikkiin vaikuta mitenkään joten ei se ole haitta sinäänsä. Kyllä mieluusti livenä katselisin vaikka soittajat ovat Manson klooneja.
 
Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta... Frankie and Gatorin kotisivut
KoRn_GoD
02.05.2006 17:00:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Deathstars on kyllä roimasti parempi kuin nykyinen Rammstein tuotanto. Vanha Rammstein oli paikoitellen aivan loistavaa, mutta nyt se on semmosta "tjaah..."
 
Eli kyllä tätä Deathstarsia paukuttelee taustamusiikkina ihan hyvin, vaikka heidän imago onkin Marilynmainen.
 
http://www.freewebs.com/korn-fin Korn fanit sinne mars!
sanguinius
07.05.2006 16:19:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään! Jumalauta on loistava bändi ;D
 
-HeavyMetal-
07.05.2006 18:58:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hakukone kusee ja en ainakaan löytäny tällästä kymmeneltä ekalta joten
 
Ruotsalainen syntikkapainotteinen hevibändi. Sanoitukset aika hevikliseemäisiä, mutta itsellä ainakin toimii. Toimiiko sinulla?
 
http://www.deathstars.net/ , sieltä esim. Videot tai myspacestakin löytyy näitten biisejä.
 
Itse sain kuulla bändistä FMEssä jaetun ilmaisCDn kautta.

 
pidän deahstarsia koneistettuna 69 eyesinä vähän renkemmalla väännöllä, yksi hyvä biisi heiltä kuitenkin löytyy nimittäin No Light, mutta jospa bändiin tutustuu uudestaan ja tulisi ehkä toisiin ajatuksiin...
monesti on käynyt niin että aluksi bändi oli ihan paska, hetken aikaa kuunneltuaan siitä tuleekin eräs ykkös bändeistä...
 
Larmer
07.05.2006 18:59:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kiitos
 
Clayrooster
09.05.2006 13:46:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jonkun biisin olen kuullut. En halua kuulla enempää.
 
Cocktus
09.05.2006 14:45:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä kyllä pidän bändin uudemmasta levystä kovasti. Sellaista 69 Eyes vs. Rammstein tyylistä meininkiä. Blitzkrieg on ihan helvetin kova biisi. Odotan innolla että pääsen näkemään bändin Tuskassa.
 
Kääpiö!
sanguinius
17.05.2006 22:37:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siis aivan loistava bändi, little angel on tiukka biisi ;)
 
Marshallga
19.05.2006 23:15:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite olen vähän kuunnellut, sopivaa industrialgoottia. Blitzkrieg, Cyanide ja The Last Ammunition on kovia biisejä.
 
Hevi on paras lääke popin oireisiin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «