sharoles 30.04.2006 13:44:50 (muokattu 30.04.2006 13:45:56) | |
---|
Kylä ne Axikset on niin Avaruusalus spedut et ne kyl päihittää kaiken mailman DeeWeet |
Legatus 30.04.2006 13:55:23 | |
---|
Eiku... |
moderndrummer88 30.04.2006 13:56:26 | |
---|
hää? |
Muovinen 30.04.2006 19:08:06 | |
---|
Yritetäänpä pitää edes joku ketju aiheessa. Täällä on tietyillä tyypeillä melkoinen rölötyskausi menossa ja mua alkaa suoraan sanottuna vituttaan. Vaikka itsellä on noita DW:n pedaaleja ollut (7002 ja nykyään nuo ysitonniset tuplat) niin tuosta hintaluokasta ottaisin nuo Yamahat. Iron Cobrat ei ainakaan mun jalalle sovi ollenkaan, ihmeellisen jäykkiä rimpuloita ovat ne. Pearlia en ole kokeillut, mutta kun tietää Yamahan laatutason niin aivan varmasti hakkaavat Pearlin tusinavehkeet mennen tullen. Anteeksi pienoinen Pearl-antipatia mutta ne nyt vaan on niin persoonattomia vehkeitä. |
Youni 30.04.2006 19:27:11 | |
---|
Anteeksi pienoinen Pearl-antipatia mutta ne nyt vaan on niin persoonattomia vehkeitä. Ei ymmärrä. Yamahan tuplatko on sitten persoonallisia...? Vai tarkoitatko, että Pearlin rummut on persoonattomat ja oletat samaa sitten pedaaleista, mikä on vieläpä outoa. Sanon, että testaa Pearlit, DW:t, Yamahat ja Tamat. Ota sitten niistä mitkä tuntuu parhaalta. Jos on rahaa, niin lisää listaan Axikset ja kalliimmat DW:t. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
Migo 30.04.2006 19:43:17 | |
---|
Ihan kun haluaisi lopettaa soittamisen.. Tai sitten on kyse trokaamisesta. Kohta taitaa olla acro black galaxy myynnissä. Alkuperäiseen kysymykseen: DW:n pedaleita käyttää moni kova rumpali ja heidän lisäkseen myös minä.. Äläs ny. Ei tässä mitään sen kummempaa takana ole. Niinpä.. |
Muovinen 30.04.2006 22:24:43 | |
---|
Ei ymmärrä. Yamahan tuplatko on sitten persoonallisia...? Vai tarkoitatko, että Pearlin rummut on persoonattomat ja oletat samaa sitten pedaaleista, mikä on vieläpä outoa. No, siksi pyysinkin etukäteen anteeksi, koska ei tuolle mun Pearl-inholle ole mitään kovin järkiperäistä syytä (niitä vaan on joka toisella jannulla ja ne on designiltaan tylsiä). En korostanut Yamahan persoonallisuutta, vaan valitsin ne takuuvarman laadun takia yli Pearlin. |
Myggan 30.04.2006 22:38:49 | |
---|
DW 9000 Möllisty |
Hössö 30.04.2006 23:04:23 | |
---|
Ei tähän muuta lääkettä ole, kuin että menet itse kokeilemaan ja päätät sitten, mikä on sinun kannaltasi oikea pedaali. Tulet varmasti löytämään jonkin pedaalin, joka tuntuu paremmalta kuin muut! |
Rock N Roll children 30.04.2006 23:23:45 | |
---|
Kysyisin vielä että kumpi on parempi hihnavetoinen vai ketjuvetoinen pedaali? Joutuuko tota hihnaa vaihtaan? |
Kysyisin vielä että kumpi on parempi hihnavetoinen vai ketjuvetoinen pedaali? Jalkasi sen tietää. Varmempi valinta on ketjuvetoinen, jonka itse ottaisin. Deino vaan |
Alpha 30.04.2006 23:31:00 | |
---|
Kysyisin vielä että kumpi on parempi hihnavetoinen vai ketjuvetoinen pedaali? Joutuuko tota hihnaa vaihtaan? Nää nyt on ihan makuasioita. Kuten myös se, että jos valitset IC:t, niin otatko Power- vaiko Rolling Glidet. Kummassakin kun on ketju. Flexi Glide on "hihnavetoinen" ja kyllähän sen hihnan vaihtamaan joutuu, jos jotenkin onnistuu poikki polkemaan...:o) |
Youni 01.05.2006 19:05:55 | |
---|
No, siksi pyysinkin etukäteen anteeksi, koska ei tuolle mun Pearl-inholle ole mitään kovin järkiperäistä syytä (niitä vaan on joka toisella jannulla ja ne on designiltaan tylsiä). Ei siinä mitään, en minäkään ole innoissani Pearlin kannuista, mutta nämä pedaalit ovat kyllä hyvät. Varsinkin, kun en ostaessani tiennyt minkälaisen keskiön haluan. Nyt on sitten kaikki. En korostanut Yamahan persoonallisuutta, vaan valitsin ne takuuvarman laadun takia yli Pearlin. Toki Yamahan HW on laadukasta. Eliminatoreissa sen sijaan ainakin ruuvit ovat sekundakamaa. Muuten ei ole valittamista. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |