Aihe: David Gilmouria lauantaina MTV3 klo 12.40
1 2
carnation
29.04.2006 14:42:10
Wish You Were Here on upea.

Mun mielestä se on vähän lälly.
"Pick a box. Its contents will help you on your way."

Osta levy
HaloOfFlies
29.04.2006 15:15:31

Juu-u, kylmät väreet kulki selässä...

Täälläkin. Aivan fantastista.
First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5
Tietysti Pauligin
29.04.2006 15:29:16
Alun unohdin katsoa mutta lopun näin. Oikein mukavata menoa,

Kitarapalstoilla on muuten jo keskustelua sen kitaroista tuossa ohjelmassa...
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
aikavaikea
29.04.2006 17:32:58
13-vuotias tyttäreni seurasi sohvalla vieressäni kuumesairaana tuota ohjelmaa ja ihmetteli, että mitä tuo porukka oikein hurraa kun eihän toi ukko edes laula mitään. Menossa oli siis Shine on Youn alkusoittelut :-). "Tylsää ja tyhmää" oli tämän totuuden torven luonnehdinta noin yleisesti tuosta pätkästä.

Itse tykkäsin kyllä. Sivistäkääpäs minua. Kuka oli se pyörätuoliheebo joka hoiti Rogerin vokaaliosuudet Numbissa?
Itse olen itseni juonut.
Sanonut kyllä,
haluan vielä.
Salaud
29.04.2006 18:03:32
Sivistäkääpäs minua. Kuka oli se pyörätuoliheebo joka hoiti Rogerin vokaaliosuudet Numbissa?

Robert Wyatt

http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Wyatt
- I feel like an astronaut in a submarine -
Vainhaalee
29.04.2006 23:58:23
Hyvää musiikkia tuli... Kiitokset maikkarille...
Hail to the King, Baby!
Mika Antero
30.04.2006 11:03:09
13-vuotias tyttäreni seurasi sohvalla vieressäni kuumesairaana tuota ohjelmaa ja ihmetteli, että mitä tuo porukka oikein hurraa kun eihän toi ukko edes laula mitään. Menossa oli siis Shine on Youn alkusoittelut :-). "Tylsää ja tyhmää" oli tämän totuuden torven luonnehdinta noin yleisesti tuosta pätkästä.

Heh heh, nuoriso se saa helposti pudotettua vanhat hämyt maanpinnalle fiilistelyistään... Perhana kun unohtui koko konsertti, olisin mielelläni hurrannut Shine on youn alkaessa.
Mr. Mustard
30.04.2006 21:52:57
Olipa hieno ohjelma. Shine on you crazy diamond akustisena oli kyllä helmi. Oikeastaan kaikki mitä Mr. Gilmour veti oli aika tyylikästä. Kylmät väreet meni muutamankin kerran pitkin selkää. Jotkut sentään osaa...
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
Surreal
01.05.2006 00:12:08
Oli kyllä todella hyvä ohjelma. Viime hetkellä onneksi katsoin lehdestä, että tuleekos sieltä mitään. David Gilmour on kyllä minun listallani parhaita (ehkä jopa paras?) kitaristeja elossa. Ohjelman kohokohta oli ehkä minun mielestäni High Hopes, jota en ollut ennen kuullut ja toimi melkoisen kovaa meikäläiselle.
EVOlution
Bonham
01.05.2006 02:00:27
Vierastin vielä Shine onin aikana, mutta sitten pääsin sisään juoneen.
Pitäisi varmaan tuo dvd hommata, olisi pidempi setti ja 5.1 äänet.

Pakko sanoa, mutta mitä vidua tekemistä jollain 5.1 jutuilla on musan kanssa???
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Janus
01.05.2006 05:45:38
David Gilmour on se kaveri, joka unohtuu liian helposti, kun puhutaan loistavista kitaristeista. Upeita biisejä ja edesmennyt Michael Kamen pianossa ja englannintorvessa, hieno konsertti.
lapio
01.05.2006 20:18:40

Juu-u, kylmät väreet kulki selässä...

Niin meni. Oli hyvä pätkä, olisi ollut mukava kuulla hieman enemmänkin, koska keikkahan taisi olla pitempi?
Nahkarotsin kuuluu olla auki, paitsi pyöräillessä, ettei tuu batmania.
-septimisti-
02.05.2006 05:37:19 (muokattu 02.05.2006 05:38:29)
Niin meni. Oli hyvä pätkä, olisi ollut mukava kuulla hieman enemmänkin, koska keikkahan taisi olla pitempi?

In Concert DVD on kyllä kova pätkä. Kannattaa ehdottomasti hankkia tuo kokonaisuudessaan.

Kohokohtinaan tuossa pätkässä (joka muuten oli pätkitty ja crossfeidailtu aika huomaamattomasti yhtenäiseksi esitykseksi) jo kuultujen lisäksi mm. Je Crois Entendre Encore, jolla päästään kuulemaan Gilmourin ranskan ääntämyksen sujuvuutta (hyvin toimii), koko poppoon voimin vedetty Diamonds 6-8, Coming Back To Life sekä Rick Wrightin tähdittämä Breakthrough. Mukana lisäksi mm. toinen versio Comfortably Numbista Bob Geldolfin kanssa sekä Syd Barrettin Terrapins. Lainabiisejä tuolla on yllättävän paljon ja edustavat mielestäni lätyn tylsintä antia. Division Belliltä napsatut 3 biisiä toimivat aivan törkeän hyvin ja Wrightin laulama "Breakthrough" on jotain käsittämättömän hienoa.
_R.I.P_
03.05.2006 21:04:12
Apuaa...Kyllä 12 vuotiaanki jalat menee alta ku tämä herra joka ekaksi soitti leipärajalla Jokers Wildissä vetää noin mahtavia sooloja. JA VIELÄ MTV3 KANVALLA! Viimeinkin on todistettu että mikään ei ole mahdotonta!
HaloOfFlies
07.05.2006 01:37:28

First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)