Maksaa 400e kitarasta jossa on kämänen talla (skebanvaihto edessä joskus) vai ostaa käytetty rg 5xx satasen kalliimmalla ja pärjätä sillä seuraavat 10v? Ostaa se käytetty RG 5xx satasen kalliimmalla ja vaihtaa mahdollisesti vuoden sisään uudet nauhat? :) Uudessa on kuitenkin takuu, jos jotain menee rikki. Se on myös UUSI (jota jotku arvostavat), ja sen rock-uskottavuuden saa siihen teloa itse :) Ei sen puoleen: ei se RG 5xx vaihtoehtokaan huono ole, jos löytää hyvän ja on aikaa kalastella. |
Ostaa se käytetty RG 5xx satasen kalliimmalla ja vaihtaa mahdollisesti vuoden sisään uudet nauhat? :) Mahdollisesti. Turhaa hifistelyä. Sitä mukaa kun nauhat kuluu lisätään särön määrää. Ei sitä kukaan kuule jos vähän särähtelee. Uudessa on kuitenkin takuu, jos jotain menee rikki. Se on myös UUSI (jota jotku arvostavat), ja sen rock-uskottavuuden saa siihen teloa itse :) Tosimies(DIY-mies) on vain tyytyväinen kun saa tehdä kitaralleen jotain. Ei sen puoleen: ei se RG 5xx vaihtoehtokaan huono ole, jos löytää hyvän ja on aikaa kalastella. Se tahtookin olla ainut ongelma. kassper: "Mun elämäntavoilla tarvittas 2,5 maapalloa. Footprint oli 4,3... Pitää vissiin vähän alkaa funtsimaan." Lennu: "Ei se mitään, afrikkalaiset tasottaa." |