Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 512 13 14 15 1665 66 67 68 69
south_of_heaven
08.04.2006 19:50:36 (muokattu 08.04.2006 19:51:41)
nyt ei oo kitaristi tullu kahtena päivänä peräkkäin treenille ku sen pitää kuulemma juoda.
Hienoa kun keikat lähenee ja biisit viel pahasti levällään.
Teen pienen avautumisen tänään jos se soittaa.

juoda..?

jos olutta, sillä voi olla ongelma jos ei pääse reeneihin sen takia.
jos vettä pitää juoda aivan helvetisti, sillä voi olla joku sokeritauti tulossa tai jotain.
ilmoitti South_of_Heaven
sun wont shine
09.04.2006 22:48:39

Oli joskus reenit ja basistia ei näkynyt. Soiteltiin sille eikä vastannut. Seuravana päivänä kyselin että miksi ei reeneissä poikaa näkynyt niin syy oli: " tyttöystävä ei oikein halunnu että mä tuun" sitten kysyin että miks et soittanu tai vastannu puhelimeen kun soiteltiin: " no mun tyttöystävä otti multa puhelimen pois ja rikko omansa ettei sillä voi soittaa". Semmosta tällä kertaa. Tosin en oo varma oliko tuo tekosyy... :)
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka...
Jimi?
14.04.2006 17:09:49

Meilläkään ei basisti käy treeneissä. Ihmeellistä...

Treeneistä lintsauksien syyt:

-Olin kirjastossa.
-Mulla oli parturi ja sain tietää siitä vasta nyt. (hän käy n. 2kertaa kuussa parturissa)

nyt ei tuu muuta mieleen :D
Super-Jari
14.04.2006 17:46:07
Meilläkään ei basisti käy treeneissä. Ihmeellistä...

Treeneistä lintsauksien syyt:

-Olin kirjastossa.
-Mulla oli parturi ja sain tietää siitä vasta nyt. (hän käy n. 2kertaa kuussa parturissa)

nyt ei tuu muuta mieleen :D

2 kertaa kuussa parturissa?
Ragorn
14.04.2006 19:42:57
Vittu me muut bändin jäsenet revettiin: "Mul on vatsa löysäl"
Ei siinä mitään mut kai sitä paskalla voi käydä vähän aikasemmin...
No jaa, hauskaa oli.
Meidän basisti: "Hommataan toinen basisti niin voidaan vetää tuplabasaria!!"
Jake.e
16.04.2006 16:22:59
Entisessä bändissä toinen kitaristi oli melkeen aina pois.

-Pitää mennä kärppä peliin.
Anal fist fuck is the best!
jarkk0-
16.04.2006 19:48:50
Vittu me muut bändin jäsenet revettiin: "Mul on vatsa löysäl"
Ei siinä mitään mut kai sitä paskalla voi käydä vähän aikasemmin...
No jaa, hauskaa oli.

no onhan se paha jos on hirvee ripuli ja ei voi olla 2 minuuttia pidempää vessasta pois
Rock'n Roll
Härski
16.04.2006 20:48:58
no onhan se paha jos on hirvee ripuli ja ei voi olla 2 minuuttia pidempää vessasta pois

Ite huomasin henk.kohtaisesti, että etenkin rumpalilla on vaikeaa. Oltiin treeneissä joskus aikoja sitten ja siirryin läiskimään rumpuja. Kesken biisin iski aivan levoton paskahätä, siis ihan mieletön. Heti vikan iskun jälkeen syöksyin salamana vessaan. Ei ois kestäny enää yhtään 16:a osaa pidempää.
Hipelius
17.04.2006 16:45:43
Bändin entinen basisti oli kuukausikaupalla pois reeneistä Counter Striken takia. Nykyään saa pelata aivan rauhassa.
http://www.sacrecy.com
jackson_poika
26.04.2006 11:58:20
meidän kitaristi laulajan poissolo syyt

-olen krapulassa

-olen toisen bändin reeneissä

-ei huvita soittaa

-pitää vahtia pikkusiskoa yli kymmenen v)

-
Sairas
01.05.2006 14:31:25
No sentään. Jos pilkkaat minua, se saattaa johtaa fyysiseen uhkaan.

Sinunlaisesi hinttapuli siihen tuskin pystyisi.
No joo, mut on kai meistä kolmesta jokainen ollut joskus treeneistä poissa "kyseenalain" perustein, omalta kohdalta "Akka" ainakin ärsytti Fleaa ja Häreä huolellisesti.
Piti muuten luoda uusi käyttäjätunnus, kun en muista enää edes omaa nikkiä (kuvitelkaa se kooma-ilme, jota käytin aina "illanvietossa", jolle Pöne repesi aina...) saatika salasanaa. Auttakaa jos muistatte. Muistelisin, että se kuvaus-osio oli jotenkin mielenkiintoinen...
Piepe
04.05.2006 16:38:32
Meidän ENTINEN rumpali:
"Pitää kattoo Elämäni Eläimet telkkarista"
kyseisestä henkilöstä varmasti kertoo jotain myös se, että myi rumpunsa ostaakseen basson..

Hohoh!! Paras! Ei vitu että repesin!
gocreatethenextcraze
jaska.70
05.05.2006 23:59:13 (muokattu 06.05.2006 00:04:43)

Niinpä niin... tänäänkin piti olla bänditreenit, mutta jätkille ei vaan tänään käynyt. Minä olen sentään se, jolla on kaikista pisin matka treenikämpälle: lähemmäs 100 kilometriä, kun taas muilla jätkillä on matkaa basistimme kämpille 0:sta 20:een kilometriä. Ja meitsi on kaiken lisäksi se jätkä, joka menee vähintään puolta tuntia ennen kitaristejamme ja rumpaliamme pistämään ns. laitteet tulille sekä tekemään alustavaa sound-checkiä basistimme kanssa. Ja sittenhän meillä on jo pitkään ollut sellainen tapa, että tallennamme kaikki bänditreenimme 8-raiturille. Ja niinpä treenien jälkeen, kun ensin ajan 100 kilometriä kotiin, niin minulla on hommana siirtää biisit tietsikalle, miksata ja editoida biisit, konvertoida biisit mp3-muotoon, analysoida ja arvioida biisit, siirtää biisit palvelimellemme ja lopuksi pistää jätkille sähköpostilla linkit noihin biiseihin, jotta voivat itsekin arvioida omaa soittoaan ja parhaassa tapauksessa ottaa siitä opiskeen seuraavia treenejä silmällä pitäen ja kaikkein parhaimmassa tapauksessa treenata itsekseen pahimmat virheet pois. Välillä tuntuu, että minä teen 95 % bändin eteen siinä missä muut korkeintaan 5 %. Ainut lohtu on se, että ilman meikäläistä bändikään ei olis yhtään mitään. Tuossa olis linkki yhteen viime kertaisten treenien biiseistä. Arvatkaapa mikä on meitsin paikka bändissä...

http://kotisivu.dnainternet.fi/dnatuisk/Ala%20Jata%20Minua.mp3
"Se ei ole tyhmyyttä jos sä joskus mokailet. Tyhmyyttä on se, jos sä toistat ne samat mokat aina vaan uudestaan"
moderndrummer88
06.05.2006 01:56:31 (muokattu 06.05.2006 01:56:51)
kitaristi eilen "ei mulla kyllä mitään varsinaista syytä ole olla tulematta, mutta meen tuon tyttöystävän luokse kuuntelemaan kun se soittaa saksofonia"
mitä helvettiä menee sopimaan tuommosia kun ollaan jo puoli vuotta soitettu juuri samaan aikaan niin se tiesi varsin hyvin että on reenit
hää?
oulukyllosa
06.05.2006 21:44:46

Muusikko - Joukkueurheilija vertailun pohjustukseksi nämä edeltäneet jutut ois hyviä.

Molemmat on kuitenkin sellaisia harrastuksia, missä on ja tarvitaan ryhmä.Mutta urheilun puolella en ole koskaan törmännyt niin naurettaviin poissaolosyihin ja viimehetken ohareihin kuin kuin bändihommissa.

Jos on sovittu, että silloin ja silloin treenataan, ja osa porukasta on aikataulustansa raivannut sopivan raon, niin on se nyt perseestä että joku keksii edellisenä päivänä jonkun menon.
- play some skynyrd, man -
JE
07.05.2006 01:20:37 (muokattu 07.05.2006 01:20:44)
Kokoomusnuorten kokous.
MOIhei
10.05.2006 10:48:09

"pitää mennä ostaa kenkii" siihen tais tänkin bändin taru loppua...
"And rock 'n' roll isin't about sex and drugs, it's about music." Andy McCoy
Jokke-
11.05.2006 21:15:04
Rumpali sano aina tällee: "Ai oliks treenit tänää"?
Jees
stratholic
16.05.2006 13:51:11
Tämä esti treenit aikoinaan:
"Mul on kirkkovaltuuston kokous maanantaina"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)