hullu_ukko 30.04.2006 13:00:09 | |
---|
darklyrics antaa taas erilaisen vaihtoehdon tuolle alulle. minä oon oppinu sen näin: Reverend, reverend Is this some conspiracy? Crucified for no sins, no revenge beneath me. Lost within my plans for life, it all seems so unreal. I'm a man cut in half in this world, left in my misery. mutta tiedä nyt sitte mikä on oikein. NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!!
mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1.
Satan's got me by the balls! |
Jannipaali 30.04.2006 13:33:29 | |
---|
darklyrics antaa taas erilaisen vaihtoehdon tuolle alulle. minä oon oppinu sen näin: Reverend, reverend Is this some conspiracy? Crucified for no sins, no revenge beneath me. Lost within my plans for life, it all seems so unreal. I'm a man cut in half in this world, left in my misery. mutta tiedä nyt sitte mikä on oikein. Tämähän on ihan selvä, kuuleehan sen siitä biisistä ihan hyvin. Allekirjoitus |
Guitaristi 30.04.2006 14:03:28 | |
---|
Tämähän on ihan selvä, kuuleehan sen siitä biisistä ihan hyvin. Mitäs varten muuten tuo on jätetty pois tuosta? Siis miksei noita alun sanoja ole kirjoitettu sinne vihkoseen? Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Twist 30.04.2006 15:13:22 | |
---|
Mitäs varten muuten tuo on jätetty pois tuosta? Siis miksei noita alun sanoja ole kirjoitettu sinne vihkoseen? Ehkä jälkeenpäin keksitty lisätä tuo laulukohta tuohon biisiin? Ja ne on ehtiny painaa sen kansilehden? Don't now... Oops, I twisted again... |
Jööhannes 30.04.2006 17:12:22 | |
---|
Ehkä jälkeenpäin keksitty lisätä tuo laulukohta tuohon biisiin? Ja ne on ehtiny painaa sen kansilehden? Don't now... Vaikea kuvitella että kannet olisi painatettu jo ennen nauhoituksia. :) |
Voi prkle ku toi Rebel Meets Rebell - Nothin' To Lose potkii persuuksille. Tuskin maltan odottaa levyä. Tai sitten ei.. |
Petrukki 30.04.2006 21:13:50 (muokattu 30.04.2006 21:15:19) | |
---|
Tää on kuulkaas salaliitto. Is this some conspiracy? Lyriikkakiista ratkaistu! ;p e. Olipas paska juttu. No nyt on vappu, sori vaan. ENGL - muita ei tueta! |
McNulty 30.04.2006 21:21:21 | |
---|
Te pähkäilette ihan naurettavia asioita... nuo sanathan löytyy jo joka paikasta moneen kertaan... mitäpä jos sen sijaan koittaisitte vetästä lyriikat talteen noilta neljältä ekalta Pantera-lätyltä? Minulla on kyllä sanat tuohon "Takin' My Life" kipaleeseen. Siinä oli pari todella kiperää kohtaa mutta sain ne ratkottua yhden Tennesseestä kotoisin olevan jampan kanssa. Ajateltiin bändin kanssa vetästä se koverina ja kunnianosoituksena 80s heville :) "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Prog 02.05.2006 21:07:05 (muokattu 02.05.2006 21:07:23) | |
---|
Niin, saakos noita lättyjä jo jostakin? Tänäänhän oli se ilmestymispäivä, Jenkeissä ainakin. |
Jake.e 02.05.2006 21:15:36 | |
---|
Erityisin pantera lätty itelle on ollut aina tuo trendkill. Siellä on varmaan eniten tuota turpaanvetoa. Toki se on ehkä vähän kykyjen haaskaamista kun dimen soolot ovat omassa universumissaan. Ne ovat ainoita sooloja joissa tykkään niitä floikka venytyksiä kuunnella. Erityisesti tuo dominationin soolo on jotain aivan uskomatonta. Kuunnelkaapa joku exoduksen war is my sheppardin soolo niin nousee tuo dimen arvostus vielä korkeammalle (jos se vain sattuu olemaan mahdollista). Paras juomalaulu on tuo Living through me. I keep the bible in a pool of blood
So that none of its lies can affect me |
Twist 02.05.2006 23:04:06 (muokattu 02.05.2006 23:04:20) | |
---|
Paras juomalaulu on tuo Floods. Tällä hetkellä... Oops, I twisted again... |
pahala 03.05.2006 03:55:13 | |
---|
Kuuntelin tässä Official Live levyä taas ja tein johtopäätöksen. Voi hyvä ihminen, että tuo Pantera oli upea bändi. Kerta kaikkiaan toimi. Tällainen asia vain iski mielen päälle näin aamuyön laskuhumalaisina tunteina. Ei mulla muuta. 8) |
Petrukki 03.05.2006 16:09:01 | |
---|
Tuleeko Rebel Meets Rebeliä laisinkaan (saati Dimevisionia)? Uudella mantereella julkaistiin eilen. ENGL - muita ei tueta.
"Seuraava keppini on varmaan joku Exolorer, mutta ei todellakaan James Hammetin takia." -Petrukki |
Twist 03.05.2006 18:48:10 | |
---|
KUULIN.. että tällä viikolla tulee... (oolis parasta tulla) Oops, I twisted again... |
Invader 03.05.2006 19:40:07 | |
---|
On siihen tahtiin soinut tuo Nothin' To Lose tässä viikon ajan että parempi olis tulla kyllä meleko nopeesti :) Ihan loistava biisi ja nuo muut biisitkin klippien perusteella kuulostaa huipulta. Tai sitten ei.. |
papitsu 20.05.2006 15:21:13 | |
---|
Tulipas tuossa mieleen että voisin pistää taas levyjä tilaukseen ja Panteraan en ole vielä pahemmin ehtinyt tutustua. Millä levyllä/levyillä kannattaisi aloittaa Panteran kuuntelu? PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
ozmo 20.05.2006 15:22:54 | |
---|
Tulipas tuossa mieleen että voisin pistää taas levyjä tilaukseen ja Panteraan en ole vielä pahemmin ehtinyt tutustua. Millä levyllä/levyillä kannattaisi aloittaa Panteran kuuntelu? Far beyond drivenillä ja Vulgar display of powerilla itte aloitin tutustumisen ja tälle tielle olen jäänyt. ;) Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1 |
Deathrace King 20.05.2006 15:26:54 | |
---|
Tulipas tuossa mieleen että voisin pistää taas levyjä tilaukseen ja Panteraan en ole vielä pahemmin ehtinyt tutustua. Millä levyllä/levyillä kannattaisi aloittaa Panteran kuuntelu? Vulgarilla ja Cowboysilla. Tilaa samalla Vulgar DVD. Parasta "aloittelu"viihdettä ikinä. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
Guitaristi 20.05.2006 15:35:57 | |
---|
Tulipas tuossa mieleen että voisin pistää taas levyjä tilaukseen ja Panteraan en ole vielä pahemmin ehtinyt tutustua. Millä levyllä/levyillä kannattaisi aloittaa Panteran kuuntelu? Sanoisin jotta Cowboyssilla. Sillä ainakin itse aloitin ja siitä sitten aikajärjestyksessä seuraaviin siirryin vuorotellen. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
McNulty 20.05.2006 15:39:00 | |
---|
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |