Aihe: Hartke T60P PiggyBack
1
seebri
30.04.2006 15:12:35
Onko kokemuksia Hartke T60P PiggyBack nuppi+kaappi paketista. Hinta on kyllä kohdallaan.
http://www.thomann.de/thoiw3_hartke_piggy_back_gitarren topteil_mit_box_prodinfo.html?sn=7eb99aa75f07a3da27f329 ed2d76b2b7
Jag
30.04.2006 15:17:18

60 watin nuppi ja 4x8 kaappi.

Eli tuohan on niinkun "minikokonen halfstack"

kokemuksia ei ole
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Konde
13.07.2006 12:03:03
itse ostin kyseisen laitteen, ja olen ainakin itse ollut todella tyytyväinen. mainospuheet pitävät tässä laitteessa paikkansa: "soundivalikoima kristallinkirkaasta, puhtaasta soundista aina maksimaaliseen särösoundiin". Riippuu tietenkin millaista musiikkia soitat, ainakin itselläni se toimii sekä klassisen musiikin toistoon, että heviin.:)
ibanezz
13.07.2006 20:54:02
Vaikuttaako se putki sielä etuasteessa että onko yhtään putkimainen soundi? :o
Zealot
13.07.2006 22:43:40
...olen ainakin itse ollut todella tyytyväinen... :)

Samoin. Mielestäni yllättävänkin hyvin soundaa hintaisekseen. Varsinkin humbuggereiden kera saa todella mureita ääniä ulos. Pakko olla ostokseen tyytyväinen. Ainoa harmi mihin olen törmännyt on jonkin verran huriseva jousikaiku. Siitä kun pääsisi eroon niin jestas sentään.
They let it rock, I let it roll!
Bändin kotisivut
latelate
24.07.2006 04:48:28
Ostin pois "kun halvalla sai", eli 295e paikallisessa liikkeessä. Yllättävän hyvä hintaisekseen. Ajoin nuppia kokeilumielessä Marshallin 4x12-kaapin läpi ja soundi parani huomattavasti, eli se alkuperäinen 4x8 jättää vielä parantamisen varaa. Tuohon hintaan kyllä hyvä ostos.
McNulty
24.07.2006 08:49:49
Kokemuksia on tasan yhden testikerran verran.
Kunnasja-nimimerkillä varustetun kaverin kanssa testailtiin paikallisessa liikkeessä tuota. Aikamoista sirinää se oli ylipäätänsä, mutta löytyi sieltä pari ihan soitettavaakin tonea reilulla kaivamisella ja potikoiden pyörittämisellä. En kyllä osaa kuvitella tuolla SikaPaketille käyttäjäkuntaa... jos haluaa nupin ja kaapin (tarve on siis sen verran iso), ei tuolla setillä tee mitään. Jos taas ostaa kotosalle vaffarin, niin pienellä hyvällä combolla (esim. Tech21 Trademark) saa huomattavasti paremman lopputuloksen.
El zorrero más grande en el mundo
Muusikoiden.net official firestarter #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)