Mikael 13.04.2006 22:10:00 | |
---|
Urbaani legenda, ei toimi.. Kaikessa hulluudessa testattu on.. Ei mitään vaikutusta.. Olis varmaan pitäny käydä kastelemassa joka päivä niin että ois ollu ihan umpi ruoste_töhnä_syöpymis_jaskassa.. Mutta ei tullu muutaku pahan hajunen..=I Toimii. On kokeiltu ja hyväksi havaittu. Tosin ei tietysti tee paskasta konvehtia - niin että Alpaha tuskin siitä paljoa paranee, mutta esim. oma 17" Sabian HH Medium-Thin crash parani kertalaakista. Viikko kesällä mullan alla sadesäällä ja vittumaisuuden häivä yläpäästä oli tiessään. Siitä mistä aita on matalin... |
Alpha 13.04.2006 22:10:29 | |
---|
Poikia taitaa vähän jänskättää, että tuoko se pupu niitä muniaan. Sitten jännitys puretaan täällä. Kaikkea sitä oppii ku vanhaksi elää. Pupunmunia...:o) |
Jaska 13.04.2006 22:13:41 | |
---|
Kaikkea sitä oppii ku vanhaksi elää. Pupunmunia...:o) Tähän vois kai soveltaa sitä vanhaa sanontaa: reikä se on rinkelissäkin |
Magiz 16.04.2006 22:10:13 | |
---|
Toimii. On kokeiltu ja hyväksi havaittu. Tosin ei tietysti tee paskasta konvehtia - niin että Alpaha tuskin siitä paljoa paranee, mutta esim. oma 17" Sabian HH Medium-Thin crash parani kertalaakista. Viikko kesällä mullan alla sadesäällä ja vittumaisuuden häivä yläpäästä oli tiessään. ellen muuten väärin muista, sä myit tuon kyseisen symbaalin mulle? :D Whatever happens, happens. |
Mikael 17.04.2006 19:06:27 | |
---|
ellen muuten väärin muista, sä myit tuon kyseisen symbaalin mulle? :D Je. Eikös ole hyvä? Siitä mistä aita on matalin... |
Magiz 17.04.2006 19:28:45 (muokattu 17.04.2006 19:29:35) | |
---|
todellakin! itse pidän siitä erittäin paljon. menee erittäin hyvin yksiin hhx studio 19" kanssa. E: ja on kyseisessä symbaalissa vielä peräti portnoyn nimmarikin. :) mistä muuten tunnistaa sabianin symbaaleja, jos ei ole näkyvissä enää nuo tekstit. esim mistä voi tunnistaa hh:n aa:sta, jos pitää katsoa vain symbaalin ulkomuotoa? Whatever happens, happens. |
ddrum54 17.04.2006 19:32:20 | |
---|
mistä muuten tunnistaa sabianin symbaaleja, jos ei ole näkyvissä enää nuo tekstit. esim mistä voi tunnistaa hh:n aa:sta, jos pitää katsoa vain symbaalin ulkomuotoa? AA näyttää prässätyltä lätyskältä, kun taas HH on enempi käsintaotun näköinen. 2`n 4 |
Mikael 17.04.2006 20:37:31 | |
---|
E: ja on kyseisessä symbaalissa vielä peräti portnoyn nimmarikin. :) Mulla on yks Sabian ride jossa on Lasse Mårtenssonin nimmari. Sain sen Lasse-keikan jälkeen jota herra oli itse katsomassa. Ei jännittänyt just yhtään mennä lavalle kun mies itse istuu siinä eturivissä ja vedetään sen biisejä. mistä muuten tunnistaa sabianin symbaaleja, jos ei ole näkyvissä enää nuo tekstit. esim mistä voi tunnistaa hh:n aa:sta, jos pitää katsoa vain symbaalin ulkomuotoa? taontajäljestä. Siitä mistä aita on matalin... |
Magiz 17.04.2006 21:21:15 | |
---|
onko aa:issa ollenkaan esim vasaranlyöntijälkiä? niitä koristeluja? :D Whatever happens, happens. |
Bobana 17.04.2006 21:27:59 | |
---|
Et kai sä nyt oikeasti luullu...? Ei juma. Säädäs sarkasmifiltterisi kohdalleen, taukki... :) Demosin katsos miten hölmöltä se näyttää... Joko tajusit? ;) Markkuliini voisi myös itse jättää kaikessa nokkeluudessaan kommentoimatta asioita jos joku täällä ryssii niinkuin minä tein ettei menisi keskustelut tällaseksi rölöömiseksi. Se olisi osoittanut tukea luuloillesi että tosiaan olet täällä muiden yläpuolella. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
markkuliini 18.04.2006 07:48:34 | |
---|
Markkuliini voisi myös itse jättää kaikessa nokkeluudessaan kommentoimatta asioita jos joku täällä ryssii niinkuin minä tein ettei menisi keskustelut tällaseksi rölöömiseksi. Se olisi osoittanut tukea luuloillesi että tosiaan olet täällä muiden yläpuolella. No minkäs teen, rokottaja-luonne kun olen. Vittumainen piikittelijä ja näsäviisas. Koettakaa kestää. :) Väärin kirjoitetusta englannista tulen kyllä aina kuittaamaan. Mielestäni kun sille Lontoon murteen tielle lähdetään, niin silloin pitäis olla kielioppi jne. kunnossa. Ei siis millään pahalla, tai henkilökohtaisesti todellakaan. www.vasamayhtye.com |
Mikael 18.04.2006 09:03:54 (muokattu 18.04.2006 09:08:16) | |
---|
noo... keskimäärin parempaa enklantia täällä näkee kuin suomea : D t. lukihärikkö Siitä mistä aita on matalin... |
Dnjmaster 18.04.2006 16:02:07 | |
---|
tilanne on tämä: mun 16" sabian hh rokki on liian koliseva ja "kova" symbaali mun makuuni, eikä syty millään, ellei lekalla lyö. mitäs luulisitte, että jos tökkäisin sen multiin heti ku roudat sulaa, ja ottaisin sen pois sieltä ennen seuraavaa routaa, ni oisko sillä jotain vaikutusta asiaan? voisko se siellä pehmetä, ja voisko siihen tulla enemmän semmosta vintagesoundia yms.? ei siinä mitään, en tee symbaalilla mitään, ja sain sen ilmaseks, mutten kuitenkaan halua myydä, joten kokeilen varmaan jokatapauksessa, mutta olis ihan kiva saada kuulla mielipiteitä asiasta. kokemuksia tai ennakkoluuloja? No ainakaan syttymiseen tuo tuskin vaikuttaa muutakuin negatiivisella tavalla. kalamies#40 >-)))> |
kampela 30.04.2006 13:22:16 | |
---|
Nythän on kaikki että kaikki voisivat vapun kunniaksi haudata symbaalinsa minun ennalta mainitsemalle paikalle, eikös juu? Mä tarjoon pirtut.... ;) http//:www.musamaailma.fi |
Shitmanek 30.04.2006 14:53:39 | |
---|
"I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Legatus 30.04.2006 14:59:28 | |
---|
Eiku... |
Mitvit... Jos kotitekosesta simasta saa pirtua niin johan on helvetti päässy irti Ei kannata kokeilla. Nyt kannattaa käydä hautaamassa ne Headlinerit yms maahan ennalta määrättyyn paikkaan. Pääsette eroon huonoista symbaaaleista(jotka eivät kelpaisi kellekkään) ja saatte alkomahoolia... |
Magiz 30.04.2006 16:28:08 | |
---|
laitetaan siis paskasymbaalit käymään. :D Whatever happens, happens. |
Tarkastaja 30.04.2006 17:41:09 | |
---|
Mitvit... Jos kotitekosesta simasta saa pirtua niin johan on helvetti päässy irti Tottakai saa jos omistat tarpeeksi tarkan tislauslaitteiston. |
hgr 30.04.2006 17:54:02 | |
---|
Mutta tislauksestahan tuossa ei puhuttu, vain käymisestä. |