Aihe: Sähkökitaralle vahvistin
1
Luht
29.04.2006 18:30:55
Elikkäs, ajattelin tossa kesällä hankkia uuden kitaran (mitä luultavimmin ESP LTD KH-203) ja sen lisäksi uuden vahvistimen (vanha huono & rikki). Nykyinen kitara myöskin melko surkea (ja ruma).

Asun rivitalossa, eli en kovin suurta/äänekästä tarvitse (ei voi soittaa kovaa eikä mahdu). Mielummin hyvä särö ym. säädöt kuin koko/äänenvoimakkuus.

Ehdotuksia?
Spike
29.04.2006 18:35:25
PodXT ja joku halpa 10 watin mg-marsu 20 euroa?

Tai perusvastaus Microcube?

Voxin Valvetronix 15w vois olla aika hyvä myös. Mulla oli 30 wattinen ja sillä pääsi aika lähelle esim 800-sarjan marshallia ja puhtaat olivat varsin maukkaat. Siihen vielä joku overdrive-spedu, niin luulisi taittuvan.
Clearly motivated by an unholy alliance.
Luht
29.04.2006 19:32:50
PodXT ja joku halpa 10 watin mg-marsu 20 euroa?

Tai perusvastaus Microcube?

Voxin Valvetronix 15w vois olla aika hyvä myös. Mulla oli 30 wattinen ja sillä pääsi aika lähelle esim 800-sarjan marshallia ja puhtaat olivat varsin maukkaat. Siihen vielä joku overdrive-spedu, niin luulisi taittuvan.

Onkos noita Musamaailmassa (www.musamaailma.fi)? Ajattelin nimittäin ostaa kitaran sieltä, kun en ole muualla halvemmalla nähnyt (paitsi Thomannilla ~20€ halvempi ja www.music123.com melkeen 100€ halvempi, mutta kun Suomeen tulee niin hintaa kertyykin suunnilleen samat).
Petrukki
29.04.2006 19:43:53
Onkos noita Musamaailmassa (www.musamaailma.fi).

Nettisivujen mukaan ei, mutta kyllä Hesasta on ko. laite löydyttävä.

Ja jos kuulokkeet ei haittaa, joku V-amp voisi olla hyvä. Ei pidä mekkalaa juuri ollenkaan.
ENGL - muita ei tueta!
Luht
29.04.2006 21:53:16
Ei sitten taida löytyä molempia (kyseistä kitaraa ja jotain hyvää vahvistinta) samasta kaupasta, Suomesta?
t_hautakivi
30.04.2006 12:33:46
Veljellä on keikkabussikäytössä Microcube ja itsekkin kokeilin. Älyttömän hyvä hintaansa nähden ja saa toimimaan myös pattereilla joten biitsille vaan mukaan :D

Omassa käytössä Line6 Spider II 112, josta on olemassa pienempiä versioita. Jos tykkää vähän raskaammasta musiikista niin suosittelen
cruel_destiny
30.04.2006 12:56:12
kyllä ainakin olen nähnyt microcubeja joskus musamaailmassa, oli kyllä viime vuoden puolella kun siellä viimeksi käväsin...
myykääs mulle Hiwatt Custom 50 vahvistin, myös näitä uudempia hi-gaineja saa tarjota... :D
myrtonen
30.04.2006 14:42:09
Mikä olis halvin Line6 Spider II mikä kannattais ostaa?

Ei mikään, tai osta samalla muutama paketti Buranaa.

Esim. Thomannista jos muualta ei löydy (kitaraa ja vahvistinta). Sellanen 100€-150€ luokkaa hinnaltaan.

Edelleen se microcube. Sitten niitä isompia kun keikalle lähdet, mutta ei ihan satasella taida saada.
"Ei helvetti, nythän mä voin tehdä vaikka mitä."
Spike
30.04.2006 20:53:07
Edelleen se microcube. Sitten niitä isompia kun keikalle lähdet, mutta ei ihan satasella taida saada.

jollain 200-300:lla eurolla sitten saa jo vaikka TF300:en, aika hyviä hintaluokassaan.
Clearly motivated by an unholy alliance.
McNulty
30.04.2006 21:38:19
jollain 200-300:lla eurolla sitten saa jo vaikka TF300:en, aika hyviä hintaluokassaan.

ja ihan helvetisti liian isoja kotikäyttöön...
Minä suosittelen Rolandin Cube-sarjaa, Tech21 Trademark-sarjaa ja VOXin Valvetronix-sarjaa. Toimivia ja löytyy kourallinen hyviä soundeja pienellä vaivalla. Tsek 'em aut!
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)