Krice 16.04.2006 10:20:01 | |
---|
Aikalailla perusheviä aivan uskomattomilla falsettovokaaleilla, jotka tosin aloittelijan korvaan voivat kuulostaa hieman "omaperäisiltä". AC/DC on perusheviä. |
zodoff 16.04.2006 12:46:11 (muokattu 16.04.2006 13:08:16) | |
---|
Ajattelisin King Diamondin olemusta enemmän perinteisenä hevinä kuin ns. perushevinä. Tämähän on tietysti pelkkä mielipidekysymys, joten en jatka asiasta sen enempää. Todella, Abigail on hyvä aloituslevy. Sitä joko rakastaa tai vihaa, on vaikea kuvitella välimuotoa noiden kahden tuntemuksen väliltä kyseisen levyn kanssa. Mikäli Abigailista tykkää, melko varmasti tykkää muistakin King Diamondin levyistä (tai sitten mikään ei nouse Abigailin ylitse). Onko King Diamond muuten tässä tapauksessa bändin vai artistin nimi? Pitäisikö tuotokset levyhyllyllä järjestellä siis K:n vai D:n mukaisesti? Tähän mennessä olen pitänyt King Diamondia artistina, mutta enpähän ole enää varma. edit: no tapelkaapa nyt sitten genreistä vielä. En allekirjoita! |
thrashmetallisti 16.04.2006 12:57:22 | |
---|
AC/DC on perusheviä. Se on hard rockia. Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
gorgonoidi 16.04.2006 14:12:18 | |
---|
Se on hard rockia. Genrellä ei ole väliä kunhan itse musiikki on hyvää. Joten ihan sama mitä se on! |
The Nakkisormi 16.04.2006 15:25:19 | |
---|
Ajattelisin King Diamondin olemusta enemmän perinteisenä hevinä kuin ns. perushevinä. Tämähän on tietysti pelkkä mielipidekysymys, joten en jatka asiasta sen enempää. Eikös perinteinen hevi = perushevi? Rock And Roll Over! |
zodoff 16.04.2006 16:59:01 | |
---|
Eikös perinteinen hevi = perushevi? Minulle (huomioikaa: minulle, luultavasti vain ja ainoastaan minulle) perushevi merkitsee Judas Priestin kaltaisia melko suoraviivaisia, tai ainakin sellaiselta vaikuttavia yhtyeitä, jotka luonnollisesti edustavat perinteistä heviä (jonka olen käsittänyt heavy metalliksi ja heavy rockiksi). King Diamond pohjautuu perinteiselle heville mutta ei edusta täysin puhtaassa merkityksessä perinteiseen heviin nojaavaa perusheviä tai -metallia - paikoin saan kyseistä artistia/bändiä, kumpi onkaan, vaikutelman heavy metallista thrash metal -vaikutteilla. Kukaan ei ymmärtänyt, joten stereotypioidaan ja hankitaan lukko keskustelulle: tosiäijät diggaavat perusheviä eivätkä kuuntele minkään pingviininaaman kirkumista, koska se kuulostaa ihan pelleltä. Ahdasta on olla musiikkimaailmassa (tämä oli herjanheitto, kirj. huom.). Pyydän edelleen huomauttaa, että ylläoleva mielipide on todellakin pelkkä mielipide, joka on lähtöisin minun pääkopastani, eikä se ole Totuus kuten ei myöskään Vääryys. Jos joku ei ymmärtänyt mitä helvettiä oikein yritin selittää (mikä on mahdollista koska olen valvonut koko yön ja saatan selittää asiat vaikeaselkoisemmin), hän on hyvä ja heittää minua vaikka pikaviestillä, niin voimme puida tämänkin - turhan - lokerointiasian selväksi. Ensimmäinen käsky: kukaan ei saa provosoitua. En allekirjoita! |
Seppo_Howitzer 17.04.2006 13:06:57 | |
---|
|
Eddie 17.04.2006 18:41:24 (muokattu 17.04.2006 18:42:11) | |
---|
http://covenworldwide.org/forum/viewtopic.php?t=2988 King Diamondin settilista Tanskasta. Kelpaa itselleni mainiosti. Ei helvettiläinen, kusen hunajaa jos nuo soittavat. Conspiracylta ja Themiltä vielä enempi tavaraa niin kusen vielä jotain hunajaakin väkevämpää. "Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles |
The Nakkisormi 17.04.2006 20:10:33 (muokattu 17.04.2006 20:11:40) | |
---|
Ei helvettiläinen, kusen hunajaa jos nuo soittavat. Conspiracylta ja Themiltä vielä enempi tavaraa niin kusen vielä jotain hunajaakin väkevämpää. Kusta? Kovalta näyttää settilista, harmi ettei pääse todistamaan. Rock And Roll Over! |
Eddie 17.04.2006 20:13:09 | |
---|
Kusta? Ihan mitä vaan sä haluut. "Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles |
wyldeclone 21.04.2006 23:37:43 | |
---|
Kingiltä paras Abigail ja Fatelta Don´t break the oath " Functionless art is simply tolerated vandalism " |
Oan 29.04.2006 18:54:51 | |
---|
Kun ei tuolla Keikka-foorumilla tuntuneet hehkutukselle lämpiävän, niin tulen tänne. Kinkusta on kuin varkain tullut yksi omista suosikeista. Levyt eivät nyt hirveän usein soi, mutta kun soivat niin johan kolisee. Ja Fate sitäkin enemmän. Tänään Pakkahuoneella huudetaan! Abigail soinut ties kuinka monta kertaa tämän päivän aikana; Parhautta! "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
Ei helvettiläinen, kusen hunajaa jos nuo soittavat. Conspiracylta ja Themiltä vielä enempi tavaraa niin kusen vielä jotain hunajaakin väkevämpää. On todellakin pikkusen tiukka setti. It´s easier to give up than allways tried to go up. :'( |
JoeHans 29.04.2006 22:05:58 | |
---|
Oli kyllä tiukkaa settiä Oulun keikalla eilen. :P Mahtavaa teatterimaista showta. Tunnelmaa vois kuvata varsin maagiseksi. Paikan akustiikka ja soundit oli vaan pieni pettymys. "Twenty dollars!? But I wanted a peanut!" -Homer J. Simpson |
Moratoria 30.04.2006 03:06:15 | |
---|
Voi vittu en ole edes tiennyt että kinkku heittää suomessa keikkaa näinä päivinä. No, ei mulla olis kyllä varaakaan mennä keikalle jollei turun lähistölle kerran tule. |
Oan 30.04.2006 03:40:44 | |
---|
Oli kyllä tiukkaa settiä Oulun keikalla eilen. Mites, olikos herran äänen kanssa mitää ongelmia havaittavissa? Pakkahuoneella spiikkasivat keikan sisään anteeksipyynnöllä kipeästä kurkusta...ja kyllähän tuo ääni sortui välillä, etenkin korkeammissa kohdissa. Taisi jäädä pari biisiä soittamattakin sen takia :( Mutta oli se kova..! "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
Tympee Huttunen 30.04.2006 07:58:48 | |
---|
Jea. Ostin kirpparilta Consipiracyn vinyylin 5.5e. On kyllä mainio levy! |
Destructor 30.04.2006 10:17:39 | |
---|
Tampereen keikka oli yli puoli tuntia myöhässä ja Kingi pahoitteli äänen huonoa kuntoa kovasti. Oli silti hyvä keikka. |
JoeHans 30.04.2006 11:52:58 | |
---|
Mites, olikos herran äänen kanssa mitää ongelmia havaittavissa? Viimesen biisin spiikkauksessa kuuli, että ääni oli ihan lopussa. Anteeksi pyysi ja pyysi myös yleisöä auttamaan, koska heillä oli "hieman hankaluuksia". Kyllähän sitä sitten omanki äänen käheäksi huusi viimestään siinä Evilissä sitten. :D Minusta tuntu kans, että pari biisiä jäi soittamatta tuon äänenloppumisen takia. "Twenty dollars!? But I wanted a peanut!" -Homer J. Simpson |
Hipelius 30.04.2006 15:56:18 | |
---|
Aivan loistava keikka oli! Uskomatonta että jätkä vetää noin hyvän keikan vaikka kurkku on paskana! Lämppärit oli muuten molemmat aivan järkyttävän huonoja... http://www.sacrecy.com |