SARJE 29.04.2006 15:41:19 (muokattu 29.04.2006 22:40:37) | |
---|
on muuten hiukan ärsyttävää kun aina joskus puolihuolimattomasti räpeltäen soittaa, ja plektra tippuu kaikukopan reiästä sisään. välillä kun saa vaikka miten kauan ravistella ja heilutella, josko pleku tulisi ulos. olenko aino niin surkea rähmäkäpälä, vai käykö tätä teillekkin? yleensä soitan sormin syö muttereita ja paskantaa kettinkiä!!! |
Wahi 29.04.2006 15:47:00 | |
---|
Kaikille tuo jossain vaiheessa tapahtuu. Pitää olla fjongaa et on stüldt håjttii! |
Lennu 29.04.2006 15:48:54 | |
---|
Mutta sitten ku se on tarpeeksi täynnä, niin niitä pursuaa ulos. Se vasta ärsyttävää on, soita nyt siinä sitte. himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |
Lord of the strings 29.04.2006 16:01:30 (muokattu 29.04.2006 16:02:11) | |
---|
Hoho. Muistan kun kaveri yhdissä kemuissa lupasi soittaa juuri "pokaamalleen" muijalle jotain akustisella pienessä tuiskeessa. Noh, kaveri ottaa akustisensa esiin ja on aloittamassa soittoa. Ensimmäisen soinnun jälkeen plektra putoaa kaikukoppaan ja kaveri pyytää tyttöä odottamaan hetken. N. 10min hän taisteli ja sai lopulta plektran ulos. Tosin tyttö oli jo kadonnut. Myöhemmin kysyin miks et soittanu sormilla. "Ai nii perkele.." "Urbaani ja turbaani, kokeilepa itte. Älä ees. Vidu jos on miinusta tiimarissa alle ÄÖ:n, niin älä lähde. Puol kilsaa on ihan max, mikäli pakko." -gasser |
inflames 29.04.2006 16:10:07 | |
---|
olenko aino niin surkea rähmäkäpälä... Ei, kun sä oot Death Claw! Eli kuoleman rähmäinen räpylä. Ton takia mä soitan vaan sormilla. 'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe.
Romantikkoitkijä #8 |
wrshredder 29.04.2006 16:22:24 | |
---|
Kannattaa porata sinne toiselle puolelle vastaava reikä niin plekut saa tiputettua heleposti ulos, Jawohl! THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Stratocaster_90 29.04.2006 16:32:22 | |
---|
Varmasti saat ulos. Se vaatii suunnittelua/paljon yrityksiä/hyvää koordinaatiota :D. |
Lennu 29.04.2006 16:44:40 | |
---|
Kannattaa porata sinne toiselle puolelle vastaava reikä niin plekut saa tiputettua heleposti ulos, Jawohl! Joo, mulla kun on Ovation, niin ne valuis valmiiks siihen reijälle. Niinku kikkeli. himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |
FunMachine 29.04.2006 16:45:14 | |
---|
Mulla on tarkoitukseen varattuna lyijykynä jonka päässä on klöntti sinitarraa. sillä on helpompi onkia. |
herra47 29.04.2006 16:45:22 | |
---|
Mulla joskus tippu pleku akkarin sisään ja kun alotin ravistelun niin syliin kopsahti kuivunut nakin palanen. En tiedä miksi... ehkei pitäis syödä ja soittaa samaan aikaan. |
Johnny99 29.04.2006 16:46:27 | |
---|
Kontaktimuovi vaan reiän päälle niin ei tipu enää. Kauempaa katsottuna ei edes huomaa. Ja PATASYDÄN lyö!! |
SARJE 29.04.2006 16:56:52 | |
---|
kyllä se sieltä ulostuu, mutta tänään kesti lähemmäs kolme minuuttia saada plärä ulos. miten voikin olla niin vaikeaa. reikähän on suht suuri. syö muttereita ja paskantaa kettinkiä!!! |
sus 29.04.2006 17:23:43 | |
---|
Mä en ees soita plekulla akustista. Mutta joskus kun soitan, niin tiputan tahallaan sen plekun kaikukopan sisälle et olis jotain tekemistä Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
hullu_ukko 29.04.2006 18:04:51 | |
---|
kyllä se sieltä ulostuu, mutta tänään kesti lähemmäs kolme minuuttia saada plärä ulos. miten voikin olla niin vaikeaa. reikähän on suht suuri. Johtuisko siitä että akkareissa on usein niitä puupalikoita siellä sisällä tukemassa kitaraa? plekut tykkää kato jäädä niiden taakse jumiin. NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!!
mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1.
Satan's got me by the balls! |
Mulla on taktiikka, millä saan sen plekun noin viidessä sekunnissa sieltä pois. Ja aika usein niitä sinne tippuu. |
Lennu 29.04.2006 18:13:30 | |
---|
Mulla on taktiikka, millä saan sen plekun noin viidessä sekunnissa sieltä pois. Ja aika usein niitä sinne tippuu. Pistä firma pystyyn. himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |
Hammermul 29.04.2006 18:18:38 | |
---|
Pistä firma pystyyn. No siis se on loppujen lopuksi aika yksinkertaista. Ei tartte mitään apuvälineitä. Miettii vaan vähän miten sen sieltä sais. |
Lennu 29.04.2006 18:19:36 | |
---|
No siis se on loppujen lopuksi aika yksinkertaista. Ei tartte mitään apuvälineitä. Miettii vaan vähän miten sen sieltä sais. Röytövoima auttaa aina, ja moottorisaha. himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |
wrshredder 29.04.2006 18:25:58 | |
---|
Nerokas käytännön pila kitaristeille!! Tarvitaan : 1kpl Akustinen kitara 1kpl Plektra 1kpl hiirenloukku 1kpl sellainen avaimenperä josta lähtee narua ulos kun vetää ja palautuu sinne takas.. -teippiä -sakset Valmistelut: -Viritä hiirenloukku ja aseta se kaikukopan sisäpuolelle. -Aseta teipillä avaimenperä hiirenloukun läheisyyteen.. (ole varovainen) -Vedä naru ulos avaimenperästä ja teippaa siihen plektra kiinni.. Toteutus: Anna kitara ja pleku samaan aikaan höynäytettävälle kaverillesi. Pleku lipsahtaa kaverin sormista ja liukuu kaikukopan reunalle , josta se hieman näkyy. Kaveri yrittää ottaa plekua ulos ja tunkeekin kätensä hiirenloukkuun! nerokasta! Upgraded sama pila: Aseta plekun viereen vielä muovipussissa napalmia (bensiini+styrox+saipua) tulitikkuaski ja tulitikku (teipataan heilahtavaan osaan kiinni).. Kaveri suorastaan räjähtää ihmetyksestä!!
ps: nämä pilat saattavat ei toimia. räh. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Kemppilä 29.04.2006 18:40:46 | |
---|
Laittaa kärpäsverkkoo siihen reiän päälle. "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." Rokkia
Röytö = Emotion |