Lähinnä tarkoitin, että se sen imago saattaa vaikuttaa siihen fanikantaan mitä sillä on. Vrt. vaikka avril lavigne, joka tekee lähes samaa pophuttua mutta on tosi PUNK! Eihä kukaan teinixpunkkarityttö, joka vannoo avrillin nimeen, voi britneystä diggaa, hei c'mon. Ääh, ei niitä teinityttöjä pidä uskoa. Ne on oikeasti vain kateellisia. Britney on söpö. PISTE. Stay Metal! |
salmivaara 24.09.2003 15:04:17 | |
---|
Joo iha totta mut kene biisi se poikarakkaus oli...iha vitu hyvä:) Käsittäkseni Esa Saarelan. Siis tämän hei-kato-mun-rillejä -filosofin. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Henkeen ja Vereen 24.09.2003 15:06:13 (muokattu 24.09.2003 15:25:54) | |
---|
Käsittäkseni Esa Saarisen. Siis tämän hei-kato-mun-rillejä -filosofin. |
FakeAssGay 25.09.2003 10:46:57 | |
---|
Käsittäkseni Esa Saarisen. Siis tämän hei-kato-mun-rillejä -filosofin. Kiitos tuo tieto tuli tosi tarpeeseen! FakeAssGay and F.A.G. are trademarks of My ass. Pictures, lyrics and opinions are property of their respective owner. All rights reserved. All text written above will be denied in case of public humiliation. |
meiju 02.10.2003 19:50:52 | |
---|
Muakin ottaa päähän kun aina jokkut haastattelijat ym. sanoo Negativen pojille, että miks pukeudut noin taikka miks käytät meikkiä. Ei se oo meiän asia mitä vaatteita ne käyttää, pukeutukoot miten haluaa! |
meiju 02.10.2003 19:53:06 | |
---|
Hei FAKEASSGUY! Äläpä yleistä, että Ville Valo olis niin superseksy. Mä tiedän paljon paremmmannäkösiä ihmisiä, kun joku Ville Valo! |
meiju 02.10.2003 19:54:13 | |
---|
Sori FAKEASSGAY! Kirjotin nimes äskön FAKEASSGUYiks vaikka oot FAKEASSGAY. |
-HIM- 11.10.2003 16:59:31 | |
---|
mut eiks täs kuiteki puhuttu siitä et kaikil saa olla omia mielipiteitä..? vai..? se ei muuten ollu jonne.. |
shcircus 12.10.2003 04:53:46 | |
---|
Jokainen bändi kärsii ulkonäöstään tietyllä tasolla. Toiset ei kestä hevimeininkiä, toiset ei kestä andyä ja toiset ei kestä britneytä. Siinähä se on. jonka takia tulisikin panostaa musiikin esilletuomiseen sen imagon/ulkonäön sijasta. kiinnostaako ketään joka katsoo mona lisa -taulua miltä taiteilija näytti, minkäväriset silmät sillä oli, mitä se söi aamiaiseksi, mikä oli sen lempiväri? tuskin. mielestäni musiikista tulee tykätä sen musiikin takia, ei sen takia että "se laulaja on niin söpö". vierivä kives ei sammaloidu. |
Via 12.10.2003 21:59:16 | |
---|
Hmm... vähän feminiinisesti pukeutuvat miehet (just esim. Ville Valo) on ihan uskomattoman seksikkäitä :P Mulla on ihme fetissejä sellaiseen... |
Via 12.10.2003 22:03:16 | |
---|
Enkä muuten oo mikään 15 vuotias teiniangsti... että unohtakaa stereotypiat, kyllä sitä muutenkin voi Himistä ym pitää... |
-HIM- 13.10.2003 13:22:35 | |
---|
oon iha samaa samaa mieltä sun kanssa via.. :) ville valo on aivan mahtava.. :) |